Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bienvenido otra vez

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Dag grote vriend. Leuk dat je er weer bent

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pinolero Bekijk berichten
      Dag grote vriend. Leuk dat je er weer bent
      Thnx maat. Thank you!!

Comment

#Free Kyrill

Comment

Ik ben er min of meer wel voor dat een man zich aan zijn woord blijft houden na zo'n ferm afscheid. Dit vind ik qua stijl toch vrij jammerlijk. Maar ik ben dan ook een bijzonder principieel man.

Comment

Hij had het op z'n minst wel iets langer vol kunnen houden.

Comment

Dat mogen jullie vinden. Vindt zelf 3 bijna 4 maanden best lang.

Comment

3, bijna 4 jaar is lang.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitesse88 Bekijk berichten
                  3, bijna 4 jaar is lang.
                  Niet op een forum waar 99% van de bans ban van een dag zijn Daar is 3/4 maanden gewoon lang. 3/4 jaar later bestaat dit forum wss niet eens meer.
                  Last edited by Kyrill; 30 aug 2017, 21:17.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk berichten
                    Ik ben er min of meer wel voor dat een man zich aan zijn woord blijft houden na zo'n ferm afscheid. Dit vind ik qua stijl toch vrij jammerlijk. Maar ik ben dan ook een bijzonder principieel man.
                    Mooie post weer. Heerlijk. Vind het altijd zo schitterend dat types als fm helden dus blijkbaar zo getriggerd raken door dat toontje dat ze dan maar loze dingen gaan roepen om te laten zien dat vooral zij niet onder de indruk zijn. Maar daar prikken wij toch zo doorheen, Zeus?

Comment

Gehaat hier is te sneu voor woorden, principieel? LMFAO... Fuck outta here! Jullie weten jack shit over Kyrill en wat hij meemaakt (ik kan het me in ieder geval beter voorstellen dan jullie, aangezien lotgenoot en ish). Autisten geen empathie? Ik denk dat de gemiddelde autist meer empathie heeft dan jullie (vogel zelf maar uit wie ik bedoel) samen, als ik de reacties hier zo lees.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Niet op een forum waar 99% van de bans ban van een dag zijn Daar is 3/4 maanden gewoon lang. 3/4 jaar later bestaat dit forum wss niet eens meer.
                        Dat riep men een aantal jaar geleden ook al dus dat is een beetje onzin. Als je tabee zegt, dan moet je ook gewoon wegblijven. Mag hopen dat je postniveau normaal wordt en niet terugvalt in je oude niveau want daar doe je niemand (incl. jezelf) een plezier mee. Succes iig

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                        X