Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedemiddag!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goedemiddag!

Goedemiddag,

Ik kijk eigenlijk al jaren op deze site en forum en download ook regelmatig het een en ander, had alleen nooit een account gemaakt. Ik ben 23 jaar en speel al Football Manager sinds 2007/2008 volgens mij. Favoriete teams naast Feyenoord heb ik eigenlijk niet, ligt er een beetje aan welke spelers ik op het moment goed vind. Bijna alle clubs hebben wel hun charme Daarnaast ben ik ook een actieve volger van de NBA en doe ik verder veel met games voor mijn werk, studie en vrije tijd

Mvg,

Boswachter

Wat voor werk doe je dan aangezien je daarom games speelt?

Comment

Ben ik ook wel benieuwd naar! Verder welkom natuurlijk.

Comment

Dag Thomas.

Comment

Het is avond, lul.

Normaliter bijna NBA tijd dus. Altijd goed om zo'n soortgenoot hier te zien. Cheers!

Comment

Welkom, toevallig van FV?

Comment

fm-helden & Bully: Ik werk al jaren tijd bij Game Mania, waar ik ook een keer in de 3 weken een nieuwsoverzicht voor schrijf. Daarnaast doe ik voor mijn studie graag onderzoek naar game gerelateerde onderwerpen

Zeus: Hahaha Zeus, dat is lang geleden

Roprop: Wat is je favoriete team? En wat je favoriete speler(s)?

DeJarnoxD: Jazeker, that's me!

Comment

Ik ben fervent aanhanger van de Thunder. Mijn favo speler spreekt daarna voor zich denk ik zo. Zin aan volgend seizoen met Paul George erbij

Comment

Altijd goed, nog een NBA-volger erbij. Wat is je favoriete team?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansje Bekijk berichten
                    Altijd goed, nog een NBA-volger erbij. Wat is je favoriete team?
                    Favoriet team zou ik zeggen Clippers of Celtics, kan nooit zo goed kiezen haha. Favo speler is sowieso Blake Griffin.

Oorspronkelijk geplaatst door Roprop Bekijk berichten
                    Ik ben fervent aanhanger van de Thunder. Mijn favo speler spreekt daarna voor zich denk ik zo. Zin aan volgend seizoen met Paul George erbij
                    Ja wordt interessant om te zien hoe dat gaat uitpakken!

Comment

Celtics-fan, mooi. Welkom!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                      X