Mededeling

Collapse

WIN FM18 incl. Beta met de MU Stoelendans VII

Doe mee met de MU Stoelendans en maak kans op een gloedjenieuwe versie van Football Manager 2018 inclusief Beta! Topic is hier te vinden: http://forum.manutd.nl/forum/random-...toelendans-vii
See more
See less

Pyro 2.0

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Pyro 2.0

Ik doe het nog maar eventjes dunnetjes over. Ik heb mij al eerder aangemeld maar ben vrijwel niet meer actief geweest hierna.

Pyro, 28 kom uit Nijmegen. FM2017 gekocht en weer helemaal verslaafd er aan ;-). Ben begonnen met een carrière met N.E.C. Ik bekijk graag of ik het beter kan doen ;-).

So far so good. Ik sta op een keurige 5e plek, midden november met onder andere een sneaky overwinning op Feyenoord en Verliespartijen van enkel Ajax, PSV en Heracles. Wel merk ik dat ik nog erg onervaren ben. Ik heb continue het idee dat ik zaken mis of over het hoofd zie. Scouting gaat mij nog niet geweldig af. Een speler op de kop getikt van Spakenburg. Joey Belterman. Puur voor de breedte. Hij heeft het in een aantal wedstrijden echter uitstekend gedaan. Onder andere bij de 6-1 overwinning op Sparta ( 3 goals en 1 assist als Dynamische middenvelder).

Het probleem waar ik nu tegen aanloop.... Delle is geblesseerd, Smits ook en mijn 3e keeper Van Duin is ook geblesseerd. Heb op dit moment maar 1 keeper in mijn selectie. Dit is de talentvolle Paes. Ik probeer daarom transfervrij een keeper te vinden, maar dit wil nog niet lukken. Daarnaast merk ik dat het bestuur mij maar blijft pushen om meer staff aan te nemen. Ik heb al amper geld....

Maar goed. Ik hoop veel van jullie te kunnen leren. Zijn er ook Steam Groepen? Zodat je in Steam iemand kan chatten mocht je tegen een vraag aanlopen?

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
X