Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[MUVL] Nieuws

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [MUVL] Nieuws

Hier een overzicht van al het nieuws rondom de MU Versus Liga.

NIEUWS

De deadline voor de inschrijvingen van de MU Versus Liga zal opgeschort worden naar dinsdag 25-4 23.59. Licht al je FM-vrienden in zodat ze nog op tijd inschrijven!

NIEUWS

De organisatie heeft besloten de te spelen tijd per speelronde terug te krikken van 9 naar 7 dagen. Dit wordt zo verwerkt in het speelschema.

Comment

NIEUWS!

Het speelschema is aangepast. Ik laat vanaf de kwartfinales de beker en competitie tegelijk lopen, zodat iedereen elke week sowieso één wedstrijd kan spelen. Dit is een experiment en mocht het mislukken dan zal volgend seizoen de beker een aparte week krijgen. Kijk dus nu in het topic Standen & Speelschema voor de actuele data.
      Last edited by Vilhena; 10 mei 2017, 08:45.

Comment

NIEUWS!

Wegens aanhoudende inactiviteit is Daniell geschorst tot het eind van dit seizoen. Gevolg van deze schorsing is dat de competitiewedstrijden die Daniell nog moest spelen allemaal beslist worden in een 3-0 3-0 voor de tegenstander. De stand zal zodoende vanmiddag aangepast worden. De uitslagen van zijn wedstrijden tegen Arendsie blijven wel van kracht, omdat Arendsie zelf ook inactief was. De bekerwedstrijd tussen Daniell en Vilhena komt te vervallen en er zal een nieuwe tegenstander geloot worden. Alle verliezers in de kwalificatieronde zullen in de loting meedoen. Meer nieuws hierover komt binnen een half uur. De deadline voor de wedstrijd tussen Vilhena en zijn nieuwe tegenstander zal hetzelfde blijven. Hopelijk is ieder van jullie goed genoeg geïnformeerd.

UPDATE: De winnaar van de loting is cijbusma. Jij krijgt nog een kans om je bekeravontuur glans te geven! De wedstrijd Vilhena - Daniell wordt dus vervangen door Vilhena - cijbusma.
        Last edited by Vilhena; 11 mei 2017, 15:06.

Comment

NIEUWS!

In de Eregalerij zijn de te behalen punten dit seizoen onthult. Vanaf nu is dus het concept + puntentelling van de Eregalerij officieel.

Comment

NIEUWS!

Wegens vakantie is het voor mij niet mogelijk om op woensdag 24 mei een nieuwe speelronde online te gooien. Vandaar dat vanaf vandaag al het schema van twee weken online komt. Je bent vrij om te spelen wanneer je wilt, dus speelronde 3 hoeft niet voor speelronde 4 gespeeld te worden. Deadline voor Speelronde 3&4 en de kwartfinale van de beker is nu 30 mei 23.59!

Comment

NIEUWS!

Wegens inactiviteit heeft de organisatie besloten om Niels91, A. en Dylan' te diskwalificeren. Dit houdt in dat de wedstrijden die A. en Dylan' nog moesten spelen al doorgevoerd zijn in de stand. Ook de play-offs zullen geschrapt worden, omdat deze heren daar in zouden spelen. Gevolg is dat W8er is gepromoveerd naar Divisie 2, gefeliciteerd! De komende week zal blijken wie de nummer 2 wordt in Divisie 2, die zal dan automatisch promoveren naar Divisie 1.

Comment

NIEUWS!

Aangezien het eind van seizoen 1 eraan zit te komen is het tijd om de inschrijvingen te openen voor seizoen 2. De deelnemers van seizoen 1 krijgen eerst de kans om hun deelname te verlengen. Dit kunnen ze doen vanaf dinsdag 13 juni 21:45 t/m de algemene einddatum. Enige wat ze hoeven doen is mij even een PM sturen met de tekst ''ik wil mijn deelname verlengen'' of iets in die richting. Voor nieuwe deelnemers zullen de inschrijvingen starten op vrijdag 16 juni 00:01.

De einddatum van de inschrijvingen is donderdag 22 juni 23.59!

Ben je als deelnemer van seizoen 1 niet zo actief geweest? Denk dan twee keer na voor je je wederom inschrijft!

Maxxert ajaxfvr Arendsie Daniell TeamWesil cijbusma W8er Bazoer chrisje1993 Patje! agolaide Christiano Jornski FlaMexBosszZ Dylan' Niels91 A.; komodo25
                Last edited by Vilhena; 13 jun 2017, 20:54.

Comment

NIEUWS!

Dames en heren, het eerste seizoen van de MU Versus Liga zit erop. Alle kampioenen gefeliciteerd! Alle standen en uitslagen zijn bijgewerkt en zullen tot vrijdag in de topics blijven staan. Ook de Eregalerij is bijgewerkt, misschien leuk om daar een blik op te werpen. Kritiekpunten/opmerkingen over seizoen 1 kunnen per PM naar mij toegestuurd worden, dan kan ik daar mee aan de slag.

We hebben inmiddels elf aanmeldingen voor seizoen 2 en het zou mooi zijn om uit te komen op tenminste twaalf deelnemers. Dus heb je je nog niet ingeschreven, doe dat dan snel, want het kan nog maar tot morgen 23.59!

Bedankt allemaal!

Maxxert ajaxfvr Arendsie Daniell TeamWesil cijbusma W8er Bazoer chrisje1993 Patje! agolaide Christiano Jornski FlaMexBosszZ Dylan' Niels91 A.; komodo25

Comment

NIEUWS!

Het tweede seizoen kan beginnen! De standen en uitslagen van seizoen 1 zijn nu nog te zien in een spoiler in het topic Standen & Speelschema. Idem met de teams, maar dan in het topic Teams. Voor de rest is het precies hetzelfde als vorig seizoen. Per speelronde wordt het speelschema en het team vrijgegeven. Ook zijn de te behalen punten bijgewerkt, dus ben je benieuwd hoeveel punten je kunt halen in seizoen 2, neem dan een kijkje in de Eregalerij.

Veel succes en plezier allemaal!!

Maxxert Jornski Christiano W8er FlaMexBosszZ komodo25 yorickvk agolaide Patje! Jeroen. joeyscenijme
                    Last edited by Vilhena; 23 jun 2017, 10:17.

Comment

NIEUWS!

De nieuwe speelronde zal pas zaterdagochtend online komen. Dit vanwege het feit dat ik morgen de hele dag weg ben. Mijn excuses.

Comment

NIEUWS!

Wegens privéredenen heeft W8er zich terug moeten trekken uit de competitie. Iedereen krijgt daarom een 3-0 3-0 overwinning tegen hem, ook degene die al tegen hem gespeeld hebben. Deze zullen vrijdag in de stand en het speelschema verwerkt worden.

Comment

NIEUWS!

Deelnemer joeyscenijme is gediskwalificeerd wegens inactiviteit. Iedere speler in divisie 2 krijgt een 3-0 3-0 overwinning tegen hem.

Comment

NIEUWS!

Omdat het forum even offline was schuif ik de deadline van de halve finales één week op naar donderdag 17 augustus. De speelrondes erna worden dus ook één week opgeschoven. Dit komt omdat de finale van de beker één week na de halve finale gepland staat.
                            Last edited by Vilhena; 7 aug 2017, 10:53.

Comment

NIEUWS!

De halve finales van de beker zijn gespeeld en dus zullen vandaag de finale van de beker en de vijfde speelronde al online komen. Deadline blijft onveranderd 24 augustus 23.59.

Comment

NIEUWS!

Ik ben vrijdag niet in staat om een nieuwe speelronde te starten, dus deze zal zaterdag pas online komen.

Comment

NIEUWS!

Het seizoen zit erop! Alle wedstrijden zijn gespeeld en dus sluit ik bij deze Seizoen 2 af. Binnen enkele minuten zal ook de Eregalerij bijgewerkt zijn. Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun enthousiasme Om in te schatten of er een derde seizoen gaat komen vraag ik de deelnemers van Seizoen 2 om mij een PM te sturen als ze interesse hebben in nog een seizoen. Het liefst vandaag of morgen nog.

De prijswinnaars van dit seizoen:

Winnaar Divisie 1: Vilhena
                                  Winnaar Divisie 2: agolaide
                                  Winnaar Beker: Jornski
                                  Winnaar Super Cup: Jornski
                                  Winnaar Play-Offs: Maxxert (Blijft in Divisie 1)

Jeroen. agolaide Patje! joeyscenijme yorickvk komodo25 W8er Jornski Maxxert Christiano FlaMexBosszZ
                                  Last edited by Vilhena; 30 aug 2017, 19:41.

Comment

NIEUWS!

De inschrijvingen voor seizoen 3 zijn begonnen. Onder voorbehoud wil ik een derde seizoen starten, hiervoor wil ik wel minimaal 10 aanmeldingen. Wat je moet doen kun je lezen in het inschrijftopic. Ik heb het net gewijzigd dus weet niet of je de edit al ziet.

Jeroen. agolaide Patje! Duarte. joeyscenijme yorickvk komodo25 W8er Jornski Maxxert Christiano FlaMexBosszZ TeamWesil ajaxfvr Bazoer chrisje1993

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                    X