Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Journeyman challenge

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ben ook is aan begonnen ,, ben 10/ januari aangenomen door Irony Hishon, 2e klasse Israel , word lange zware weg naar de top denk ik lollll

Comment

• Aantal maanden niet gespeeld, maar afgelopen dagen weer opgepakt en de challenge voltooid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven013 Bekijk berichten
        Aantal maanden niet gespeeld, maar afgelopen dagen weer opgepakt en de challenge voltooid.

Gefeliciteerd!

Comment

• Proficiat Steven013 , mooie carrière!

Zelf ook begonnen met de challenge:

Comment

• Lekker Steven!

Comment

• Ik bak hier helemaal niets van, word telkens laatste en degradatie en ontslag tot gevolg. Meestal al 1a2 wedstrijden voor einde als degradatie al een feit is.

Comment

• Ruim zes ton op de teller en alle mogelijke prijzen binnen: tijd voor een nieuwe baan!

Comment

• Momenteel nog bij juventus seizoen 2024/2025, plek 5 van HOF

Comment

• Aangezien er niets lukt ben ik maar opnieuw begonnen met deze challenge. Deze keer ben ik in Bulgarije begonnen bij Tsarsko Selo Sofia. Wel een jaar moeten wachten tot ik eindelijk een aanbieding had. Zit nu in mijn eerste seizoen en loopt verrassend goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten
                      Aangezien er niets lukt ben ik maar opnieuw begonnen met deze challenge. Deze keer ben ik in Bulgarije begonnen bij Tsarsko Selo Sofia. Wel een jaar moeten wachten tot ik eindelijk een aanbieding had. Zit nu in mijn eerste seizoen en loopt verrassend goed.
                      Klasse bezig! Gaat ook om doorzettingsvermogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten

Klasse bezig! Gaat ook om doorzettingsvermogen.
                        Had kans genoeg om in een ander land te beginnen, maar ben begonnen met de bulgaarse nationaliteit en wou in bulgarije ook beginnen, dus heeft een jaartje geduurd.
                        En nu ook onverwachts kampioen geworden in de bulgaarse 2de divisie. Op naar de eerste.

Comment

• En doorrrr! Van plan om drie seizoenen in Irak vol te maken en dan verder te kijken.

Comment

• Halverwege seizoen 2026-2027 de challenge voltooid. Zal aan het eind van dit seizoen een overzicht posten.

Comment

• Heb je snel gedaan! Overzichtje van je prijzen?

Comment

• Juca

Had het geluk dat ik redelijk snel aan de slag kon bij CSKA zonder noemenswaardige prijzen op zak en daar een paar seizoenen kon schitteren.
                                Nu ontslag genomen bij Juventus en proberen de Pentagon challenge te voltooien. Vind het stiekem toch wel heel jammer omdat ik een heel erg leuk team heb samengesteld bij Juve met veel italianen. Maar elk jaar alles winnen is ook geen uitdaging meer.

Comment

• Knap dat je met CSKA de CL wint. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen joh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fm-helden Bekijk berichten
                                    Knap dat je met CSKA de CL wint. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen joh.
                                    Seizoenen daarvoor best een sterk team opgebouwd, ik won met 2-1 van Arsenal.
                                    Had beschikking over: Morgan sanson (aanrader), Besuschkov, Alena (barca), modric (transfervrij), wijnaldum. Niet echt de topspelers maar toch goed genoeg om het clubs lastig te maken. Groepsfase zat ik bij Vitesse, Sevilla en Napoli in dus ook niet het moeilijkste. Daarna kwam ik achtereenvolgend Inter, Bayern, Man utd en Arsenal tegen. Op bayern na de toppers ontweken. Seizoen daarna strandde ik al in de groepsfase.

Comment

• Je hebt werkelijk alles gewonnen wat je kon winnen. Interessant, maar als het echt zo is, zeker knap Gefeliciteerd,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Juca Bekijk berichten
                                        Je hebt werkelijk alles gewonnen wat je kon winnen. Interessant, maar als het echt zo is, zeker knap Gefeliciteerd,
                                        danku, en ja het is echt zo

Comment

• Weer een seizoen afgesloten, de meest succesvolle tot nu toe. Tijd voor weer een overstap!

Comment

• Anderhalf seizoen gespeeld in Japan na de overstap vanuit Irak. Heeft me qua punten nog een windeieren gelegd.

Comment

• Ellendige Spanjool
                                              Last edited by Titan; 15 aug 2017, 20:18.

Comment

• Even het plezier weer hervinden met een journeygame voordat FM18 uitkomt. Nu begonnen met Torquay United.

Comment

• Hier inmiddels dik aan kop, maar game blijft leuk dus hopelijk zoveel mogelijk punten blijven verzamelen. Nu begonnen met Spanje, nadat mijn contract afliep bij Chelsea en ik op zoek was naar iets nieuws.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X