Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] Valletta F.C.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kampioenschap kan je al niet meer ontgaan.
    Jammer van een aantal uitgaande transfers, maar zolang we Europees nog geen potten breken zullen de toppers weg blijven gaan.

Comment

• Prima uitslagen weer

Comment

• Mijn deel zit er op Screens zeggen alles denk ik.

Download: https://wetransfer.com/downloads/593...ecipient_email

Tags: Christiano Jeroen. Thymen komodo25 Titan W8er fm-helden

Comment

• Prima werk weer!
          wat een mooie balans hebben we zeg, ben benieuwd wat er gekocht gaat worden

Comment

• Heer en meester in eigen land en prima financiën

Comment

• Ik zou wel weer een rondje willen spelen.
              Mocht er iemand anders graag willen hoor ik dit, anders ga ik vanavond beginnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten
                Ik zou wel weer een rondje willen spelen.
                Mocht er iemand anders graag willen hoor ik dit, anders ga ik vanavond beginnen
                Wat mij betreft kan je verder. Ik zou echter niet direct versterkingen halen, tenzij het echt buitenkansjes zijn. Er staat heel veel te veranderen binnen de selectie qua Home Grown en zelfs mogelijke nationaliteit. Hierop moet je gaan anticiperen.

Indien je twijfelt over spelers kan je altijd een screen naar me DM'en. Of je post het hier en wacht eventjes af. Het hoeft ook niet in een dag af. Als we meer willen gaan meespelen voor Europese overwintering, zal er serieus geďnvesteerd moeten worden. Dit kan echter pas gedaan worden ná bovengenoemd punt.

En, maar dat vind ik, moeten we niet meer spreken over "mijn talenten". We doen dit met meerdere personen, dus het zijn "onze talenten". Iedereen speelt anders, maar als een speler goed genoeg is dan speelt die toch wel. Het moet nl. niet uitmaken wiens aankoop de winnende goal er straks in schiet in een Champions League finale. Groepsproces, dus zowel groepssucces als groepsfalen

Comment

• Goed omschreven Bramvinos, het is inderdaad een groepsproces en qua HG status kan er een mooie tijd aankomen.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met de foreigner status? Ivo Ivanov was (als ik het goed heb) eerst een foreigner en is dat nu niet meer. Heeft hij doordat hij op vroege leeftijd in Malta was een Maltese nationaliteit?

Klasse Christiano dat je hem weer op wil pakken. Van het groepje waar we mee begonnen zijn er nu een aantal afgehaakt of niet? Wie doen er nu nog actief mee? Neem gerust de tijd om deze periode af te ronden, succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koersjee Bekijk berichten
                    Goed omschreven Bramvinos, het is inderdaad een groepsproces en qua HG status kan er een mooie tijd aankomen.

Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met de foreigner status? Ivo Ivanov was (als ik het goed heb) eerst een foreigner en is dat nu niet meer. Heeft hij doordat hij op vroege leeftijd in Malta was een Maltese nationaliteit?

Klasse Christiano dat je hem weer op wil pakken. Van het groepje waar we mee begonnen zijn er nu een aantal afgehaakt of niet? Wie doen er nu nog actief mee? Neem gerust de tijd om deze periode af te ronden, succes!
                    Ivanov heeft altijd de Maltese nationaliteit gehad bij mijn weten maar hij kwam iig uit de jeugd van een Maltese club. Verder is het volgens mij vijf jaar voor ze de Maltese Nationaliteit aan kunnen vragen. Succes verder Christiano en weer lekker gedaan Bramvinos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koersjee Bekijk berichten
                      Goed omschreven Bramvinos, het is inderdaad een groepsproces en qua HG status kan er een mooie tijd aankomen.

Ivanov kwam uit de jeugd van een ander team uit Malta.
                      Hij was toen nog geen Maltezer, maar wel na een jaar of 2.

Ik denk ook dat we alleen buitenkansjes en exceptioneel jong talent moeten halen, dit is dus ook wat ik ga doen

Comment

• Jeroen. Bramvinos Koersjee
                        Volgens mij een buitenkans. Centrale verdediger van 18 jaar.
                        Moet alleen wel 7 miljoen kosten met een doorverkoop.
                        Wat vinden jullie?

Comment

• Heb zelf de knoop doorgehakt.
                          Deze speler is een groot talent en zal er direct staan.
                          Echter hebben we op zijn positie al zoveel toppers en groot talent dat het bedrag veel te hoog is.

Heb wel een paar andere spelers aangetrokken, deze zal ik binnenkort presenteren.

Comment

• 7 miljoen vind ik een hoop geld ook. Dat moeten we echt alleen uit willen geven aan spelers van de buiten categorie en niet investeren in een jeugdspeler. Nog niet. Ben benieuwd naar je overige aankopen. Wel even gewacht tot de selectie helemaal door de Maltese nationaliteiten molen is gegaan?

Comment

• Ben momenteel vrij druk, maar probeer de vrije momentjes wel met Valletta te vullen.
                              Heb al 2 basisspelers(Ernandes en Rogér Schroeder Brock) moeten verkopen door clausules en zal ook Dumaka moeten verkopen omdat er erg hoge boden komen en hij zijn contract niet wil verlengen.

Heb al een nieuwe targetman, rechts buiten en links buiten aangetrokken. De centrale verdediger Brock zal opgevolgd worden door een speler uit de jeugd, op deze positie loopt heel veel talent dus hoefde er in mijn ogen niks gekocht te worden.

Er zijn een paar spelers die in afwachting zijn van papieren om Maltezer te worden. Dit is geweldig, kunnen we flink doorgroeien.

Comment

• Goed nieuws deze periode.
                                Dumaka is uiteindelijk gebleven en heeft zijn contract verlengt!

Tevens hebben we de Champions League gehaald.
                                Hier gaan we uit komen tegen Valencia, Anderlecht en Sporting

We hebben nog een aantal spelers gehaald. Allemaal talenten, waarvan sommige al in de basis komen.

Ik speel altijd met een 6 in een bepaalde rol. Daarom werd onderstaande aangetrokken.
                                Hetzelfde geldt voor de 2 Algerijnen, ik speel namelijk altijd met vleugelspelers. Deze ontbraken in de selectie.

Als laatste een rechts back van een erg hoog niveau.

De meeste transfers uitgaand waren spelers die het niveau niet aankonden. Behalve Ernandes en Rogér Schroeder Brock hier werd aan de clausules voldaan.

Jeroen. Koersjee Bramvinos komodo25 Thymen

Comment

• Transfers zijn prima, jammer dat je vooral je eigen plan trekt en niet direct voorboorduurd op de basis die in mijn ogen al prima was en voor goede resultaten zorgden Natuurlijk het risico van een estafette, dat je ieder half jaar een andere richting op vaart.

Succes in de Champions League. Meer mogelijkheden dan voorgaande jaren!

Comment

• Goede spelers hoor

Comment

• Bramvinos De basis is prima, maar in mijn ogen heel beperkt. Een ander systeem met vleugelspelers was niet mogelijk.
                                      Ik probeer in de competitie met een tactiek van hoog druk zetten en vleugelspelers veel goals te maken.
                                      In de Champions League laat ik juist de tegenstander komen, om met een lange bal en snel counter voetbal de tegenstander kapot te spelen.

Ik hoop echt dat we Europees kunnen overwinteren, al is het maar in de Europa League

Comment

• Op zich een gunstige poule geloot om kans te maken op overwintering.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                        X