Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] Valletta F.C.

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Fijn zo'n dagje vrij! Ik ben klaar met mijn deel. Tweede seizoenshelft zit er op. En het was best een heel goed einde van het seizoen. Ik zal jullie niet langer in spanning houden! Let's go met de resultaten. De screenshots wijzen voor sich!

We zijn kampioen geworden! Met een enorme ongeslagen run, met heel veel zuinige overwinningen, hebben we alsnog de titel naar ons toe getrokken. Uiteindelijk hebben we niet alleen de 9 punten achterstand goed gemaakt, maar ook nog eens 10 extra punten gepakt op Hibernians. Tevens hebben we de finale van de beker gehaald. Het resultaat hieronder!

Lekker op zijn Duits Maar dat doet er niet toe natuurlijk. Enige wat nog rest zijn wat statistieken voor de liefhebbers en wat ander nieuws wat handig is om te vermelden.

En dan eigenlijk het belangrijkste van de estafette. De downloadlink: https://wetransfer.com/downloads/62d...ecipient_email

Mentions: Ístlund fm-helden Cristiano Thymen Koersjee Jeroen.
    Trouwe volgers: 007mark W8er komodo25 Titan KayDeManaager

Comment

Super gedaan! Degene die nu aan de beurt is kan zijn lol op met transfers zeg!
      wat was je favoriete speler?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christiano Bekijk berichten
        Super gedaan! Degene die nu aan de beurt is kan zijn lol op met transfers zeg!
        wat was je favoriete speler?
        Dat zou je zeggen, maar wordt nog lastig zat, want je maakt de goede spelers niet snel enthousiast om naar malta te gaan.
        De volgende zal goed om zich heen moeten kijken en gaan scouten op attributen die aanslaan op de rol van de speler. Ik pak hem nog niet op, ben nu met Gibraltar bezig en ga daarna een week op vakantie.

Bramvinos Goed werk geleverd en klasse voor de omslag in de competitie!

Succes voor de opvolger

Comment

Lekker man, de lat ligt al snel hoog!

Comment

Super resultaten alweer!

Comment

Ik zou best wel weer een half jaartje willen spelen, maar eerst is iemand anders aan de beurt denk ik

Comment

Heerlijke resultaten hoor . Gefeliciteerd met de dubbel

Comment

Ik kan hem wel oppakken. Goed gedaan Kev.

Comment

Inmiddels in september aanbeland dus tijd voor een eerste update. Als eerste de uitgaande transfers:

Simpelweg niet goed genoeg, niet in de selectie passend of zelf ervoor gekozen om te stoppen. Zit mijns inziens niet veel bij wat we echt gaan missen.

Dan over naar de spelers die richting Valletta zijn gekomen:

Een hoop jonge talenten gehaald die over drie jaar als zelf opgeleidde spelers fungeren. Azzopardi en Vella waren geloof ik al door Bramvinos gehaald.

Dan zijn er zeven spelers die momenteel al bij het eerste zijn gehaald.

Ignacio Munoz is de nieuwe eerste keeper. Pas 18 en nu nog een klein stapje minder dan Bartkus maar gewoonweg meer potentie.

Guillem Torres heeft de eerste twee maanden Melano en Velasco vervangen die beide geblesseerd waren en zal nu teruggaan naar het -21 elftal.

Myronas Paidousis is een 18-jarige Griek die vooral als verdedigende middenvelder zal spelen.

Sam Magri is een verdediger die de Maltese nationaliteit heeft maar helaas hier niet is opgeleid. Is daardoor minder bruikbaar dan ik had gehoopt.

Clayton Failla is onze nieuwe linksbuiten. Al 31 maar we hebben nou eenmaal minimaal vier Maltezers in de basis nodig en dit is een redelijke international.

Conor Borg is een talentvolle middenvelder van Malta.

Daarnaast zie ik dat Steve Pisani hier niet op staat maar dat is een multifunctionele aanvaller die in Malta is opgeleid dus een prima optie vanaf de bank.

Dan over naar de resultaten.

De eerste twee rondes gingen vrij soepel. Daarna met mazzel weten te winnen van Ludogorets waardoor we aan mochten treden tegen Olympiakos. Hierin vrij defensief gespeeld en in de laatste minuut thuis de overwinning weten te pakken. In de return eigenlijk compleet van de mat gespeeld maar slechts twee doelpunten hoeven slikken en via een afstandschot van Paisoudis vloog tegen de touwen waardoor we ons wisten te plaatsen voor de groepsronde en zo even een mooi bedrag bij mogen schrijven.

Daarnaast heb ik al twee keer meer budget voor de jeugdopleiding weten te krijgen waardoor hij nu te boek staat als goed. Zal zeker in de toekomst wel nodig zijn om hierin meer en meer geld te steken gezien de competitieregels.

Comment

Gefeliciteerd met plaatsing CL, mooie prestatie

Comment

Ik was blijkbaar vergeten hem op te slaan dus moest de return tegen Olympiakos opnieuw spelen. Gelukkig wisten we het uiteindelijk weer te redden:

Comment

Lekker man Mooie prestaties in de Champions League!

Comment

Lekker man! Onmogelijke poule gekregen in de CL, of valt het nog mee?

Comment

Mijn periode in Malta zit er weer op.

Als eerste de resultaten in eigen land:

Twee kleine minpuntjes waarbij we gewoonweg onze kansen niet voldoende benutten en de rest was het vrij weinig echte tegenstand.

Dat resulteerd in de volgende tussenstand:

En dan de grote vraag. Hoe ging het Europees?

Daar kan ik kort op antwoorden. Compleet waardeloos twee doelpunten weten te maken als enige lichtpuntjes maar het niveau van Zenit, Monaco en Dortmund is voor ons nog een eindje weg.

Verder heb ik weer een verbetering van het trainingscomplex en jeugdcomplex aangevraagd en zijn de plannen begonnen dus die worden volgend jaar afgerond.

En de downloadlink: https://wetransfer.com/downloads/0c8...ecipient_email

Voor degene na mij zou ik vooral er op willen hameren dat we echt de jeugdopleiding en jeugdscouting bij elke kans die we krijgen moeten verbeteren. Dus als het bestuur voorstelt om ergens meer budget aan uit te geven eerst even kijken of je ze kan sturen om dit aan iets van de jeugdopleiding uit te geven. We hebben namelijk al enkele van de beste spelers van Malta rondlopen en de overige echte versterkingen beginnen ook al aardig op leeftijd te komen. Zelf spelers op gaan leiden is dus van levensbelang.

Comment

Nationaal prima prestraties. Stijgende lijn duidelijk zichtbaar. Europees natuurlijk enorm zwaar, maar was te verwachten.

Bedankt voor de tag btw
                                Last edited by Bramvinos; 15 jul 2017, 11:59.

Comment

Ik kan hem morgen oppakken, mits er momenteel iemand bezig is al !
                                  Last edited by Thymen; 17 jul 2017, 10:39.

Comment

Lijkt mij prima Thymen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thymen Bekijk berichten
                                      Ik kan hem morgen oppakken, mits er momenteel iemand bezig is al !
                                      Succes!

Comment

Weer prima prestaties in Malta. Op zich geen schande om nog geen goede resultaten te behalen in Europa...

Comment

Zo ik ben ook weer online. Leuke prestaties op nationaal gebied. Europees kun je af en toe stunten op FM, maar het is duidelijk dat het verschil te groot is om ook maar iets aan punten te pakken tegen dat soort teams. Knappe prestaties.

Thymen; Hoe sta je ervoor?

Comment

@fm-helden; Ik ga vanavond pas beginnen, houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen !

Comment

Het had zo mooi kunnen zijn, thuis kampioen worden tegen concurrent Floriane.
                                              De wedstrijd deed er niet meer toe, aangezien de nummer 2 punten verspeelde.

De rest van de competitie was een formaliteit, helaas de ongeslagen status verspeeld.

Aankomende donderdag rond ik mijn laatste twee maanden af en zal ik de game uploaden voor de volgende.

Mentions: @Ístlund; fm-helden Cristiano Koersjee Jeroen.
                                              Last edited by Thymen; 19 jul 2017, 09:30.

Comment

Waarom tagged niemand mij hierin Sowieso zijn je tags niet goed Thymen .

Prestaties gewoon prima

Ístlund Jeroen. Christiano fm-helden Koersjee

Comment

Ik zit midden in een verhuizing dus kan op dit moment niet spelen. Iemand anders?

Comment

Oppermachtig al in eigen land!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X