Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Estafette] AFC Ajax - Oude tijden herleven

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten

Dat kan wel, maar dat betekent dat je een hoger basissalaris moet bieden of eventueel meer tekengeld zult moeten aanbieden. Just sayin'...
    Ik merk heel vaak dat dat eerste veel minder kan bieden dan de speler/aanwinst wil. Enige mogelijkheis voor mij vaak om ze toch te strikken zijn percentages

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Je kan niet en geen afkoopsom en geen jaarlijkse loonsverhoging Aatje. Het is een van die twee of een ander kwaad(% van transfersom)
      Kan zeker wel, mooi voorbeeldje is Dolberg(zie screen). Gaat van 600.000,- naar 650.000,- , contract loopt echter een jaar langer door EN hij heeft geen clausules met een jaarlijkse loonsverhoging van 20% en geen afkoopsom van 75 miljoen. Dat extra salaris van 50.000,- per jaar is natuurlijk niks in vergelijking met de verhoging die hij aan het einde van het seizoen zou hebben gehad(van 600k naar 720k, en jaar daarop naar 864k etc.).

De vervelende situatie die je krijgt met dit soort clausules is dat je salarisbudget jaarlijks gigantisch omhoog schiet en je ook andere spelers zonder die clausules een nieuw contract aan moet bieden. Klaassen was onze topverdiener met 1,1 miljoen, gevolgd door ZIyech met 963k. Doordat Veltman en Onana dergelijke clausules hebben is het salaris van Veltman met ruim 250k gestegen en die van Onana met ruim 200k waardoor Veltman nu de topverdiener is gevolgd door Onana. Hierdoor worden Ziyech en Klaassen ontevreden, en logisch want een redelijke speler als Veltman krijgt een hoger salaris als klasbakken Klaassen en Ziyech, hierdoor moet je die twee ook weer een hoger salaris aanbieden.
      Dergelijke clausules hebben dus een behoorlijk effect op het salarisbudget, ik kies er hierdoor voor om dit soort clausules eruit te halen(die jaarlijkse verhoging krijgt je en sowieso altijd uit door te verwijderen en niet onderhandelbaar te zetten).

joeyscenijme ROEMM heeft 1 van jullie vandaag en morgen voldoende tijd om hem over te nemen en uiterlijk dinsdag afgerond te hebben? De vaart moet er wel een beetje inblijven.

Last edited by aat; 16 apr 2017, 09:16.

Comment

Moet lukken, ik begin vanavond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joeyscenijme Bekijk berichten
          Moet lukken, ik begin vanavond.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
          Ben je al een beetje opgeschoten?

Comment

joeyscenijme Wat is de status van de game? Jeroen heeft hem op 15 april al geupload, we zijn nu bijna een week verder maar tot op heden nog geen enkele update.

ROEMM als we vandaag niks van Joey horen heb jij dan dit weekend tijd om hem over te nemen? Op deze manier schiet het niet erg op.

Comment

Mensen hebben toch een leven Wij moeten soms ook wel eens een week wachten. Doe relax! Het is maar een spelletje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bramvinos Bekijk berichten
                Mensen hebben toch een leven Wij moeten soms ook wel eens een week wachten. Doe relax! Het is maar een spelletje
                Dat zeker maar het is wel fijn als je er enigzins de vaart in kan houden

Comment

We moeten elk een half jaar spelen toch? Met een transferperiode erbij ben je wel ff onderweg. Ik heb ook wel tijd om te spelen, maar je moet ook niet de illusie hebben dat ik binnen twee dagen klaar ben met spelen.

Comment

alles op zn tijd

Comment

Jongens wat vinden jullie? Helaas horen we niks van joeyscenijme

Comment

aat ik ken je van vorige estafette's hebt altijd geweldige prestaties en adviezen. Alleen meeste mensen hebben ook verplichtingen en doen dit voor de lol. Jij neemt dit alles veel serieuzer. Gun ze de tijd, komt helemaal goed.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                        X