Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Door FM ben ik supporter geworden van ...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Door FM ben ik supporter geworden van ...

Zag in het archief meerdere topics staan zoals deze en deze topics zijn vrij actief gebleken in het verleden, vandaar dat ik hier een nieuwe open. Het concept is heel simpel; ben jij fan/supporter geworden van een club of speler door Football Manager?

Ikzelf ben toch echt wel Malmö FF gaan volgen IRL door meerdere geslaagde savegames met deze club in FM. Waarschijnlijk volgend jaar op vakantie naar Zweden en wil dan ook graag een wedstrijdje meepakken.

Bij is het Bognor Regis Town FC

Ik speelde mijn eerste lange game met hun in FM12, toen ze (voor het laatst tot dusver) speelbaar waren in de laagste engelse divisie (Blue Square South destijds).
    Sindsdien eigenlijk geprobeerd elke versie met hun te spelen. Pas in FM17 weer een echt lange game met de club, nu in 2030/31.

In de realiteit spelen ze dit seizoen in de Isthmian League Premier Division (1 niveau onder de laagst speelbare divisie in FM). Momenteel staan ze met 1 wedstrijd te gaan nog op de 2e plek met 2 punten achter de nummer 1 (Havant & Waterlooville). De nummer 1 promoveert direct en de nummers 2 t/m 5 spelen play-offs. Het doelsaldo is wel in het voordeel van Bognor! Dus komende zaterdag weet ik of Bognor weer speelbaar zal zijn in FM18 of dat ik misschien nog even moet wachten

Ik heb zeker plannen om een keer naar hun stadion te gaan, wanneer de tijd het toelaat. Momenteel helaas te druk met combinatie studie en eigen onderneming

Comment

Heb wel een lichte voorliefde gekregen voor de Italiaanse competitie want heb daar ontzettend leuke games gehad met Torino en Taranto. Verder is denk ik wel de mooiste game die ik gehad heb met Sparta Bremen. Volgens mij twee edities geleden. Hoef er niet zo zeer naar toe, maar vond het wel echt een vette game/club. Mede door de naam. Verder vermaak ik me ook al drie edities met Stuttgart.

Comment

Van de clubs die ik ben geweest heb ik Malmö FF een tijdje gevolgd, maar dat is in de loop der jaren wel verwaterd. Ben ze in FM 06 geweest. Daarna een tijdje gevolgd. Verder niet echt een club die ik dankzij FM bij hou.

Comment

Notts county ! Heerlijke carriere mee gehad. Was leuk dat Moniz daar ging managen 2 jaar terug

Comment

IF Brommapojkarna uit Zweden (oude club van o.a. Guidetti, Nordfeldt en Ekdal). Zelfs nog een keer naar een toernooi in Maasbracht geweest waar de Onder 13 speelde.

Tevens FC Ryukyu uit Japan. Volg ze allebei op de voet en kijk live als het uitkomt.

Comment

Palermo! Dankzij een eerdere editie in, ik geloof, FM 2010 toen Pastore, Lavezzi, Cavani en Sirigu daar speelden.. en natuurlijk Dybala. Maar destijds ben ik niet ver gegaan qua career. Met FM 16 wat ik weer heb opgepakt is dat wel het plan.

Swansea heb ik ook een leuke career mee gehad met ik dacht FM 2012. Michu, wat een baas was dat.

Comment

OGC Nice, vorige FM daar een heerlijk aantal jaar gehad tijdens m'n Journeyman carrière en toen begonnen ze het ook nog alleraardigst in het echt te doen. Had eerder nooit een favoriete club in Frankrijk en de competitie boeide me vrij weinig, maar kijk zo nu en dan toch wel even een wedstrijd van Nice als het kan.

Comment

Crvena Zvezda . Club met geweldige historie . Mooie save mee gehad .
                  Millwall Club die geen uitleg nodig heeft . Elke save hoop ik daar uit te gaan komen soms lukt het soms niet . Soms is de club te ver afgegleden om nog leuk te zijn . Was al fan voor mijn 1e save bij Millwall dus eigenlijk is het andersom .
                  Bohemians Praag . Groen wit , Panenka . Stadion weten te bezoeken helaas fan shop dicht . Mooie save gehad
                  Ferencvaros , Groen wit , Via journey man daar uit gekomen .
                  Dynamo Dresden , Stad en stadion bezocht . Daarna pas game met dynamo gestart . Ook dus andersom

Comment

Was in FIFA vroeger Laval uit Ligue 2 en daardoor in FM ook regelmatig een game mee gehad. Wat later pakte ik Dorchester Town uit de National League South, ook een aantal edities gedaan. Kijk af en toe nog eens op de websites en zoek wat resultaten op, meer niet. Ohjah in FM 16 aan de slag geweest met Guernsey FC. Geinig project, want ze komen uit één van de Kanaaleilanden (Guernsey). Krijgen IRL subsidie van de FA om te vliegen naar het 'vaste land'.

Met Cliftonville FC is het andersom gegaan. Werd fan van die club doordat ik er woonde en er naar een paar wedstrijden ben geweest en sindsdien kijk ik regelmatig naar gure livestreams via goksites of periscope streams in combinatie met de radio en twitter. In FM14 een prachtige carrière mee gehad en in FM17 ook bezig met een erg leuke game.
                    Last edited by Sophomore; 21 apr 2017, 01:10.

Comment

De club waar ik supporter van ben geworden is niet via FM maar via LMA. LMA 2004/2005 om precies te zijn. Hereford United speelde toen in de Football Conference (nu National League). daar best veel lol mee gehad en steeds met een schuin oog naar ze gekeken. In 2014 zijn ze failliet gegaan en de fans besloten om een doorstart te maken onder een andere naam, namelijk Hereford FC.

Comment

Maidenhead!

Comment

Lillestrom SK uit Noorwegen. Ondertussen ook één keer live mogen aanschouwen. Op het veld van Tromso. Noorwegen

Comment

Korona Kielce uit Polen (FM 2011), RB Leipzig (FM 2009 of 10) en Podbredzova uit Slowakije zijn toch wel m pareltjes uit mijn FM geschiedenis. Ik ben er geen fan van, zoals van Ajax, maar door FM heb ik zeker een grote sympatie gekregen voor deze clubs.

Comment

Brighton & Hove Albion. Ik volg ze al sinds 2006 ofzo geloof ik. Ik ben ook al meerdere keren daar een wedstrijd wezen bekijken. Inmiddels zijn ze verhuisd naar een nieuw stadion en hebben ze ook promotie afgedwongen naar de Premier League. In het nieuwe seizoen ga ik dan ook zeker weer een mooie wedstrijd mee pakken. Na 34 jaar komen ze eindelijk weer op het hoogste niveau in Engeland.

Comment

Sinds FM11 of 12 heb ik elke editie een game met MSK Zilina uit Slowakije. Heel af en toe kijk ik ook wel eens een wedstrijd via een livestream. Ooit zou ik er nog wel heen willen, maar ik heb geen concrete plannen

Comment

Door Premier League Manager 1997 ben ik Hartlepool United gaan volgen.

Door FM FC Santa Coloma uit Andorra en Dudelange uit Luxemburg. Dudelange vorig jaar een keer zien spelen in een uitwedstrijd tegen Diferdange.

EDIT: Zou bijna het Ijslandse FH vergeten. In een van de voorgaande FM's de Europa League mee gewonnen.
                                  Last edited by Mufcie; 27 apr 2017, 18:53.

Comment

Verkeerde topic.
                                    Last edited by GAE EAGLES; 27 apr 2017, 18:57.

Comment

Door FM15 een voorliefde gekregen voor Huddersfield Town. Ik stapte later in waardoor ze toen in de Sky Bet 1 speelden. Geweldige game mee gehad, had een spits die tot 59 goals kwam in het Championship. Volg ze nog op de voet en kijk wel elke week de samenvatting. Leuk dat ze Play-Offs mogen spelen maar door de dramatische vorm van de laatste twee maanden verwacht ik daar niet veel van.

Fulham ben ik langsgeweest in Londen en volg ik sindsdien ook, had daar op FM10 al eens een save mee.

Comment

Dankzij FM ken ik veel best veel kleine buitenlandse clubs. Games, documentaires, verhalen en reizen kunnen echt veel invloed hebben op je clubvoorkeur.

Maar het bekendste verhaal voor mij is Swansea. Toen die documentaire kwam bij de NOS over het degraderen naar de amateurs in Engeland, ben ik Swansea gaan volgen. Ze spelen alweer een tijdje in de Premier League. Wie had dat ooit verwacht!

Comment

Door het spelen van Football Manager ben ik fan geworden van een aantal kleinere buitenlandse clubs, waaronder St. Mirren in Schotland en Holstein Kiel uit Duitsland. Met name voor St. Mirren heb ik wel een groot zwak ontwikkeld, daarom vond ik het ook jammer dat ze vorig jaar degradeerde uit de Premier League.

Comment

Leuk topic !

Ik ben eigenlijk in de loop der jaren wel aardig wat clubjes gaan volgen naar aanleiding van savegames, al dan niet bewust gekozen of naartoe verkast.
                                            Hieronder (ja ik speel FM en dienst voorganger al enige tijd) wat voorbeelden :

* Weston-super-Mare : Ooit op een Engels forum een savegame begonnen met dit team en daar een soort story over geschreven, als een soort 2e carriere van James Bond. Leuk klein badplaatsje uit de National League South. Als ik weer een LLM game zou starten dan staat dit clubje weer hoog op mijn verlanglijst.
                                            * Braintree FC : Ooit dit clubje in 15 seizoenen naar de Premiership geholpen, leuke savegame, waardoor ik ze nog steeds volg bij MOTD.
                                            * Pro Vercelli : Een klein clubje wat ik vanuit de onderste krochten van het Italiaanse voetbal naar de Serie A heb geholpen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                            X