Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn carrière topic

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten

Met welke tactiek speel je momenteel? Heb jouw 3-4-3 geprobeerd een tijdje, maar werkte helaas niet goed voor mij.
    Speel met de 3-4-3. Jornski gebruikt die ook en speelt er prima mee zei ie. Wat waren de problemen? En hoe trainde je? En had je wel een gepaste kern

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Speel met de 3-4-3. Jornski gebruikt die ook en speelt er prima mee zei ie. Wat waren de problemen? En hoe trainde je? En had je wel een gepaste kern
      Okee, interessant. Ik speelde met Chelsea. Volgens mij de perfecte selectie voor die formatie. Ik moet wel zeggen dat ik het na tien wedstrijden wel had bekeken, won er maar twee. Misschien nog eens een tweede kans geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten

Okee, interessant. Ik speelde met Chelsea. Volgens mij de perfecte selectie voor die formatie. Ik moet wel zeggen dat ik het na tien wedstrijden wel had bekeken, won er maar twee. Misschien nog eens een tweede kans geven.
        't Is een ingewikkelde tactiek. Duurt lang om in te spelen. Succes nog!

Comment

Lekker hoor Rossini' mooie promotie!
          De 3-4-3 liep in het begin ook niet geweldig doordat de tactiek nog niet ingespeeld was, daarna kwamen de geweldige combinaties/acties vanzelf. Moet wel toegeven, ik speel in de Bulgaarse 3e divisie en heb veruit de sterkste selectie. Benieuwd hoe dat komend seizoen gaat lopen.

Comment

Na twee seizoen Villareal (1e seizoen 3e, winnaar Copa del Rey, halve finale EL en 2e seizoen 1e, finalist Copa en halve finale CL) besloten om de overstap te maken naar Monaco. Ging eerst voor de baan in Liverpool maar die kozen voor Jardim en zodoende kwam Monaco vrij. Hebben niet slecht gedraaid, maar wil wel eens in deze talenten fabriek werken Spelers als Lemar, Fabinho en Mbabbe zijn er nog dus ik ben benieuwd. PSG zit trouwens verre van stil getuige van hun aankopen: Saul voor 80 miljoen, Sanchez voor 66 miljoen, Strootman voor 64 miljoen, Karsdorp voor 30,5 miljoen, Wiliam Carvalho voor 42 miljoen, Gaya voor 33,5 miljoen en Inigo Martinez voor 32 miljoen. Het beloofd een leuke strijd te worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
              Na twee seizoen Villareal (1e seizoen 3e, winnaar Copa del Rey, halve finale EL en 2e seizoen 1e, finalist Copa en halve finale CL) besloten om de overstap te maken naar Monaco. Ging eerst voor de baan in Liverpool maar die kozen voor Jardim en zodoende kwam Monaco vrij. Hebben niet slecht gedraaid, maar wil wel eens in deze talenten fabriek werken Spelers als Lemar, Fabinho en Mbabbe zijn er nog dus ik ben benieuwd. PSG zit trouwens verre van stil getuige van hun aankopen: Saul voor 80 miljoen, Sanchez voor 66 miljoen, Strootman voor 64 miljoen, Karsdorp voor 30,5 miljoen, Wiliam Carvalho voor 42 miljoen, Gaya voor 33,5 miljoen en Inigo Martinez voor 32 miljoen. Het beloofd een leuke strijd te worden
              Mooie overstap, helaas geen Liverpool maar Monaco is ook niet verkeerd! PSG is volgens mij in elke game alleen maar miljoenenaankopen aan het doen. Zag er net al twee van 99 en 110 miljoen voor regens voorbij komen
              Last edited by Titan; 10 aug 2017, 10:05.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titan Bekijk berichten

Mooie overstap, helaas geen Liverpool maar Monaco is ook niet verkeerd! PSG is volgens mij in elke game alleen maar miljoenenaankopen aan het doen. Zag er net al twee van 99 en 110 miljoen voor regens voorbij komen
                Liverpool (of een andere mooie club in Engeland) komt nog wel. Vind Monaco nu ook wel even mooi. PSG is echt bizar aan het inkopen: eerste seizoen 220 miljoen (Neymar, ingame gedaan), 2e seizoen 275 miljoen in totaal en in het 3e seizoen staan ze nu op 165 miljoen... En daar moet ik dan tegen op boksen zonder mega veel transfergeld

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X