Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn carričre topic

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn carričre topic

Dit is een topic bedoeld voor mensen die graag FM spelen en het leuk vinden om zijn/haar verrichtingen te delen met anderen. Maar die geen zin en/of tijd hebben om er een novelle over te schrijven. Daarvoor is dit topic, waarin je een update kan plaatsen van de verrichtingen in je savegame. Ik zal aftrappen:

Momenteel heb ik nog geen FM17. Dat is mede te danken aan een FM16 savegame waarmee ik nu al erg lang speel. Hier was ik toen al een novelle over gestart, welke je hier kunt lezen: http://forum.manutd.nl/forum/footbal...is-door-europa. Maar hier ben ik toen mee gestopt, omdat het me toch wat teveel werk koste. Maar ben wel zelf door gegaan met de savegame. En ondertussen zit ik in 2046 met Bassie.

Ja je hoort het goed: Bassie van 'Bassie en Adriaan, Bassie en Adriaan. Dat zijn de beste vr..." enfin. Zal je een bondige update geven van wat het idee achter de savegame is en hoe het allemaal is verlopen tot nu toe.

Bij Bassie en Adriaan heb je een seizoen waarin ze Europa door gaan (https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Geheimzinnige_Opdracht). Hierbij gaan ze naar de volgende landen:

Nederland
    Frankrijk
    Wales
    Portugal
    Ierland
    Italiė
    Duitsland
    Griekenland
    Denemarken
    Belgiė
    Spanje
    Luxemburg

Ik heb een manager Bassie aangemaakt die ook start in Nederland. En vervolgens aan de slag gaat in dezelfde landen als Bassie tijdens zijn reis door Europa. Ik heb niet alle landen vooraf geladen. Maar voeg dus als ik in Nederland klaar ben. De Franse competitie toe. En vervolgens solliciteer ik daar bij een club waar de manager van is ontslagen. Zo start ik vaak weer steeds bij een kleinere club in een land.

Hoe bepaal ik dat het mooi is geweest in een land? Ik heb mezelf als doel gesteld dat ik minimaal 1 prijs met mijn team wil winnen in een land. Dat betekend een competitie of een beker. Lukt dat, dan is dit een GO om naar het volgende land te gaan.

Nou momenteel zit ik in Griekenland met Bassie en is dit mijn carričre overzicht:

Begonnen dus bij Willem II. Waar het verrassend goed ging. Wel beetje geluk met de competitie, waar Feyenoord op de slotdag gelijk speelde waardoor we eerste werden. Tevens wonnen we de beker. Dus de dubbel wat boven verwachting was).

Daarna door naar Frankrijk waar Stade Caen was gedegradeerd. Hier lag een mooie uitdaging met veel overbetaalde vedettes en veel schulden. Maar dat ging goed en we werden kampioen in Ligue 2. Jaar erna helaas wel weer degradatie. Maar de prijs zat in de pocket en ik ging weer een land verder.

In Wales kwam ik bij laagvlieger Carmarthen terecht. Hier twee keer de beker gewonnen. Veel moeten doen met semi-profs. Helaas geen kampioenschap kunnen vieren.

En weer door naar Portugal. Waar Porto B een manager zocht. Dit was een saaie fase. Samen met Benfica B waren we veel beter dan de rest. EN er waren geen promotie mogelijkheden. Dus toen we eerste werden, toen vertrok Bassie weer snel.

Aangekomen in Ierland bij Drogheda United wonnen we 3 prijzen. Verschillende soorten beker. Leuke periode.

In Italiė werd het Perugia waar we snel konden bouwen aan een mooi team. Met wat goede huurlingen werden we in t tweede jaar kampioen van de serie B. Het avontuur in de serie A mocht een ander aangaan. Want Bassie was alweer door naar Duitsland.

Dit werd een lange periode. Elf (!!) seizoenen Bochum. Dat 2e Bundesliga speelde. Promotie kwam er via playoffs. Waarna weer degradatie en weer promotie kwam. Maar niet door een kampioenschap. Dus zat er 1 ding op: Kampioen worden in de bundesliga of de beker pakken. Dat was niet makkelijk met zulke grote teams. Toen na 11 seizoenen de beker werd gewonnen. Wist Bassie niet hoe snel hij weg moest komen

De meest recente halte dat is Griekenland. Ook een laagvlieger. Maar ondertussen wel de beker gewonnen. Knap. Want Olympiacos steekt er echt met kop en schouders bovenuit. De prijs is binnen. Bassie dient zijn contract nog uit en de volgende uitdaging ligt dus in Denemarken

Hele originele uitdaging Gert Nog vier landen te gaan dus waarschijnlijk ben je tot FM18 nog wel even bezig. Bijzondere carričre, je ziet ze niet vaak op deze manier. Normaal gesproken zou een manager toch al wel bij een 'betere' club zitten. Denk ook dat dat juist de kracht is van deze savegame?

Comment

Ik kan me voorstellen dat die jaren in Duitsland veel energie hebben gekocht. Leuk om te zien dit, keer wat anders.

Comment

Krijg wel steeds de vraag bij mijn sollicitatie gesprekken waarom ik bij een kleine club solliciteer. En probeer nu uit mijn contract te lopen. Want als ik met eeng root contract weer naar een laagvlieger wil. Dan moet mijn nieuwe club soms een te grote afkoopsom betalen

Ja Duitsland was wel een lange zit. Maargoed dan hebben we dat weer gehad

Comment

Leuk idee! Heb zelf geen zin/tijd om een novelle te starten maar wil wel graag wat van mijn carričre delen!

Comment

Nice Gert Ik zal hier ook eens een update plaatsen over m'n game met Reynir Sandgerši uit IJsland. Via de editor heb ik de IJslandse lagere divisies speelbaar gemaakt t/m het 4e niveau (3. deild karla), omdat daar Reynir in speelde. Mijn eerste FM was 2008 en toen heb ik mijn mooiste game tot dusver gehad, tot deze. Want ik kan wel zeggen dat deze mij nog beter bevalt dan die van bijna tien jaar geleden. Verder geen aanpassingen in de editor gedaan, behalve de clubnamen correct en volledig gemaakt en de 2. deild karla en 3. deild karla speelbaar gemaakt.

De uitdaging? Die ligt allang niet meer in IJsland zoals hierboven te zien is. Al 12 jaar op rij worden we kampioen, al gaat het de laatste jaren steeds moeizamer omdat met name HK en KR steeds betere spelers aantrekken die beduidend beter zijn dan spelers bij de rest van de clubs. Sinds 2028 spelen we in het Reynir Sandgerši Stadion, waar 6.027 toeschouwers in kunnen zitten. Tegenwoordig zijn de meeste duels wel uitverkocht, dus hopelijk kunnen we snel verder uitbreiden. Verder hebben we een vrij goede trainingsaccomodatie en een wereldklasse jeugdcomplex, dus aan jeugdinstroom geen gebrek. De jeugdopleiding is ook exceptioneel volgens FM, alleen de 'jeugdwerving' blijft wat achter. Iemand een idee wat daar aan te doen is? Krijg wel voldoende talenten in de jeugdinstroom, dus verder maak ik me daar niet al te veel zorgen over.

De uitdaging ligt dus niet in IJsland, maar wel in de Champions League. De beste prestatie tot dusver hebben we dit seizoen behaald, door de CL-groepsfase te overleven in een poule met Manchester United, Valencia en Shakhtar Donetsk. In de Eerste Ronde K.O. van de Champions League mogen we nu aantreden tegen FC Barcelona. Eitje Van 2031 t/m 2033 overleefden we wel de poulefase in de CL, maar dan als derde waardoor we naar de EL mochten. Daar verloren we achtereenvolgens van FC Porto, Galatasaray en FC Internazionale, geen schande wat mij betreft. Vanaf 2033 hebben we een flinke kwaliteitsinjectie gedaan en dat blijkt nu dus te resulteren in overwintering in de CL.

Ondertussen zijn we internationaal dus flink aan de deur aan het kloppen, en dat blijkt ook uit de samenwerkingsverbanden. FC Eindhoven is tegenwoordig een van de satellietclubs, dus indien nodig kunnen we spelers bij hen stallen om ervaring op te doen. De internationale merchandise wordt gespekt door Gyeongnam uit Zuid-Korea. Direct maar even een centrale verdediger uit het land aangetrokken, wat meteen resulteerde in een exceptionele shirtverkoop aldaar. Altijd leuk voor de inkomsten.

Ik probeer met enkele gerichte aankopen en verder louter eigen jeugd Europees door te breken, wat nu aardig lijkt te lukken. Hopelijk kan ik samen met de andere clubs het IJslandse niveau wat opkrikken, wat ook zal gaan resulteren in meer Europese plekken en minder te spelen voorrondes elk jaar. Ik ben op dit moment aardig op weg om de coėfficiėnten omhoog te krijgen in ieder geval

Daniell sirkeith Richarš. Glenn08

Comment

Mooie carriere man. Ik heb er echt plezier in om zo'n stukjes te lezen. Blijf ons zo op de hoogte houden. Zelf heb ik Ijsland weer wat op de achtergrond gezet. Ben weer volop met mijn game met Villefranche bezig, dat is voor mij toch mijn mooiste FM game ooit.

Comment

En hoe gaat het met de nationale ploeg? Fantasy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Svenpunt Bekijk berichten
                  En hoe gaat het met de nationale ploeg? Fantasy
                  Heel matig. Verliezen nog van landen als Noorwegen, Wit-Rusland, Kosovo, etc.

Comment

Ik ga hier ook een deel van mijn game postten. Tot halfweg seizoen 7 heb ik een novelle lopende gehad. In deze novelle heb ik de overige seizoen tot op het huidige punt in mijn game samengevat. Deze samenvatting ga ik ook hier delen met een grotere groep.

FC Villefranche

Als ik de novelle nog eens zou willen oppakken gaat het zijn van op een later moment in de game als waar deze novelle voorlopig stopt. Dus met deze update wil ik even kort samenvatten wat we de afgelopen seizoenen nog bereikt hebben. Op dit moment zit ik in de game bij het begin van seizoen 26/27.

Seizoen 7 (22/23)

Het seizoen waarop we halfweg zaten bij het stoppen van deze novelle. In dit seizoen maakten we ons Europees debuut in de CL. Dit leek het seizoen te gaan worden waarop PSG voor het eerst geen straatlengte voorsprong had op de rest van de Ligue 1. Uiteindelijk is dat in de eindafrekening ook zo gebleken, PSG werd voor het eerst in de game geen kampioen, meer zelfs, ze eindigden pas op een 3de plek! Jammer genoeg waren wij het niet die het machtige PSG van zijn troon stootte, maar het was AS Monaco. Wij werden zo voor het 2de seizoen op rij de vice kampioen van Frankrijk. Dit is natuurlijk nog steeds een mooie prestatie voor ons.

Zoals ik al zei mochten we dit seizoen ook ons Europees debuut maken. In onze CL groep eindigden we op een 3de plaats, daardoor mochten we ons dus gaan opmaken om na de winterstop voor Europese glorie te gaan in de Europa League. Ik moet zeggen dat we hier ook geen slecht figuur sloegen. We konden in ons debuut doorstoten tot in de halve finale. Hierin bleek AC Milan jammer genoeg nog een maatje te groot voor ons. AC Milan op hun beurt bleek dan weer een maatje te klein voor PSG zodat we toch een Franse overwinnaar hadden in de Europa League.

De fans van FC Villefranche zullen zich dit seizoen echter nooit vergeten vanwege de prestaties in de Coupe de France. Voor het eerst in haar bestaan kon FC Villefranche een prijs pakken op het hoogste niveau! In de finale konden we EA Guingamp verslaan met 1-2 waardoor wij in seizoen 7 onze eerste hoofdprijs konden pakken!

Seizoen 8 (23/24)

Na 2x een 2de plaats was dit het seizoen waar ik voor mezelf had uitgemaakt dat we die 1ste titel nu moesten pakken. Vooraf aan het seizoen leek dit natuurlijk niet zo'n gemakkelijke opgave. Want nu was er niet alleen PSG, maar kwam ook Monaco vorig seizoen flink opzetten. Het beloofde dus een lang en zwaar seizoen te worden. Om ons elftal helemaal in orde te krijgen voor deze spannende titelstrijd gaven we maar liefst 114miljoen euro uit aan inkomende transfers. Daar tegenover staat dat we ook wel 136miljoen verdienden aan uitgaande transfers.

In deze transferperiode werd een basis gelegd voor de komende seizoenen. We hadden serieus wat inspanningen gedaan, en we hebben waar gekregen voor ons geld. De belangrijkste transfers waren, als eerste doelman Alban Lafont, verdedigers, Thomas Basila, en Iker Garcia, middenvelders, N'golo Kanté, Nunes, Alex en aanvaller Moussa Dembele.

Spoiler for screen spelers:

We begonnen dit seizoen meteen met een prijsje, in de supercup konden we meteen AS Monaco verslaan, en konden we toch al zien dat we als team er stonden. We speelden dit seizoen enorm sterk. Landskampioen Monaco moest bovenin al snel de strijd staken en kende een ondermaats seizoen. Hun plek in de top werd weer ingenomen door Lyon. PSG was weer helemaal zichzelf dit seizoen, het grote verschil was dat wij nu niet moesten onderdoen voor hun. Na 2x een 2de plek was dit het seizoen dat we eindelijk dit landstitel pakten! We eindigden met 6punten voorsprong op onze grote concurrent uit de hoofdstad! Zo bleken onze investeringen niet voor niets. En dit alles behaalden we in een fonkelnieuw stadion, waarin 17301 toeschouwers hun plaatsje vinden.

In de Champions League eindigden we wederom op een 3de plek, In de Europe League strandden we in de 2de KO ronde tegen de titelhouder PSG. PSG kon op hun beurt hun titel niet verlengen, verliezend finalist van vorig seizoen AC Milan trok dit keer aan het langste eind in een finale tegen Manchester City.

Ons 1ste seizoen als kampioen konden we meteen ook in schoonheid afsluiten met een finale van de Coupe de France, daarin wachtte ons verrassende finalist Avranches, deze 3de klasser was helemaal geen partij voor ons en we wonnen de finale simpel met 3-0. We pakten zo dus onze eerste dubbel!

Seizoen 9 (24/25)

Dit zou misschien wel ons belangrijkste seizoen worden, als we een topclub willen blijven mochten we niet dezelfde terugslag krijgen die Monaco afgelopen seizoen wel had. Na onze 1ste titel mochten we niet op onze lauweren rusten, en moesten we er voor zorgen dat we ook dit seizoen weer vol voor die titel konden gaan. Ook was dit misschien het seizoen om Europees wat meer stappen te zetten. Ook dit seizoen hielden we ons niet in de op de transfermarkt, nu lag de nadruk echter op jonge Fransen.

Spoiler for belangrijkste inkomende transfers:

Onze transfers bleken opnieuw een schot in de roos, al werd het dit seizoen een zeer spannende titelstrijd. Het werd weer een 2strijd tussen ons en PSG, we liepen een heel seizoen achter de feiten, tot PSG een foutje maakte op speeldag 37, waardoor wij ons aan de kop van het klassement konden nestelen, en in de laatste wedstrijd van het seizoen gaven we deze niet meer weg. We konden ons dus voor het 2de seizoen op rij tot kampioen kronen, dit met een record aantal punten voor ons! We haalden maar liefst 93 punten. PSG bleef met lege handen achter, ook al haalden zij 92 punten.

Dit seizoen geraakte we in de Champions League door de poulefase, maar in de 1ste KO ronde werden we kansloos uitgeschakeld door Juventus. Om Europees met de grote jongens mee te kunnen moeten we toch nog hard blijven werken, en hopen op een gunstige loting.

In de binnenlandse bekers hadden we dit seizoen minder succes, we konden er geen enkele winnen. 2x stootten we op een PSG dat te sterk was voor ons. Gelukkig konden we hun wel van de titel houden.

Seizoen 10 (25/26)

Het laatste seizoen dat ik hier ga samenvatten, konden we er 3 titels op een rij van maken? We hadden nog een uitstekende selectie staan, met enkele jeugdspelers die beter en beter werden, dus was dit niet het seizoen van de vele transfers. Enkel werd in de winterstop onze verdedigende middenvelder verkocht, en konden we deze vervangen door een Frans international.

Spoiler for Transfer:

Jammer genoeg was dit het seizoen van PSG, zij konden terug aanknopen met de titelwinst. Het was weer een spannend seizoen. Het was zelfs zo spannend dat enkel het doelsaldo ons kon scheiden op het einde van het seizoen. We eindigden beide met 93 punten, echter hadden zij een doelsaldo van + 63 en hadden wij er een van +53. Jammer genoeg geen 3de titel voor ons, maar zo blijven we de uitdaging houden.

Europees konden we opnieuw geen stappen vooruit zetten, we eindigden andermaal in de 1ste KO ronde van de Champions League. Hierin was latere winnaar Chelsea nipt te sterk voor ons.

In de supercup en de Coupe de France was PSG 2x te sterk voor ons. Het zal jullie niet verbazen als zij ondertussen een concurrent zijn van de club. In de CdlL was Valenciennes te sterk in de 8ste finales.

Extra weetjes

De grote transferbedragen verbazen jullie misschien, maar enkele seizoen geleden zijn we over genomen door een Arabische Oliemagnaat die een heleboel geld in de club pompte. Voor het overige was ik ook bondscoach van Belgie, met hun heb ik geen prijzen kunnen pakken. Na het EK in 2024 werd ik benaderd door het Franse nationale elftal, en daar ben ik tot op heden nog steeds bondscoach van.

Comment

Fantasy mooi man! Waar sta jij als club op de coefficienten lijst, en waar staat de competitie (en hoeveel Europese plaatsen zijn er)?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sirkeith Bekijk berichten
                        Fantasy mooi man! Waar sta jij als club op de coefficienten lijst, en waar staat de competitie (en hoeveel Europese plaatsen zijn er)?
                        Op de competitieranglijst staan we 24e met 3 sterren, evenveel als de Ligue 2 (Fra), 1. Bundesliga (Oos), Championship (Eng) en MLS (USA), dus daar valt nog flink wat winst te behalen. Heb nu 40,675 coėfficiėnt punten, net achter clubs als Zenit en Anderlecht. Hoop daar de komende jaren nog flink wat punten te behalen, zodat we stijgen op die ranglijst. De kampioen plaatst zich voor de 2e kwal.ronde CL, de nummer twee voor de 3e kwal.ronde EL, nummer drie voor de 2e kwal.ronde EL en nummer vier voor de eerste kwal.ronde EL (afhankelijk van bekerwinnaar). Hoop dat die aantallen qua voorrondes de komende jaren snel afnemen, zodat er Europees wat meer mogelijk gaat zijn voor de IJslandse clubs. Al heb ik daar wel de hulp bij nodig van de andere clubs, die blijven nu nog een beetje achter..

Comment

Mooi man Fantasy; Reynir ook, wat anders.

Comment

FC-Breda Elk jaar weer proberen

Hier even een update over het seizoen 2035. Onze grote Algerijnse vriend Heriat heeft heel IJsland kapot gemaakt en alle records verbroken. Ook met het team zowel een record aantal punten, doelpunten, overwinningen, etc. gehaald, zowel clubrecords als landrecords verbroken. Eens zien wat we komend seizoen kunnen bereiken. Vind het wel tof om te zien dat we nu 5 Europese plekken hebben in IJsland

Richarš. sirkeith

Comment

Bijna de halve competitie Europa in.

Comment

Shrewsbury Town FC
                                Heb een leuke game met Shrewsbury Town FC in Engeland. Gestart in de League One en via de Championship in drie jaar gepromoveerd naar de Premier League. Daar van 2019 tot 2024 de volgende ranking gehad: 10e, 6e, 6e, 5e, 5e. Prima prestaties en inmiddels een stabiele subtopper die het de top 4 in mijn game (United, City, Spurs, Arsenal) lastig kan maken. Elk jaar een stapje dichterbij de Champions League plaats, afgelopen jaar helaas op de laatste speeldag van de vierde plaats afgestoten door City. Wel de Europa League gewonnen in 21/22 en twee keer de League Cup (22/23 en 23/24), Europees doen we dus behoorlijk mee, ook afgelopen jaar tot de halve finale gekomen en ten onrechte naar huis gestuurd door Spartak Moskou. Nou ben je als Engelse club wel enorm in het voordeel door de bizarre tv-gelden, daardoor is er behoorlijk veel geļnvesteerd in de selectie de afgelopen jaren (zeker €300 miljoen uitgegeven aan versterkingen).

Inmiddels bij seizoen 24-25 aangekomen en wederom geļnvesteerd in de selectie, twee/drie talentvolle jongelingen en een directe versterking VMC, hopen dat we dit jaar daarmee een gooi kunnen doen naar de Champions League plaatsen. Ook omdat er behoorlijk wat talentvolle spelers aan het klagen zijn om hogerop te komen. Verder nog te weinig talenten van eigen bodem dus kijken of we de komende jaren wat kunnen nationaliseren. Probeer wel het aantal nationaliteiten te beperken, nu stuk of 12 Engelsen, 4 Fransen, 3 Brazilianen en daarnaast nog wat West-Europeanen uit Belgiė, Spanje, Duitsland en Denemarken. Enigszins realistisch proberen te houden met de huidige Premier League teams. Dat nationaliseren gaat gebeuren zodra de jeugdopleiding betere spelers gaat voortbrengen, de academy en instroom zijn bijna volledig geupgrade dus dat gaat binnenkort gebeuren.

Zit nog te overwegen of ik nog een keer overstap in deze game of de hele tijd bij de Shrews blijf. Erg leuk om zo'n team op te bouwen, zonder historie op het hoogste niveau.

Comment

Lekker hoor harmpje ! Als ik dit zo lees is het helemaal geen schande met hoe ik bezig ben Ben zelf ook met Millwall in de PL beland ! Zal morgen wel even updatje van mijn carriere maken

Comment

Fantasy 52 goals en 28 assists!

Comment

Even een terugblik op mijn carriere tot nu toe bij Millwal

Seizoen 1 promoveerden we door kampioen te zijn geworden in de Leage one ! Het tweede seizoen verwachtte ik het erg lastig te krijgen in de Championship.. Het viel echter erg mee en we wisten op plek twee te eindigen, wat betekende dat we voor de tweede keer op rij promoveerden ! Sindsdien speel ik in de premier league. Het eerste seizoen in de premier league was het doel om niet te degraderen, daar zijn we met verve in geslaagd door op plek 13 te eindigen. Financieel heb ik een heel goed jaar gedraaid toen, dit kwam voornamelijk door de gigantische tv gelden die er binnen kwamen ! Met een transferbudget van 50 miljoen heb ik tot nu toe elk seizoen flink geinvesteerd in talenten, wat resulteert in een huidige selectie met 5 wonderkinderen

Vorig seizoen zijn we op plek 6 geindigd, compleet boven verwachting. Doordat we op plek 6 eindigde spelen we dit seizoen europees !

Hier de hudige tussenstanden !

ZOals jullie zien staat het er financieelerg goed voor

Hier nog eventjes een screentje van mijn huidige basiself ! Koné, Dozzel, Valladares en Kieres zijn wonderkinderen. Screentjes kan ik altijd sturen voor de liefhebbers !

Comment

Lekker hoor, leuk ook met Sierhuis en SInkgraven. En een zesde plaats in het eerste seizoen man, dat is netjes! En selectie met potentieel dus ook!

Comment

Inmiddels zijn we aanbeland in het seizoen 2037. Het seizoen begon zoals altijd met de Lengjubikarinn (Ligabeker / League Cup), die we met grotendeels enkel eigen jeugd speelden. En wonnen, maar die competitie is niet zo belangrijk, dus als het daar een keer mis gaat, is het niet zo erg. Tijdens de Lengjubikarinn zijn altijd ook de K.O.-rondes van de Europa League, waarin we o.a. VfL Wolfsburg en Valencia tegenkwamen. En wonnen huhu. In de finale tegen Napoli wonnen we onze eerste prijs ooit. De Europese Super Cup later verloren we wel kansloos van Barcelona met 3-0, maar dat is een zorg voor later. De Europa League is al een hele prestatie, die ik ook niet snel verwacht te evenaren. We gaan sinds dit seizoen een nieuwe visie gebruiken, namelijk 80+% eigen jeugd in de selectie gebruiken. Ik wil maximaal 4 of 5 spelers die niet zelf zijn opgeleid in de selectie op termijn en daar zijn we nu al mee begonnen. Dat schetst zich ook in de resultaten in de Pepsideildin (Eredivisie), waar we overigens wel kampioen werden met 15 overwinningen en 7 gelijke spelen. Een aanmerkelijk minder aantal punten, doelpunten en alles dan vorig jaar, maar goed dat is dus verklaarbaar. Achterin staat het als een huis, gezien het feit dat we slechts 6 tegendoelpunten kregen in de competitie, dat is wel fijn om te zien ook. Voor volgend jaar Nic Madden over genomen van Arsenal. Die lijkt wel verzekerd van een plekje als één van de twee centrale verdedigers.

Spoiler for Team
                                          :
                                          Spoiler for DM:

Spoiler for VC:

Spoiler for VC:

Spoiler for VVL:

Spoiler for VVR:

Spoiler for MC:

Spoiler for MC:

Spoiler for AML:

Spoiler for AMC:

Spoiler for AMR:

Spoiler for S:

Daniell Richarš. Kyrill sirkeith Glenn08

Comment

Die EL winst was overigens niet met deze selectie. Zes of zeven van de toenmalige basisspelers (veel niet-eigen jeugd / buitenlands) zijn weer vertrokken tijdens de zomer. Denk niet dat ik met deze selectie zomaar even de EL win haha.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fantasy Bekijk berichten
                                              Inmiddels zijn we aanbeland in het seizoen 2037. Het seizoen begon zoals altijd met de Lengjubikarinn (Ligabeker / League Cup), die we met grotendeels enkel eigen jeugd speelden. En wonnen, maar die competitie is niet zo belangrijk, dus als het daar een keer mis gaat, is het niet zo erg. Tijdens de Lengjubikarinn zijn altijd ook de K.O.-rondes van de Europa League, waarin we o.a. VfL Wolfsburg en Valencia tegenkwamen. En wonnen huhu. In de finale tegen Napoli wonnen we onze eerste prijs ooit. De Europese Super Cup later verloren we wel kansloos van Barcelona met 3-0, maar dat is een zorg voor later. De Europa League is al een hele prestatie, die ik ook niet snel verwacht te evenaren. We gaan sinds dit seizoen een nieuwe visie gebruiken, namelijk 80+% eigen jeugd in de selectie gebruiken. Ik wil maximaal 4 of 5 spelers die niet zelf zijn opgeleid in de selectie op termijn en daar zijn we nu al mee begonnen. Dat schetst zich ook in de resultaten in de Pepsideildin (Eredivisie), waar we overigens wel kampioen werden met 15 overwinningen en 7 gelijke spelen. Een aanmerkelijk minder aantal punten, doelpunten en alles dan vorig jaar, maar goed dat is dus verklaarbaar. Achterin staat het als een huis, gezien het feit dat we slechts 6 tegendoelpunten kregen in de competitie, dat is wel fijn om te zien ook. Voor volgend jaar Nic Madden over genomen van Arsenal. Die lijkt wel verzekerd van een plekje als één van de twee centrale verdedigers.

Spoiler for Team
                                              :
                                              Spoiler for DM:

Spoiler for VC:

Spoiler for VC:

Spoiler for VVL:

Spoiler for VVR:

Spoiler for MC:

Spoiler for MC:

Spoiler for AML:

Spoiler for AMC:

Spoiler for AMR:

Spoiler for S:

Daniell Richarš. Kyrill sirkeith Glenn08
                                              Niet zeuren. Gewoon goed gedaan!! Nog steeds 0x verloren!!

Comment

Momenteel een leuke game met AC Milan in een soort 'Geef de jeugd een kans'-scenario. Ik die geen aankopen, verleng geen contracten boven de 30 jaar en zodoende lekker aan het doorselecteren.

1e seizoen - kampioen (onverwacht) en geen Europees
                                                2e seizoen - 2e in de competitie, kwartfinale CL
                                                3e seizoen - opnieuw kampioen, CL gewonnen

De contracten van Antonelli, Diego Lopez, Montolivo, Abate en Zapata lopen af en zij mogen vertrekken. Zal volledig worden opgevangen door eigen jeugd.

Grootste talent vanuit de jeugdopleiding is voorlopig deze:

Comment

Dat is een lekker talentje hoor! Even zijn mentale stats opkrikken en Nederland heeft zijn nieuwe spits binnen!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X