Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Tien...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Clubnaam: Leverkusen
    Land en competitie: Duitsland, Bundesliga
    Motivatie: Leveren het ene toptalent na het andere toptalent in FM. Niet alleen in FM17 maar vrijwel iedere editie.

Comment

Clubnaam: FC Sochaux
      Land en Competitie: Frankrijk, Ligue 2
      Evt. Motivatie: Tweede niveau van Frankrijk, maar als je alleen al in de huidige selectie bekijkt, weet je al genoeg over de potentie die de opleiding voort kan brengen.

Comment

Clubnaam: SL Benfica
        Land en Competitie: Primeira Liga, Portugal
        Evt. Motivatie: Brengt elke FM kwalitatief weer ontzettend sterke spelers voor. De concurrentie van FC Porto speelt hierbij ook een belangrijke rol. Daarnaast ook nog een echte opleidingscompetitie.

Comment

Clubnaam: River Plate
          Land en Competitie: ArgentiniŽ, Primera Divisiůn
          Evt. Motivatie: Jaarlijks komen er tal van Argentijnse spelers naar Europa, vaak opgeleid bij River Plate. Soms zitten er groeibriljantjes tussen zoals HiguaŪn, Falcao, Lamela, Musacchio, Mascherano, Saviola en nog vele andere.

Comment

Clubnaam: Valencia
            Land en Competitie: Spanje, La Liga
            Evt. Motivatie: Het internationaal topvoetbal loopt vol met spelers die bij Valencia zijn groot gebracht. Isco, Mata, David Silva, David Villa, Bernat en Paco Alcacer zijn hier voorbeelden van.

Comment

Clubnaam: FC Utrecht
              Land en Competitie: Nederland, eredivisie
              Evt. Motivatie: in mijn huidige spel ( seizoen 1: 2e en seizoen 2: 3e plaats) zit mijn selectie vol met grote talenten. Jelle De Lange, Karim Loukili, Stijn Schilder, Mounir Mounji, Giovanni Troupťe + een resem tieners die ik al voor miljoenen van de hand kon doen.

Comment

Clubnaam: Braga
                Land en Competitie: Liga NOS, Portugal
                Evt. Motivatie: In mijn huidige game met Millwall in 2026, heeft deze club al meerdere spelers voortgebracht die in de top van de beste Europese competities spelen.

Comment

Clubnaam: Nantes
                  Land en Competitie: Ligue 1 (of 2), Frankrijk
                  Evt. Motivatie: Zie motivatie hierboven.

Comment

Clubnaam: Malmo FF
                    Land en Competitie: Zweden, Alssvenskan
                    Evt. Motivatie: Brengt elk jaar wel een speler voort in FM die de stap hogerop kan zetten, en je betaalt er geen tientallen miljoenen voor, wat ook altijd mooi is meegenomen.

Comment

Clubnaam: Astra Giurgiu
                      Land en competitie: RoemeniŽ, Liga 1
                      Evt. motivatie: Met twee carriŤres een paar wereldtalenten gezien die begonnen bij deze club. Spelers met veel potentie die voor weinig geld zijn op te halen, ideaal.

Comment

De vorige editie staat nog niet op de frontpage maar dat betekend niet dat we hier gewoon lekker mee door kunnen gaan! Vandaar dat ik dus vast een nieuwe vraag ga stellen.

Het concept is simpel. We vragen jullie hulp om een bepaalde top-tien mee samen te stellen. Dit kan gaan om spelers, stafleden, clubs, competities, je kunt het zo gek niet bedenken. Uit jullie input wordt uiteindelijk een ranglijstje gemaakt, dat vervolgens als artikel op de site komt te staan!
                        Deze keer vragen wij om het volgende:

Wie zijn de beste Hoofd Jeugdopleidingen?

We vragen jullie om je per persoon te beperken tot ťťn of twee inzendingen, zodat je niet het gras voor elkaars voeten weg maait.
                        Vul onderstaand lijstje in om een Hoofd Jeugdopleidingen aan "De Tien..." toe te voegen!

Naam:
                        Leeftijd:
                        Nationaliteit:

Karakter:
                        Oordelen kwaliteit/potentieel, werken met jonge spelers (0-20 begin van game): bijvoorbeeld 15/18,20
                        Evt. Motivatie:

Mocht je ideeŽn of suggesties hebben voor een bepaalde "De Tien..." in de toekomst, stuur dan gerust een PM!

Comment

Naam: Huw Jennings
                          Leeftijd: 56
                          Nationaliteit: Wales
                          karakter: redelijk professioneel
                          oordelen kwaliteit/potentieel: 15/18
                          werken met jonge spelers: 20

Comment

Misschien ook begin reputatie toevoegen? Dat is ook van belang toch?
                            Verder zelf geen idee, zal eens kijken wie ik nu bij ajax heb, die Ouali heb ik ontslagen. Sowieso merk ik dat HJO na 3 jaar niet top meer zijn, komen er geen grote talenten meer binnen, stel ik een nieuwe aan is het ineens weer raak meer mensen met deze ervaring?

Comment

Naam: Bernhard Peters
                              Leeftijd: 56
                              Nationaliteit: Duitser
                              Karakter: Modelprof?
                              Oordelen kwaliteit/potentieel: 15/18
                              Werken met jonge spelers: 20
                              Motivatie: Elk jaar wel 2 potentiŽle toppers

Stats kon ik online vinden, karakter weet ik niet zeker of dit hetzelfde is als aan het begin van spel. Zal zo even een nieuwe game starten om te checken of alles klopt.

Comment

Niemand?

Comment

Leuk concept; misschien andere lijstjes? Stafleden zijn wel een verhaal apart, iets waar je minder snel bij stilstaat. Ik niet tenminste Wat ideetjes nog:
                                  -Top 10 van competities waar je in gespeeld moet hebben.
                                  -Top 10 van landen waar je graag scout.
                                  -Top 10 tips om inkomsten te genereren.
                                  -Top 10 leukste uitdagingen in FM

Daniell
                                  Last edited by Titan; 9 jun 2017, 19:27.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                  X