Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LLM - Lower League Management

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten

Heb al zitten zoeken maar vind niets, wss zoek ik dan niet goed.
    Steam, in de workshop bij tactics. Zoek op LLM, lower league etc

http://www.footballmanagerstory.com/...ue-domination/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk berichten

Steam, in de workshop bij tactics. Zoek op LLM, lower league etc

http://www.footballmanagerstory.com/...ue-domination/
      Deze heb ik maar was niet echt een succes.

Zo had ik nog niet gekeken, had gewoon op tactics gezocht en dan zitten kijken of ik LLM tegen kwam, en ook op forums naar tactieks zitten kijken, maar daar geen enkele voor LLM gevonden.

Gisteren dan uiteindelijk op steam gespecifieerd en idd het een en ander gevonden, straks gaan testen.

Bedankt

Comment

Ik ben ook weer eens begonnen met een LLM game, met mijn standaard club Worcester. Eens kijken of ik mijn prestaties uit FM11 kan evenaren

Comment

Heeft iemand tips voor me qua transfers?
          Heb het eerste seizoen met Chelmsford City erop zitten en heb helaas verloren in de finale van de nacompetitie. Nog een seizoen in de Vanarama South dus.. in principe geen probleem maar er lijkt nogal een leegloop aan te komen.
          Heel veel spelers willen een flinke salarisverhoging en die kan ik gewoon niet betalen.
          Ook is mijn salarisbudget in één keer van 36k p.m. naar 24k p.m. gegaan terwijl ik vorig seizoen het hele seizoen heb gespeeld met minder dan toegestaan budget.

Ook het zoeken naar spelers is drama omdat bij bijna alle spelers heel veel statistieken niet zichtbaar zijn.

Heeft iemand tips hoe ik het best kan zoeken of waar ik het best kan kijken? Het seizoen zit er net op dus heb gelukkig nog wel de hele zomer om me te versterken.

Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FC kriD Bekijk berichten
            Heeft iemand tips voor me qua transfers?
            Heb het eerste seizoen met Chelmsford City erop zitten en heb helaas verloren in de finale van de nacompetitie. Nog een seizoen in de Vanarama South dus.. in principe geen probleem maar er lijkt nogal een leegloop aan te komen.
            Heel veel spelers willen een flinke salarisverhoging en die kan ik gewoon niet betalen.
            Ook is mijn salarisbudget in één keer van 36k p.m. naar 24k p.m. gegaan terwijl ik vorig seizoen het hele seizoen heb gespeeld met minder dan toegestaan budget.

Ook het zoeken naar spelers is drama omdat bij bijna alle spelers heel veel statistieken niet zichtbaar zijn.

Heeft iemand tips hoe ik het best kan zoeken of waar ik het best kan kijken? Het seizoen zit er net op dus heb gelukkig nog wel de hele zomer om me te versterken.

Alvast bedankt!
            Kijk vooral naar spelers die fysiek goed zijn, zeker omdat je veel wedstrijden speelt is natuurlijke fitness en uithoudingsvermogen belangrijk.
            Daarnaast zijn snelle spelers altijd in het voordeel, omdat veel verdedigers vaak super traag zijn kan je daar ook nog wel eens verschil maken.
            Technische aspecten zijn minder belangrijk, omdat ze hoe uiteindelijk niet veel verschillen met de rest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Kijk vooral naar spelers die fysiek goed zijn, zeker omdat je veel wedstrijden speelt is natuurlijke fitness en uithoudingsvermogen belangrijk.
              Daarnaast zijn snelle spelers altijd in het voordeel, omdat veel verdedigers vaak super traag zijn kan je daar ook nog wel eens verschil maken.
              Technische aspecten zijn minder belangrijk, omdat ze hoe uiteindelijk niet veel verschillen met de rest.
              Thnx voor je reactie. Ben eerst maar eens gaan kijken welke spelers er transfervrij weggingen in de Sky Bet League 1 en 2.
              Alle spelers die daar transfervrij weggingen heb ik laten scouten en daar zijn wel een paar mooie spelers van overgebleven.
              Omdat ik niet heel veel loonbudget meer had heb ik helaas de leukste spelers aan me voorbij moeten laten gaan maar uiteindelijk tevreden met degene die ik vast heb kunnen leggen.
              Vond het belangrijk dat de defensie in ieder geval degelijk was dus heb me daarin volop versterkt wat resulteert in slechts 2 tegendoelpunten in de eerste 9 wedstrijden

Nu maar eens kijken of we dit vol kunnen houden!

Comment

Tijdje weggeweest van het forum, maar bij mij begint het weer te kriebelen na het lezen van de novellenbundel + dit topic.
                Wat is het forum trouwens in opmaak veranderd (niet per definitie beter geworden + op tapatalk zijn heel veel plaatjes niet te zien)

FM 2017 niet gekocht i.v.m. weinig tijd in het priveleven, maar de komende tijd ziet het er beter uit.
                Toch zal ik met FM2016 aan de slag gaan tenzij iemand mij kan overtuigen dat FM2017 vele malen beter is

Het mooiste aan LLM vind ik het zelf regelen:
                - Geen tactieken van anderen gebruiken
                - Geen player search gebruiken (die heb je in het echte leven ook niet)
                - Geen staf search gebruiken (zie punt hierboven)

Spelen in de krochten van het voetbal, soms met een onmogelijke financiele situatie, soms met een verrassend goede, nauwelijks staf of overdreven veel staf.

Fantastisch om nieuwe landen te ontdekken!

Oke na het schrijven van dit bericht ben ik nog enthousiaster geworden en ga ik dit weekend maar eens vol aan de slag met een LLM game.
                Waarschijnlijk komt er ook een novelle van, maar ik ben nog over de opzet aan het brainstormen.

Comment

Lunatic Alvast veel succes! Ik kijk al uit naar de nivelle. Niets kan tippen aan LLM. Ik zou bij FM16 blijven overigens, als je toch een nieuwe versie wil kopen, kan je beter wachten op FM18.

Comment

Heb serieus al jaren niet echt meer FM gespeeld maar toch met de steam summer sale FM 2017 gekocht.
                    Ben begonnen in de Quarta Categoria Gruppo 23 in Italie, wel leuk maar gaat best wel traag

Mijn assistent en mijn coach mogen Continental A en National C gaan ik heb nog geen eens licentie en ik mag niet me licentie halen
                    Last edited by bobjuh; 5 jul 2017, 22:31.

Comment

Ben met mijn eerste seizoen bezig bij Salford. Hebben jullie ook dat er soms hele hoge uitslagen komen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoorders Bekijk berichten
                        Ben met mijn eerste seizoen bezig bij Salford. Hebben jullie ook dat er soms hele hoge uitslagen komen?
                        Ja heel vaak op dat niveau.

Comment

Eerste seizoen Salford; 30/7/2017 lopen de contracten van 13 spelers af. Dat zijn allemaal spelers die ik inprincipe amper gebruik maar de spelers die op de transferlijst staan, sommige zelfs gratis op te pikken kan ik ook niet kwijt. Is het (financieel) verstandig om al deze spelers te laten vertrekken? Er moeten dan wel veel spelers aangetrokken worden. Weet niet waar ik goed aan doe

Comment

Eerste seizoen Salford; 30/7/2017 lopen de contracten van 13 spelers af. Dat zijn allemaal spelers die ik inprincipe amper gebruik maar de spelers die op de transferlijst staan, sommige zelfs gratis op te pikken kan ik ook niet kwijt. Is het (financieel) verstandig om al deze spelers te laten vertrekken? Er moeten dan wel veel spelers aangetrokken worden. Weet niet waar ik goed aan doe
                            Het zou zonde zijn om spelers die je amper tot niet gebruikt bij je club te houden, zeker op dat niveau. Elke cent telt, financieel zijn de eerste seizoenen in die regionen niet zo heel makkelijk. Ik zou ze persoonlijk van de hand doen, al zeker degene die voor hun kwaliteiten te veel verdienen. Naar komend seizoen toe een paar goedkope huurspelers aantrekken om wat op te vangen en eventuele talenten uit je jeugd een plekje in de A-kern geven.

Comment

1e seizoen Salford; tot aan

Comment

1e seizoen Salford; tot aan januari heb ik eigenlijk alleen maar 2de gestaan. AFC Fyde maakte net als mij weinig fouten en wist dus koploper te blijven. Ergens in januari wist ik de koppositie over te nemen tot 5 wedstrijden voor het einde van de competitie. 4 van de 5 verloren en uiteindelijk eindigde ik 5de. In de play offs wisten we weer wat winnen was en uiteindelijk promoveerde alsnog naar de Vanarama National League!

Is het verstandig om komend seizoen met 5 verdedigers te spelen? Ben bang dat ik veel tegendoelpunten ga krijgen?

Comment

De doelstelling was de bovenste maar ik ben dus dus kampioen geworden van de Quarta Categoria Gruppo 23, level 10 in Italie.
                                  Ben nu dus bezig in de Terza Categoria (level 9) en ze willen dat ik kampioen word.
                                  Ben nu wel semi professioneel wat niet echt klopt en handig is.

Maarja...

Last edited by bobjuh; 12 jul 2017, 20:52.

Comment

1e seizoen Salford; tot aan januari heb ik eigenlijk alleen maar 2de gestaan. AFC Fyde maakte net als mij weinig fouten en wist dus koploper te blijven. Ergens in januari wist ik de koppositie over te nemen tot 5 wedstrijden voor het einde van de competitie. 4 van de 5 verloren en uiteindelijk eindigde ik 5de. In de play offs wisten we weer wat winnen was en uiteindelijk promoveerde alsnog naar de Vanarama National League!

Is het verstandig om komend seizoen met 5 verdedigers te spelen? Ben bang dat ik veel tegendoelpunten ga krijgen?
                                    Ik zeg: Vol op de aanval spelen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                    X