Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lees dit eerst!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Lees dit eerst!

Het afgelopen jaar zijn er veel topics geweest in het United subforum, maar bijna alles werd gepost in twee topics: FM Café en Ik speel nu tegen.. waar voornamelijk de eerstgenoemde veruit het drukst bezocht was. Daar klagen wij natuurlijk niet over, maar we willen wel een aantal dingen kenbaar maken:

FM Café is een topic waarin je vrij kan posten, maar vooral een topic waar je alles kwijt kan wat in de andere topics niet kwijt kan:

- Screens van gespeelde wedstrijden horen hier niet in thuis. Die behoren tot het Ik speel nu tegen..-topic;
    - Standen aan het eind van het seizoen of tussenstanden horen hier ook niet in thuis, die behoren in het topic (Tussen)stand;
    - Dit geldt ook voor de rest van de topics. Kijk eerst even waar je post thuishoort en plaats je post in het topic waar het hoort.

Natuurlijk zijn Thomas en ik er voor jullie. Als je niet weet waar de post thuishoort, kun je ons altijd PM'en. Ik ben vaak online en Thomas is dat ook. Wij zijn de submoderators van dit forumgedeelte en wij zijn altijd bereid om hulp te bieden. Het kan gebeuren dat het een keer fout gaat, maar dan zullen wij het zo nodig verplaatsen en wellicht een bericht sturen naar je met in welk topic het wel behoort. Denk hier alsjeblieft om.

Wij hopen dat jullie dit meenemen en dat jullie niet in alles in het Café gooien. Want in hoe meer topics er veel gepost wordt, hoe leuker het in het algemeen wordt.

Thanks voor het lezen en veel plezier met FM17!

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
X