Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Is het niet zo dat het een optie is dat Rapid hem kan overnemen nadat hij minimaal 15 wedstrijden gespeeld heeft? Dus geen verplichte vergoeding maar optioneel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FMNOOB Bekijk berichten

Status in land wel, maar bij club loopt bij mij toch echt vertraging op.
      Dat zou wel logisch zijn eigenlijk, maar was in de veronderstelling dat daar weinig verschil in zat. Ik zou sowieso pas spelers uitlenen als ze zich minder goed ontwikkelen of dat ze eigenlijk niet bruikbaar zijn en er op deze manier nog geld uit kan halen. Dus talenten waarbij ik absoluut potentie zie voor mijn eerste elftal verhuur ik nooit maar laat ik liever bij de club en invalbeurten spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Als je ze uitleent aan een club in eigen land krijgen ze die status ook gewoon.
        Maar niet opgeleid door de club toch? Enkel opgeleid in het land

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rich ruzzian Bekijk berichten

Maar niet opgeleid door de club toch? Enkel opgeleid in het land
          Nee true, dat werd vanmiddag ook al verteld zou ze dan inderdaad langer bij de club houden totdat ze die status hebben en ze eventueel daarna verhuren.

Comment

Lachwekkend echt

Comment

Soww, haha. Potje vaseline nodig gehad, of pakt FM je altijd droog.

Comment

Is het een soort bug dat als je spelers 2 jaar of meer huurt, dat je ze dan voor een prikkie over kunt nemen? Heb een bizar goede speler voor maar 4,9 mil over kunnen nemen en ben het wel vaker tegengekomen.

Comment

Hoeveel tijd steek je gemiddeld in FM trouwens? Ik zie je echt iedere dag hier iets posten FM-gerelateerd Jespresso

Comment

Speel gewoon rond de pauze op mn werk en smokkel nog wat minuutjes ermee uiteraard . Soms als het rustig is speel ik gewoon een wedstrijdje op de achtergrond. Nadeel is dan wel dat ik niet echt ingrijp als het fout gaat. Verder sla ik gewoon heel veel screens op en post ik die hier tussen het werk door. Moet wel een beetje leuk blijven tdogg16

Comment

Overduidelijk en meer dan verdiend kampioen geworden dit seizoen. Kostte met slechts drie seizoenen!

Comment

Wauw, zelden zo'n hegemonie gezien :') Zelfs in FM niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
                          Overduidelijk en meer dan verdiend kampioen geworden dit seizoen. Kostte met slechts drie seizoenen!

Mooi dat het je nu gelukt is, erg knap om de hegemonie te doorbreken! Fijn dat Bermudez zo in vorm blijft. Sta je er financieel ook goed voor?

Comment

Dan begin je bij een nieuwe club en zijn er meteen spelers die weg willen omdat ze naar een grotere club willen. Dat is zo jammer, zeker omdat ik met eigen spelers wil spelen. Eens kijken hoe ik het ga oplossen, denk dat ik ze lekker aan hun contract hou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Mooi dat het je nu gelukt is, erg knap om de hegemonie te doorbreken! Fijn dat Bermudez zo in vorm blijft. Sta je er financieel ook goed voor?
                              Ik blijf spelers voor de hoofdprijs verkopen aan Engelse clubs, dus financieel gaat het meer dan goed zelfs.
                              Helaas Bermudez wel moeten verkopen, maar met Navas (3e topscoorder Bundesliga) heb ik niet te klagen en heb prima talenten lopen die het op kunnen vangen denk ik.

Nog even kijken hoe lang ik nog bij Werder blijf, misschien de CL winnen en dan op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Comment

Ik blijf spelers voor de hoofdprijs verkopen aan Engelse clubs, dus financieel gaat het meer dan goed zelfs.
                                Helaas Bermudez wel moeten verkopen, maar met Navas (3e topscoorder Bundesliga) heb ik niet te klagen en heb prima talenten lopen die het op kunnen vangen denk ik.

Nog even kijken hoe lang ik nog bij Werder blijf, misschien de CL winnen en dan op zoek naar een nieuwe uitdaging.
                                Zonde van Bermudez, hoeveel heb je voor hem gevangen? En mag ik een screentje zien van Navas?

Comment

Zonde van Bermudez, hoeveel heb je voor hem gevangen? En mag ik een screentje zien van Navas?
                                  Zie hier. Niet slecht lijkt me

Hieronder Navas, neemt ook pingels en trapt nog wel eens een vrije trap binnen. Ik moest hem overigens een dik contract aanbieden om hem te behouden, anders was ik beide spitsen kwijt.

Last edited by Jespresso; 12 okt 2017, 09:46.

Comment

Mijn linksback was het laatste seizoen aardig op dreef. Ideale linksback geworden in mijn save.

Ik heb besloten om na het binnenhalen van de 4de ster voor mijn club, mijn carrière te beëindigen. Ik ga mij even focussen op andere games.

Resultaten bij mijn club (Ajax): Als bondscoach:
                                    7 * landskampioen * Kwalificatie naar volgende wk-kwalificatieronde (Australië)
                                    6 * Johan Cruijf Schaal * Brons Olympische Spelen (Nederland onder-23)
                                    5 * Beker * 1ste plek Nations League B (Nederland)
                                    1 * CL * 1ste plek WK Kwalificatie (Nederland)
                                    1 * Europese Supercup * Kwartfinale WK (Nederland)
                                    1 * Wereldbeker voor Clubs * 1ste plek Nations League A en verloren in de Halve finale daarvan (Nederland)

Op zich een mooie lijst in 7 seizoenen voor mij. Ik ben tactisch niet zo sterk bij FM, dus voor mij is dit een hele prestatie. Enige minpunt is mijn uitstapje naar Turkije (bondscoach), want ik stopte al na 2 wedstrijden.

Comment

Zie hier. Niet slecht lijkt me

Hieronder Navas, neemt ook pingels en trapt nog wel eens een vrije trap binnen. Ik moest hem overigens een dik contract aanbieden om hem te behouden, anders was ik beide spitsen kwijt.

Uitstekend bedrag voor Bermudez gevangen. Toch raar dat ik hier altijd dit soort bedragen voorbij zien komen en dat ik voor mijn topspelers (ook de wereldtop) maar boden krijg tot rond de 50 miljoen..

Verder met Navas ook een topper in huis, prima!

Comment

Aiiiiiiiiii, weer kwartfinale. Zeker niet slecht hoor, maar stiekem hoop je toch op meer nadat ik eerst thuis met 2-1 won.

Comment

Uitstekend bedrag voor Bermudez gevangen. Toch raar dat ik hier altijd dit soort bedragen voorbij zien komen en dat ik voor mijn topspelers (ook de wereldtop) maar boden krijg tot rond de 50 miljoen..

Verder met Navas ook een topper in huis, prima!
                                          Ik wijs niet-onderhandelbare boden altijd af tot ze met een open bod komen, dan houd ik gewoon steevast 120 miljoen ongeveer aan, totdat ze een soort wanhoopsbod doen. Die moet dan ook erg goed zijn, wil ik hem accepteren.

En als ze niet met een bod komen, heb ik mijn (top)speler nog wat langer. Win-win
                                          Last edited by Jespresso; 13 okt 2017, 08:16.

Comment

Worden ze dan niet ongelukkig omdat ze naar een grotere club willen? Dat probleem heb ik steeds en dan moet ik maar een lager bod accepteren of heel mijn selectie wordt ongelukkig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Caje Bekijk berichten
                                              Worden ze dan niet ongelukkig omdat ze naar een grotere club willen? Dat probleem heb ik steeds en dan moet ik maar een lager bod accepteren of heel mijn selectie wordt ongelukkig.
                                              Als je op een gegeven moment presteert en een bekertje oid pakt, worden ze bij mij vanzelf weer gelukkig.

Comment

Bondscoach van Denemarken geworden in 2030, WK komt er weer aan en er lopen een paar heerlijke spelers in het team. Kijken of ik hoge ogen kan gooien op een eindtoernooi!

Comment

Bondscoach van Denemarken geworden in 2030, WK komt er weer aan en er lopen een paar heerlijke spelers in het team. Kijken of ik hoge ogen kan gooien op een eindtoernooi!
                                                  Een dubbeljob of gestopt bij Werder?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdogg16 Bekijk berichten

Een dubbeljob of gestopt bij Werder?
                                                    dubbele job. goed voor m'n scouting ook

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 0 leden en 2 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X