Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zelf met Journeyman gezeten bij Arandina. Leuke uitdaging wellicht

Comment

• Even een oude bekende terug gehaald.

Comment

• CL debuut in de poulefase met FC Ilves

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frisian Bekijk berichten
          CL debuut in de poulefase met FC Ilves

Leuk, waar speelt FC Ilves?

Comment

• Finland Jornski;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frisian Bekijk berichten
              Finland Jornski;
              Leuke uitdaging!
              Nationaal al een beetje de baas?

Comment

• Finland is best leuk, was 2 jaar terug Kajaani. Heb ik toen vanuit de tweede divisie naar de CL winst geloosd.

Comment

• Verleidelijk. Hele carrière tot nu toen nog in Azië gespeeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten
                    Finland is best leuk, was 2 jaar terug Kajaani. Heb ik toen vanuit de tweede divisie naar de CL winst geloosd.
                    Finland heeft zeker ook zo'n winterstop van 3 maanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Finland heeft zeker ook zo'n winterstop van 3 maanden?
                      Ja dat wel en de competitie van februari/maart tot november. Dat is ook wel minder, maar verder is het een leuke competitie.

Comment

• De stap van de Derde Divisie naar de Eredivisie is vrij groot zo blijkt maar weer. Elk seizoen hebben we als team wel stapjes gemaakt, maar het laatste stapje is wel de grootste en dat is te zien aan de uitslagen. Waar het systeem/tactiek de afgelopen 3 jaar prima stonden en ons 3 promoties op een rij opleverde gaat het nu uiterst moeizaam.

https://gyazo.com/a3d448129a4db366e1401f8852518123

Dus voor de bekerwedstrijd de tactiek maar iets aangepast en dat leverde een overwinning op na stafschoppen, maar dat geeft op zo'n moment na 6 nederlagen even niet. En een wedstrijd later is onze eerste overwinning in de Eredivisie een feit. Heerenveen keert met een 3-0 nederlaag huiswaarts.

Comment

• GAE EAGLES Hoe zuur om zo aan het seizoen te beginnen, die ruime zege tegen Heerenveen moet enorm deugd gedaan hebben. Hopelijk het begin van een mooie reeks om Fortuna in de Eredivisie te houden! Succes

Hier zit ik met San Marino in de winterstop van S3, waar we eigenlijk geheel onverwacht meestrijden voor de bovenste plekjes in de Serie B. Al moet ook gezegd worden dat het verschil van de bovenste zeven teams echt heel klein is, een nederlaag of twee kunnen alles al doen veranderen. In de winterstop kregen wij echter een kleine dreun te verwerken, drie van de jongens uit de A-kern zijn namelijk onverwachts vertrokken.

Spoiler for Uitgaande transfers :

Buso, Donati en Maretti stonden allen in de belangstelling van heel wat teams en lieten duidelijk verstaan weg te willen. Voor Buso & Donati kregen we nog een heel mooie som, bij Maretti werd het eerste bod meteen aanvaard door het bestuur. Verder is Mazza nog een jeugdspeler die hier geen toekomst had en mocht vertrekken, leuk om een San Marinees in Engeland te hebben!

Het enige voordeel aan dit alles is dat we enorm wat geld opstrijken, dat voor een heel groot deel rechtstreeks naar onze balans gaat. Hierdoor hebben we nu voor een hele poos wat ademruimte op financieel gebied, waar het ervoor altijd wat oppassen was.

Spoiler for Financiën:

Ben benieuwd hoe dit invloed gaat hebben op het team. Drie spelers weg en er komt géén vervanger in de plaats. Moet wel gezegd worden dat geen van hen een vaste basisplek had, maar ze kwamen wel aan heel wat minuten. Het verlies is ergens erg pijnlijk en zuur, maar de rijkelijke compensatie is erg welkom...

Comment

• Sittard terug in de eredivisie nice GAE EAGLES

Comment

• Bingbangboem Heel zuur om zo te beginnen, maar daarna hebben ze hun draai wel een beetje gevonden. Nu 7 punten na 10 wedstrijden.

Jammer dat je talenten vertrokken zijn, kon je volgens mij nog prima gebruiken. Maar het geld natuurlijk ook, beetje alles uitbreiden is nooit verkeerd. Heb zelf het geluk dat het bestuur de boden op mijn talenten niet accepteert waardoor ik ze zelf afwijs. Was er 1 ontevreden dat ik hem niet liet gaan, maar niet veel later raakte die zwaar geblesseerd en wou die bijtekenen.

komodo25 ze zijn terug ja, nu nog proberen ze erin te houden. Dat gaat nog lastig genoeg worden,

Comment

• Hulk kunnen overhalen om toch nog een seizoen af te bouwen bij m'n nieuwe club ^^

Comment

• 2023 weer wat nederlanders gehaald (tete, bazoer en Blind(komt na het seizoen). Wel paar regens maar niet super veel uit de eigen jeugd. Misschien Nunnely ook terughalen (speelt weinig bij Bayern en heb nog 50% van de volgende transfer van hem uitstaan). Ook eindelijk weer finale CL (na 3 waardeloze jaren). Vermaak mij nog prima

Comment

• Na 7 seizoenen bij Lokomotiva Zagreb nu aan de slag bij Birmingham, stonden laatste in de championship. Maar er zijn wel absurd strenge regels over buitenlanders in de championship, hopelijk kunnen we ons redden. Toch ook wel al wat heimwee naar Zagreb, dus niet uitgesloten dat Birmingham op een sisser uitdraait.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn08 Bekijk berichten
                                      Na 7 seizoenen bij Lokomotiva Zagreb nu aan de slag bij Birmingham, stonden laatste in de championship. Maar er zijn wel absurd strenge regels over buitenlanders in de championship, hopelijk kunnen we ons redden. Toch ook wel al wat heimwee naar Zagreb, dus niet uitgesloten dat Birmingham op een sisser uitdraait.
                                      Ik zit in dubio over een club die ik wil managen. Twijfels zijn er wel, maar gezien jij 7 jaar bij Zagreb gezeten hebt zal de Kroatische competitie toch wel meevallen. Ik vind het jammer dat je 4x tegen dezelfde tegenstander speelt en daardoor dus totaal 36 wedstrijden moet spelen in de competitie. Is het geen druk schema? Kan je wel spelers halen ondanks dat de competitie (nog) niet hoog aangeschreven staat? Twijfel namelijk tussen Hajduk Split of eventueel een carrière in Hongarije bij Videoton.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Ik zit in dubio over een club die ik wil managen. Twijfels zijn er wel, maar gezien jij 7 jaar bij Zagreb gezeten hebt zal de Kroatische competitie toch wel meevallen. Ik vind het jammer dat je 4x tegen dezelfde tegenstander speelt en daardoor dus totaal 36 wedstrijden moet spelen in de competitie. Is het geen druk schema? Kan je wel spelers halen ondanks dat de competitie (nog) niet hoog aangeschreven staat? Twijfel namelijk tussen Hajduk Split of eventueel een carrière in Hongarije bij Videoton.
                                        Je kan wel wat spelers halen, bij mij ging bijvoorbeeld in het 2de seizoen Izquierdo van Brugge naar Dinamo. De eerste seizoenen had ik wel moeite met het 4x tegen elkaar spelen, maar vooral dan tactisch, dat ploegen beter weten hoe ze tegen je moeten spelen. Ik zou de Kroatische competitie zeker aanraden, maar ik zou wel kijken of je team een B ploeg heeft, dat is hetgene waar ik mij het meest aan stoorde, mijn club had geen B elftal. En persoonlijk heb ik gekozen voor Kroatie, omdat er meer Kroaten bij topclubs spelen in het buitenland, die op hun retour spelers kunnen komen begeleiden bij mijn clubje.

Comment

• Met Everton aardig versterkt:

Cristian Pavon (Gelijk terug verhuurd aan Boca)
                                          Ashley Young (huur)
                                          Patrick Roberts
                                          Danilo (VM van Braga)
                                          Joell Campbell (huur)
                                          Matthew Targett
                                          Nabel Fekir
                                          Andrea Pinamonti (gelijk weer verhuurd)

wel weer zonde dat ik er in de voorronde EL uitgeknikkerd ben door Rangers ondanks een topvoorbereiding.... (2-1 overall)
                                          Last edited by Jotew; 21 jul 2017, 16:26.

Comment

• Ik speel een game met Sevilla. Ben in het 6e seizoen de beste club van de wereld, vorig jaar alle prijzen gewonnen. Mijn spelers worden regelmatig in verband gebracht met buitenlandse clubs zoals Manchester United, Manchester City of Paris Saint Germain. De bedragen die genoemd worden varieren, maar allemaal rond de 70m. Terwijl andere spelers voor 131m of 101m verkocht worden. Hoe worden die prijzen berekend?

Comment

• Verliefd. Komt de jeugdopleiding binnenwandelen. 15 jaar. Schandalig goed.

Comment

• Hoezo de competitie loopt een beetje scheef? De meeste clubs hebben al 14x gespeeld terwijl ik door omstandigheden pas 8x heb gespeeld.

Comment

• Nog mensen die leuke teams weten in de lagere klasses van Europa? Mention me!!!

Comment

• Ben mvv, had 1 groot talent in de jeugd waar ik versxhillende biedingen op kreeg van grote clubs. Alles afgewezen. Nu heeft Spurs hem een contrAxt aangeboden en gaat die naar Spurs. Dit kun je nief voorkomen? Dat clubs een 16 jarig talent kunnen benaderen?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X