Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM Café

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fantasy Bekijk berichten

Dat kan je wel zeggen ja. Het seizoen 2035 is alles behalve saai te noemen tot dusver (d)

sirkeith

De wedstrijd hierna: 8-0 tegen UMF Fjölnir
    Lekker hoor! Maar kan die speler van 12 miljoen niet scoren ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sirkeith Bekijk berichten

Lekker hoor! Maar kan die speler van 12 miljoen niet scoren ofzo?
      Middenvelders scoren sowieso niet zo veel. Die verzorgen alleen maar de aanval naar de spitsen die gemiddeld minimaal 1 op 1 lopen. Die gekke Algerijn al iets van 40 goals uit ongeveer 20 wedstrijden. M'n Zuid-Koreaan 20 uit 20 ongeveer.

Comment

• Echt een topgame, ook hulde voor je geduld en doorzetting als je al die wedstrijden zo simpel wint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn08 Bekijk berichten
          Echt een topgame, ook hulde voor je geduld en doorzetting als je al die wedstrijden zo simpel wint
          Dat vind ik juist het leukste van alles, haha! Proberen zo veel mogelijk te scoren en zo veel mogelijk te domineren!

Comment

• sirkeith hier m'n spitsen

Heriat loopt 44 uit 23, Jeon loopt 24 uit 23.

Comment

• Heerlijke spelers, zeker voor de IJslandse competitie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boeruh! Bekijk berichten
                Laatste tijd FM weer opgepakt, lekker bezig met m'n PSV-save waar ik ook bondscoach ben. Maar kan ik ergens instellen dat ik automatisch talentvolle (desnoods alle NL-se spelers) in mijn spelersbestand krijg? Want steeds handmatig alle jonge spelers voor de jeugdploegen erin zetten is me een beetje teveel werk
                Kan je dat niet door je assistent laten doen ofzo? Zou anders erg veel werk zijn...

Comment

• Toch knap zo in 5 jaar tijd (eigenlijk 4, want er zat weinig eigen jeugd bij die goed genoeg zijn om in de eredivisie te spelen).

Comment

• Net even een mooi voorproefje op zondag gehad, Ajax met 5-0 klop gegeven in een uitverkocht (52.250 man) Philips Stadion. Riedewald gescoord tegen z'n oude club, Willian een goal en assist en jeugdspelertje van 19 met twee goals en een assist

Comment

• 2-2 tegen Chelsea, raakt mn spits geblesseerd en wil ik hem wisselen. Wissel ik de verkeerde man en staat mn spits met 50% conditie nog erin. Doet ie dit.

Zo de kruising in.

Edit: 30sec later de 3-3 tegen.
                      Last edited by Barteh; 22 apr 2017, 17:00.

Comment

• Ik kan geen skins meer inladen, telkens ik een skin inlaad blokkeert FM en als ik dan opnieuw opstart wil FM niet meer opstarten, blijft hij op het scherm laden hangen. Als ik dan de skin verwijder start FM wel zonder problemen op. Iemand een idee hoe dat komt?

Comment

• Seizoen3, jcs, wereldbeker,kampioen,beker en cl gewonnen. Lekkkkeerr

met ajax dus
                          Last edited by jj1; 22 apr 2017, 20:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jj1 Bekijk berichten
                            Seizoen3, jcs, wereldbeker,kampioen,beker en cl gewonnen. Lekkkkeerr

met ajax dus
                            Nieuwe uitdaging dus?

Comment

• Ik wil in Ijsland beginnen nu mijn save game kapot is. Hoe doe ik dit? @Richarđ. Jornski Fantasy Juca Nom de Guerre Djordison
                              Heb de database er niet voor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten
                                Ik wil in Ijsland beginnen nu mijn save game kapot is. Hoe doe ik dit? @Richarđ. Jornski Fantasy Juca Nom de Guerre Djordison
                                Heb de database er niet voor....
                                De ijslandse competitie zit gewoon tussen de standaard landen van FM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten

De ijslandse competitie zit gewoon tussen de standaard landen van FM
                                  Fuck haha je hebt gelijk ja. Sorry iets teveel bier op dit weekend

Comment

• Dit is mijn club geworden @Richarđ. Jornski Fantasy Juca Nom de Guerre Djordison W8er

FK Fram in de 2e divisie van Ijsland
                                    Last edited by Kyrill; 23 apr 2017, 13:12.

Comment

• Nice Kyrill Succes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fantasy Bekijk berichten
                                        Nice Kyrill Succes!
                                        Thnx Thnx!! Is wel wat andere koek dan ik gewend ben.haha trials/loan en transfervrije spelers. Vis vooral in Ijsland zelf en JL

Comment

• Succes op IJsland man Kyrill

Comment

• De CL met mijn FC Villefranche gewonnen, nu zwaar aan het twijfelen om even met een grotere club opnieuw te beginnen. Gewoon weer even echte spelers kopen, ofwel vol doorgaan met Villefranche en er mijn langste game ooit van maken.

Comment

• Lekker doorgaan in Frankrijk zou ik doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn08 Bekijk berichten
                                                De CL met mijn FC Villefranche gewonnen, nu zwaar aan het twijfelen om even met een grotere club opnieuw te beginnen. Gewoon weer even echte spelers kopen, ofwel vol doorgaan met Villefranche en er mijn langste game ooit van maken.
                                                Doorgaan man

Comment

• Malacia ontwikkelt zich ook dikke prima!

Comment

• Wauw, hij heeft zich zeker uitstekend ontwikkeld! Ook een wonderkind, zie ik. Begeleiding gehad van een oudere speler?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X