Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM CafÚ

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• FM CafÚ

Welkom in het FM-cafÚ! Hier wordt alles over FM gezegd wat niet in de andere topics kan.

Wij vragen jullie daar erg op te letten. Resultaten van wedstrijden moeten in het 'Ik speel nu tegen...' topic, opvallende screenshots kunnen in het topic met dezelfde naam, tussenstanden en eindstanden kunnen dus in het topic met de naam (Tussen)stand. Dit zijn enkele voorbeelden. Kijk eerst even naar de topics die er bestaan voordat je hier gaat posten.

Het kan voorkomen dat het een keer misgaat, maar de kans is er dan dat de post wordt verplaatst.

Dat kan je verder hier lezen.
    Last edited by Juca; 17 okt 2016, 14:25.

De groep vind je hier -> http://steamcommunity.com/groups/managersunited en voor de chat klik je op meechatten. Je kan ook in Steam naar de chat. Je moet naar de menubalk bovenin gaan, dan vervolgens op je username te klikken en dan op groepen. Vervolgens kies je voor de groep Managers United (mocht je daar niet inzitten, kan je gewoon de groep joinen) en dan kies je daar ook weer voor meechatten.

Van de staf ben ik sowieso aanwezig, dus mocht je vragen hebben over de MU Data Update kan je die gerust stellen.

Was vorig jaar erg gezellig, dus komt u allen!
    Last edited by Richar­.; 18 okt 2016, 16:42.

Comment

Loopt nog geen storm hier.

Comment

Als je in het startmenu komt moet je al een managernaam ingeven etc. maar die kan je niet meer aanpassen? Ik vind het toch nergens terug.

EDIT: nvm, bij het heropstarten lukt het wel
        Last edited by Svenpunt; 18 okt 2016, 17:45.

Comment

Uh.. Ligt het aan mij of kun je vooraf het kiezen van een club de begroting enz. niet meer zien?

Comment

Kan nog altijd, de eerste keuze die je maakt, is nog niet de definitieve club waarmee je moet starten na het laden van de spelers. Is iets waar ze nog mee aan het werk zijn

Comment

Ik heb geen permissies volgens Steam om mee te chatten? Kan iemand me vertellen waarom, het heeft met mijn account te maken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwnThimo Bekijk berichten
                Ik heb geen permissies volgens Steam om mee te chatten? Kan iemand me vertellen waarom, het heeft met mijn account te maken..
                Misschien zit je niet in de groep?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gwnThimo Bekijk berichten
                  Level 0 steam account? Nog nooit wat via Steam gekocht alleen van buitenaf?

How do I gain access to these features?

You will need to spend at least $5.00 USD within the Steam store. Click here to view your current limited user spend.

Some examples of purchases that grant access to these features are:
                  • Adding the equivalent of $5 USD or more to your Steam Wallet
                  • Purchasing game(s) that are equal to $5 USD or more from the Steam store
                  • Adding a Steam Wallet card that is equal to $5 USD or more to your Steam account
                  • Purchasing a Steam gift that is equal to $5 USD or more from the Steam store (Receiving a Steam gift from a friend doesn't count)
                  Each Steam purchase total will be tracked in USD. If your Steam store's currency isn't in USD, it will be tracked and converted to USD automatically using daily exchange rates.

What features are unavailable to me?

Limited users are prevented from accessing several features on Steam, including but not limited to:
                  • Sending friend invites
                  • Opening group chat
                  • Voting on Greenlight, Steam Reviews and Workshop items
                  • Participating in the Steam Market
                  • Posting frequently in the Steam Discussions
                  • Gaining Steam Profile Levels (Locked to level 0) and Trading Cards
                  • Submitting content on the Steam Workshop
                  • Posting in an item's Steam Workshop Discussions
                  • Accessing the Steam Web API
                  • Using browser and mobile chat
                  • Adding public artwork and screenshots
                  • Creating Steam groups

Comment

Die vertaling lijkt ieder jaar minder te worden. Heel snel over naar Engels.

Comment

Waarom kan ik dit forumgedeelte niet vinden op de index pagina?

Comment

Oh nou wel, klasse werk!

Comment

Vallen weer veel te veel doelpunten deze editie. Sparta wint even met 8-0 van Excelsior en ADO met 6-0 van Groningen in de eerste speelronde...

Comment

En wat zijn de bevindingen? Valt me vooral op dat het spel veel sneller is met laden van pagina's etc. Speel op een Macbook pro i5 uit 2010, dus dat is wel gunstig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jotew Bekijk berichten
                              En wat zijn de bevindingen? Valt me vooral op dat het spel veel sneller is met laden van pagina's etc. Speel op een Macbook pro i5 uit 2010, dus dat is wel gunstig
                              Bij mij juist helaas andersom... iMac 2010

Comment

Mocht je trouwens een foutje zien in FM 17, kan je dat in onderstaand topic doorgeven. Dan pas ik, als de editor uit is, dat aan voor de MU Data Update. Dan moet je denken aan bijv. spelers die een verkeerde positie hebben, teams die de verkeerde kleuren hebben, clubs die compleet onrealistische aankopen doen etc.

http://forum.manutd.nl/forum/manager...ge-wijzigingen

Comment

klein vraagje: kan je de fm editor 2016 gebruiken voor de fm 2017?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tito84 Bekijk berichten
                                    klein vraagje: kan je de fm editor 2016 gebruiken voor de fm 2017?
                                    Nope. Daar heb je toch echt de FM 2017 Editor voor nodig.

Comment

En die komt pas uit als de hele game uit is op 4 november

Comment

Maar bestaande save(s) uit de beta kan je niet meenemen naar de definitieve toch? Is FM 2017 een nieuwe download of krijgt de beta als t ware een update?

Comment

Saves uit de beta kan je gewoon blijven gebruiken. En de beta wordt inderdaad een soort van geŘpdate naar de nieuwe versie. Gaat volgens mij zelfs automatisch.

Comment

Net een speler met een 9.9 als rating ... hoogste wat ik ooit gezien heb in welke FM versie dan ook!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4vje Bekijk berichten
                                              Net een speler met een 9.9 als rating ... hoogste wat ik ooit gezien heb in welke FM versie dan ook!
                                              Screentje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Richar­. Bekijk berichten
                                                Saves uit de beta kan je gewoon blijven gebruiken. En de beta wordt inderdaad een soort van geŘpdate naar de nieuwe versie. Gaat volgens mij zelfs automatisch.
                                                Nice, dan gelijk starten met Newcastle

Comment

Eerste savegame: Udinese! Even de club nationaliseren, want ze kunnen wel wat Italiaantjes gebruiken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 3 users online. 2 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X