Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beoordeel mijn team

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
    lekker team hoor! wat is de doelstelling? Bakkes12
    Kampioenschap prolongeren maar dat gaat wel weer pittig worden. PSG had al de beschikking over Sanchez en Neymar en halen daar nu Martial bij Gaat iig weer een leuk klusje worden. Verder zo ver mogelijk komen in de CL.

Comment

Lekker teampie zeg!!! Bakkes12

AS Saint-Etienne, seizoen 1 net na de winterstop. Aankopen: Le Marchand, Doucouré, Prcic. Gehuurd: Siem de Jong, Andreas Pereira, Boschilia

Tactiek

Last edited by Jespresso; 17 aug 2017, 13:20.

Comment

Groningen seizoen 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
          Lekker teampie zeg!!! Bakkes12

AS Saint-Etienne, seizoen 1 net na de winterstop. Aankopen: Le Marchand, Doucouré, Prcic. Gehuurd: Siem de Jong, Andreas Pereira, Boschilia

Tactiek

Zelf bedachte tactiek? Nog nooit eerder een Defensive Forward gezien, waarom die keus? Hoe doet Siem de Jong het in die rol?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lolkejan Bekijk berichten

Zelf bedachte tactiek? Nog nooit eerder een Defensive Forward gezien, waarom die keus? Hoe doet Siem de Jong het in die rol?
            Tactiek is deels zelf bedacht, gebaseerd op de Wolfpack (zie downloadbare tactieken op het forum).

Ik speel met zware (tegen)druk, dus ik dacht dat het wel een idee zou zijn om De Jong die rol te geven: afjagen en meeverdedigen. Ik heb de statistieken niet hier, ben niet op mijn werk dus ik moet een beetje gokken. Volgens mij heeft De Jong 18 goals gemaakt. Speelde eerst een andere tactiek (originele Wolfpack), maar hij heeft in deze rol beduidend meer gescoord. Veel assists van de backs.

Comment

Tactiek is deels zelf bedacht, gebaseerd op de Wolfpack (zie downloadbare tactieken op het forum).

Ik speel met zware (tegen)druk, dus ik dacht dat het wel een idee zou zijn om De Jong die rol te geven: afjagen en meeverdedigen. Ik heb de statistieken niet hier, ben niet op mijn werk dus ik moet een beetje gokken. Volgens mij heeft De Jong 18 goals gemaakt. Speelde eerst een andere tactiek (originele Wolfpack), maar hij heeft in deze rol beduidend meer gescoord. Veel assists van de backs.
              Ok tof! Ben zelf wel fan van 'alternatieve' opstellingen dus mooi dat je je eigen draai eraan geef.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lolkejan Bekijk berichten

Ok tof! Ben zelf wel fan van 'alternatieve' opstellingen dus mooi dat je je eigen draai eraan geef.
                Ik normaal ook, maar aangezien ik deze game een uurtje per werkdag kan spelen dacht ik even een tactiek te downloaden. Uiteindelijk goed uitgepakt om zelf wat te sleutelen.

Comment

Groningen seizoen 2, screens van de Regens vind je in de onderstaande spoilers

Spoiler for moonen:

Spoiler for hassan:

Spoiler for saidi:

Spoiler for de jong:

Spoiler for mazzoni:

Spoiler for Nagy:

Bakkes12

Comment

Je hebt wel echt lekkere regens zeg Vooral die Egyptenaren Duarte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
                      Je hebt wel echt lekkere regens zeg Vooral die Egyptenaren Duarte.
                      credits naar Veldmate haha

Comment

Jespresso Duarte. Jornski

Dit is nu de huidige selectie. Qua namen is het natuurlijk wel wat, met spelers als Soler, Sanchez, Badelj, Cuadrado, Sturridge en ga nog even door, maar het loopt niet. Bij binnenkomst staat Newcastle op een 18e plaats dus het wordt het eerste halfjaar (kwam pas in januari binnen) vooral overleven. Sean Wilcox en Shaun Poole zijn de grootste talenten uit eigen jeugd, helaas spelen ze op dezelfde positie. Carlos Soler is een oude bekende. Ik kocht hem voor 13,75 miljoen van Valencia destijds bij Villareal en dit jaar vertrok hij voor 32,5 miljoen naar Newcastle. Enige aankoop tot nu toe is Carlos Cambronero een 18-jarige Chileense CV.
                        Last edited by Bakkes12; 25 aug 2017, 08:39.

Comment

Jespresso Duarte. Jornski

Dit is nu de huidige selectie. Qua namen is het natuurlijk wel wat, met spelers als Soler, Sanchez, Badelj, Cuadrado, Sturridge en ga nog even door, maar het loopt niet. Bij binnenkomst staat Newcastle op een 18e plaats dus het wordt het eerste halfjaar (kwam pas in januari binnen) vooral overleven. Sean Wilcox en Shaun Poole zijn de grootste talenten uit eigen jeugd, helaas spelen ze op dezelfde positie. Carlos Soler is een oude bekende. Ik kocht hem voor 13,75 miljoen van Valencia destijds bij Villareal en dit jaar vertrok hij voor 32,5 miljoen naar Newcastle. Enige aankoop tot nu toe is Carlos Cambronero een 18-jarige Chileense CV.
                          Namen spreken idd erg aan, zou je toch wel wat van moeten kunnen maken. Lukt je vast wel.

(Carlos Cambronero is wel een Costa Ricaan )

Comment

Namen spreken idd erg aan, zou je toch wel wat van moeten kunnen maken. Lukt je vast wel.

(Carlos Cambronero is wel een Costa Ricaan )
                            Haha dat bedoelde ik, even een klein foutje Begrijp ook niet zo dat de vorige coach hier niets van heeft weten te maken. Maar maakt het alleen maar mooier voor mij.

Comment

moet toch wat mogelijk zijn met die selectie Bakkes12

Comment

Team in seizoen 3. Wil vanaf dit jaar een beetje gaan 'verFransen'. Heb Benjamin Mendy van de transferlijst gekaapt voor 6,75(!)miljoen, die komt in de winterstop.

Screens natuurlijk op aanvraag

Comment

Tof teampje! Welke Fransen heb je zoal op het oog?

Comment

Eerste seizoen met Newcastle vanaf het begin. Genoeg keuzes te maken, smaakmakers zijn de spits, Depay en Sigurdsson.

Comment

Team in seizoen 3. Wil vanaf dit jaar een beetje gaan 'verFransen'. Heb Benjamin Mendy van de transferlijst gekaapt voor 6,75(!)miljoen, die komt in de winterstop.

Screens natuurlijk op aanvraag

Mooi team. Herken alleen niet wie je bent maar zeker mooi 7.7/10

Eerste seizoen met Newcastle vanaf het begin. Genoeg keuzes te maken, smaakmakers zijn de spits, Depay en Sigurdsson.
                                      Zieke selectie. 8.5/10

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Mooi team. Herken alleen niet wie je bent maar zeker mooi 7.7/10

Zieke selectie. 8.5/10
                                        AS Saint-Etienne, bezem er doorheen gehaald. Ga wel proberen om zoveel mogelijk talenten te laten spelen.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                        X