Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn continentale groep

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• We staan in de Halve finale van de Champions League na een magische avond in De Kuip!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michaelwcs Bekijk berichten
      We staan in de Halve finale van de Champions League na een magische avond in De Kuip!

Lekker man ! Goede prestatie, als Inter dus gewoon een goede ploeg is. Veel succes in halve finale, wie heb je geloot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ajaciedjee Bekijk berichten

Lekker man ! Goede prestatie, als Inter dus gewoon een goede ploeg is. Veel succes in halve finale, wie heb je geloot?
        Thanks man!

Dit was de loting voor de halve Finale:

Thuis tegen United verliezen we met 0-2 waarna we in Manchester met 1-1 gelijk spelen. Helaas de Halve finale dus het eindstation. Desondanks mooie campagne gehad.

Comment

• Leuke CL poule gekregen dit jaar. Hoop echt op overwinteren.

Comment

• In een moeilijke groep als koploper doorkomen, prima gedaan.

De rest van Nederland doet het ook prima, 3 ploegen zijn al door in de EL. 1 bijna, nog 1 punt nodig en dan zijn ze er. Alleen AZ is uitgeschakeld in de CL. De Portugese clubs doen het een stuk minder, wel 2 door in de CL en maar 1 in de EL. De Fransen doen het daarin tegen helaas wel goed, waardoor ik ze dit seizoen zeker niet in ga halen. Maar we blijven ons best doen om te stijgen en meer clubs in de CL te krijgen.

Comment

• Waar kan ik me afmelden?

Comment

• Comment

• Leverkusen
                  Olympique Lyonnais
                  FC GRONINGEN
                  Rubin Kazan

Poule met perspectief

Comment

• AS Tamarii Faa'a Tahiti
                    Koloale Solomonseilanden
                    Narak Tegapu, Vanuatu
                    PRK Hekari, Papoea Nieuw Guinea

Tweede geworden in de competitie, dus Champions League Goede loting niet de kampioen van vorig jaar of een Nieuw-Zeelandse club, dus mogelijke halve finale kan er nog in zitten.

Comment

• Wat een geweldige clubnamen Het is weer eens ergens anders.

Comment

• Hebben wij Foppe de haan op het forum ?

Comment

• Seizoen 2017

Helaas net niet. Toch vrij tevreden over het spel tegen Bayern München (twee keer gelijkspel, 2-2 en 0-0). Als we het niet in de laatste 20 minuten hadden weggegeven tegen Sevilla (2-0 > 2-3 ) hadden we het kunnen redden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ravi Bekijk berichten
                            Seizoen 2017

Helaas net niet. Toch vrij tevreden over het spel tegen Bayern München (twee keer gelijkspel, 2-2 en 0-0). Als we het niet in de laatste 20 minuten hadden weggegeven tegen Sevilla (2-0 > 2-3 ) hadden we het kunnen redden...
                            Zonde volgend jaar beter man !

Comment

• Toch een prima groepsfase gespeeld hoor

Comment

• Kijken wat ik kan bereiken, geen flauw idee. Denk dat Fluminense wel sterk is, de andere heb ik geen idee van.

https://gyazo.com/ddb583fa7358f9d77a2e9d3e90f9bc82

Comment

• Champions League derde seizoen
                                  Juventus
                                  Barcelona
                                  Monaco
                                  Anderlecht

Wauw..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten
                                    Champions League derde seizoen
                                    Juventus
                                    Barcelona
                                    Monaco
                                    Anderlecht

Wauw..
                                    Derde plek is een must natuurlijk maar wellicht maken Juventus of Barcelona nog fouten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Derde plek is een must natuurlijk maar wellicht maken Juventus of Barcelona nog fouten.

Huilen..

Comment

• Heel close, maar wellicht kan je nu gewoon de Europa League winnen, ook niet slecht natuurlijk.

Comment

• Pittige groep, wel goed begonnen met deze overwinning. (Noot: Gabriel Silva is linksback)

Comment

• En mijn volgende groep. Hopen op een 2e plek, 3e is realistischer.

Comment

• De, meer dan verdiende, eindstand in de groep.

Nieuwe loting tegen de winnaars van vorig seizoen: vrij kansloze missie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
                                                De, meer dan verdiende, eindstand in de groep.

Nieuwe loting tegen de winnaars van vorig seizoen: vrij kansloze missie.

Ho ho. Niet jezelf zo onrecht aandoen maat. Je bent zeker niet kansloos!! Tegen niemand.

Napoli hadden we ook al in de poule
                                                Maar ja liever nog keer Napoli dan Bayern, PSG of Monaco hehe.

Comment

• Kyrill Dat was alweer 3 seizoenen geleden. Ondertussen ben ik verder dan Barca en Real. Alleen City en United houden me nog een beetje bij

Napoli moet je gewoon kunnen pakken. 0-2 uit winnen, thuis afmaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten
                                                    Kyrill Dat was alweer 3 seizoenen geleden. Ondertussen ben ik verder dan Barca en Real. Alleen City en United houden me nog een beetje bij

Napoli moet je gewoon kunnen pakken. 0-2 uit winnen, thuis afmaken.
                                                    Woops sorry maat. Zie net pas dat je post 25 augustus was niet vandaag 20 september
                                                    My bad!
                                                    Lekker man, goed bezig! Mag ik screens van je inkomende en uitgaande transfers laatste 6 seizoenen? Kan in spoiler.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X