Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn continentale groep

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn continentale groep

Een lastige groepsfase in de Champions League of een gemakkelijke poule voor de WK-kwalificatie? Show hier je continentale groep. Het eindresultaat mag altijd volgen!

Na 2x 7-0 op rij over twee wedstrijden tegen Steaua en PAOK zit ik in een groep met Besiktas , Dortmund en Real dacht ik. Als Ajax zijnde.

Comment

.

Comment

Pittige loting, maar lekker wat geld verdiend iig door je te plaatsen. Hopelijk zit er een derde plek voor je in.

Comment

Comment

Heel knap om met Malmö te overwinterenin de CL! Dat tactische plan zit wel snor bij jou volgens mij.

Comment

Loopt als een trein inderdaad, door naar de kwartfinale. Man Utd uitgeschakeld op uit-doelpunten. Nog steeds zonder enige aankoop, puur op tactiek.

Comment

Sevilla
                Celtic
                CSKA Moskou
                PSV

Maar loopt nog totaal niet 1-0 verlies bij Celtic door penalty voor hun en hun eigen schot op doel...
                1-1 thuis tegen CSKA Moskou en 1-3 verlies tegen Sevilla

Comment

Europa League met Standard, Seizoen 1:

Moet te doen zijn om achter Villarreal te overwinteren denk ik, al kunnen die Russen ooit nog vervelend uit de hoek komen natuurlijk.

Comment

Speel met Ajax in een test game momenteel en daarbij zit ik in een groep met Juventus, Dortmund en Club Brugge.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                        Netjes!

Ga je Zlatan ook terughalen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten

Netjes!

Ga je Zlatan ook terughalen?
                          Weet niet of die nog actief is, zit momenteel aan het begin van het vierde seizoen. Ben daarnaast niet zo'n fan van transfers. Tot nog toe drie spelers gehaald; Adam Maher en twee newgens.

Comment

Met Ajax in jaar 2 Arsenal, Dortmund en Sporting geloot. Man man man.

Comment

Ik heb in seizoen 2 in de CL, Atletico Madrid geloot, verder Lyon en Porto. Maar dat is natuurlijk een eitje voor het machtige Feijenoord

Eerste 3 matchen:

Last edited by MrMHB; 15 nov 2016, 03:45.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Östlund Bekijk berichten
                                Ik heb in seizoen 2 in de CL, Atletico Madrid geloot, verder Lyon en Porto. Maar dat is natuurlijk een eitje voor het machtige Feijenoord

Eerste 3 matchen:
                                *screen*
                                Toch zeer nette uitslagen hoor! Heb wel het idee dat Feijenoord erg gemakkelijk speelt in FM17, wat vind jij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Östlund Bekijk berichten

Eerste 3 matchen:
                                  Doe jet het een stuk beter dan mij. Ik pas 3 punten na 4 wedstrijden, Dortmund thuis(laatste) en Arsenal nog uit, wordt lastig.
                                  Erge was natuurlijk dat ik arsenal versloeg met 7-1 (@KN ) maar 2 wedstrijden daarna liep fm weer eens vast ,genieten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                                    Toch zeer nette uitslagen hoor! Heb wel het idee dat Feijenoord erg gemakkelijk speelt in FM17, wat vind jij?
                                    Nu ja, dat was op 16 inderdaad moeizamer. Heb wel een lekkere a-selectie om mee te werken. Wel alle pure wingers eruit gewerkt aangezien ik gecentreerd speel. Uit bij Atletico was natuurlijk feest, maar goed het overleven van de poule tot in de EL had ik niet eens verwacht, laat staan dit begin met deze resultaten. Kampioen was ik met 11 punten voorsprong vorig seizoen, ging heel simpel, maar Toornstra, Jörgensen en Kuijt zijn beesten.
                                    Last edited by MrMHB; 15 nov 2016, 07:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jj1 Bekijk berichten

Doe jet het een stuk beter dan mij. Ik pas 3 punten na 4 wedstrijden, Dortmund thuis(laatste) en Arsenal nog uit, wordt lastig.
                                      Erge was natuurlijk dat ik arsenal versloeg met 7-1 (@KN ) maar 2 wedstrijden daarna liep fm weer eens vast ,genieten.
                                      Dat geluk had ik met Atletico uit, die ik eerst met 4-3 verloor

Comment

Ik zit nu in mijn 2e seizoen met Ajax en in de poule met Atletico, AC Milan & RB Salzburg.
                                        AC Milan (Uit) & RB Salzburg (Thuis) gewonnen. Zal vanavond is kijken voor een screentje!
                                        Last edited by rik1991; 15 nov 2016, 08:20.

Comment

Jaar 1 met Ajax de groepsfase van de cl gehaald.
                                          daar de loting gekregen met Atletico Madrid, AS Monaco en CSKA Moskou.
                                          Pittig!!!

Comment

Vrij kansloos in de groep denk ik. AEK moeten we wel aankunnen. In de voorrondes Breidabik(IJsland), Istanbul Basaksehir(Turkije) & The New Saints( Wales) uitgeschakeld.

Seizoen1.
                                            Last edited by Jaspeeer123; 19 nov 2016, 12:22.

Comment

Real Madrid
                                              Mancity
                                              PSV
                                              Bate Borisov

dus dit word heel lastig met mn jonge PSV xd

Comment

Dat wordt leuk (d)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fantasy Bekijk berichten

Dat wordt leuk (d)
                                                  Haha, dat wordt lastig. Maar iig al heel netjes dat je in de groepsfase zit

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X