Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gelukkig, stel je voor dat hij nog in het vijandelijke transfergebied kwam

Comment

• Bahbah, 1/4 finale CL, met Man City naar Monaco, thuis 0-0, uit 0-6 voor en dan pakt Otamendi in minuut 85 en 89 geel. Echt h.

Comment

• Speel altijd op uitgebreid . Nu ineens is de helft van de momenten buitenspel in seizoen 4 . Hiervoor nooit last van gehad

Comment

• Mijn selectie mag genieten van 2 dagen zomervakantie.........
          Last edited by FMNOOB; 27 jun 2017, 10:04.

Comment

• Typisch staaltje FM!

- Ik kom in de eerste helft op een comfortabele 2-0 voorsprong, geen vuiltje aan de lucht.
            - Kort na rust maakt Sassuolo de aansluitingstreffer.
            - Binnen enkele minuten krijgen zij een penalty en TWEE van mijn spelers rood.
            - Ze missen de penalty.
            - Ik verlies in de slotfase alsnog, met voor ons 21 schoten (10 op doel), voor hen 8 schoten (4 op doel)

Comment

• Geen bugs maar wel een kleine frustratie:

Niet wetende dat als je de Nederlandse beker verliest van PSV (kampioen) dat je geen Europa League ticket meer hebt. Op basis van die gedachte wat transfervrije spelers gehaald en over het budget gegaan.

Comment

• Hebben meer mensen last van 'onrealistische' transfers? Daarmee bedoel ik dat als ik bijv. Jetro Willems van Psv wil kopen(ik ben ajax) ze 54mln willen of voor Troupee van Utrecht 37mln.. En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen waardoor het heel moeilijk en niet echt meer leuk is om spelers te halen omdat het haast onmogelijk is. Zelfde geld voor clubs die bieden op mijn spelers bijv. Juventus bied op Riedewald voor 12mln exc bonussen dan wijs ik dat af en geef als rede dat ik meer geld wil en dan nog 5x bieden ze weer en elke keer hetzelfde transferbedrag. Dit soort dingen vind ik allemaal zo raar en frustrerend..

Comment

• Dit spel is echt niets beter dan bijv. een FIFA 17 ofzo. Alles wat de computer doet veranderd in goud, net als bij het bizar slechte spel van EA dit jaar. Zelf creer je 20+ schoten elke wedstrijd en die keeper houdt serieus alles; zelfs wanneer je je eigen mannetje vanaf de doellijn ziet schieten.. Yeah right FM, yeah right.. Is er nou serieus geen enkele game ontwikkelaar die een spel enigszins eerlijk kan ontwikkelen? De CPU heeft altijd scripted hulp nodig en dat is te triest voor woorden.
                  Last edited by dw-nr1; 3 jul 2017, 14:08.

Comment

• 3 Cv's op dezelfde dag geblesseerd gaat lekker zo

Comment

• Ben benieuwd of de fans van Chieti een leuk seizoen gaan hebben...

Comment

• Haha, dat is wel heel veel.

Comment

• Toch een foutje wat vaker voorkomt. Speler is geschorst, maar in de media wordt vermeld dat hij geblesseerd is. Andersom gebeurd het ook wel eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bingbangboem Bekijk berichten

Ben benieuwd of de fans van Chieti een leuk seizoen gaan hebben...
                            Wtf

Comment

• Het blijft altijd frustrerend als je net lekker aan het spelen bent en er weer een error komt dat je FM moet afsluiten vanwege een update

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X