Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bugs, Frustraties en Rariteiten

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bugs, Frustraties en Rariteiten

Is het de tijd waar heel veel blessures vallen in je team? Of word je langzamerhand moe van elke speler die hogerop wil? Voor bugs, frustraties en rariteiten is dit het juiste topic. Aarzel niet om hier jouw ergernissen te uiten!

BUGGS RAPPORTEREN TIJDENS DE BETA

Het is mogelijk om Bugs te melden aan SI (Sports Interactive) zodat zij de mogelijkheid hebben om de game te verbeteren voor de definitieve release op 4 november.

Hiervoor ga je naar https://community.sigames.com/
    Als je een account aanmaakt kun je in het daarvoor bestemde board een topic aanmaken om een probleem te melden. Let er wel op dat de voertaal op het SIgames forum Engels is.

Comment

Emir Kujovic ontbreekt gewoon bij KAA Gent... Hij heeft amper speeltijd gekregen maar dit is toch echt wel pover

Comment

Waarom staan er verdedigers en doelmannen? Elk schot lijkt er wel in te vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4vje Bekijk berichten
          Waarom staan er verdedigers en doelmannen? Elk schot lijkt er wel in te vliegen
          Nee joh... Ik heb een serie van 13 games zonder tegendoelpunt. Kijk even opnieuw naar de rollenverdeling. Zorg ervoor dat je ploeg in balans is.

De hoeveelheid blessures is vervelender...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten

Nee joh... Ik heb een serie van 13 games zonder tegendoelpunt. Kijk even opnieuw naar de rollenverdeling. Zorg ervoor dat je ploeg in balans is.

Geen last van blessures, wel van 3-1 nederlagen tegen Zwolle waar mijn verdedigers totaal niet ingrijpen keer op keer.

Comment

Sneeuw in Doetinchem op 5 augustus.... Dit lijkt niet bepaald op een "drizzle"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nom de Guerre Bekijk berichten
                Precies dit.

Comment

Pfff, heb deze maar gemeld bij SI, speelt niet echt lekker als iedere clubnaam voluit wordt geschreven. Dat wordt nog wat als ik tegen NAC moet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niejo101 Bekijk berichten
                    Pfff, heb deze maar gemeld bij SI, speelt niet echt lekker als iedere clubnaam voluit wordt geschreven. Dat wordt nog wat als ik tegen NAC moet.

Waarom zet je dan niet even de name fix add on van daniel erin?

Comment

Die fixt alleen de namen waar SI geen rechten voor heeft. Dat is hier niet het geval; de afkortingen worden alleen helemaal uitgeschreven.

Comment

Begonnen bij Club Brugge, verschillende opmerkingen: voor de belgische competitie moest ik een spelerslijst indienen van max. 25 spelers(excl.-21's), dit klopt volgens mij niet. Maar dat was nog het minste, om een of andere reden kon ik ook maar 25 rugnummers uitdelen(1-25 en dus ook 23, wat niet meer wordt gebruikt). Wanneer ik in het 'nummers toewijzen' scherm ben, zijn er geen rugnummers te selecteren maar kan ook niet doorgaan of automatisch aanklikken. Zo al mijn eerste 2 competitie wedstrijden moeten simuleren. Zo is er niet veel aan en ben dus maar begonnen als bondscoach van BelgiŽ. Doe mijn jaarlijkse Clubsave dan wel na de full release. Hopelijk zijn tegen dan die vervelende bugs weg

Comment

Ik speel in het Nederlands, maar sommige zaken (zoals het team verslag) zijn in het Engels.
                          Regelmatig kom ik Engelse woorden tegen in Nederlandse zinnen (of omgekeerd).

Comment

Dat was vorig jaar ook al zo in de Beta versie. Ik verwacht dat het met de volledige versie wel weer goed zal zijn. Zelf speel ik al jaren het liefst in het Engels, dus heb ik er gelukkig geen last van. Kost even wat aanpassing, maar je bent er in principe snel zat aan gewend. Bovendien kan je Engelse taalvaardigheid er alleen maar beter van worden als dat nog niet helemaal geweldig is

Comment

Bij elk verslag over Jong Ajax staat dat Dennis Bergkamp uitblonk. Zin daarna staat wel de juiste speler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zaorinho
                                Begonnen bij Club Brugge, verschillende opmerkingen: voor de belgische competitie moest ik een spelerslijst indienen van max. 25 spelers(excl.-21's), dit klopt volgens mij niet. Maar dat was nog het minste, om een of andere reden kon ik ook maar 25 rugnummers uitdelen(1-25 en dus ook 23, wat niet meer wordt gebruikt). Wanneer ik in het 'nummers toewijzen' scherm ben, zijn er geen rugnummers te selecteren maar kan ook niet doorgaan of automatisch aanklikken. Zo al mijn eerste 2 competitie wedstrijden moeten simuleren. Zo is er niet veel aan en ben dus maar begonnen als bondscoach van Belgi�. Doe mijn jaarlijkse Clubsave dan wel na de full release. Hopelijk zijn tegen dan die vervelende bugs weg
                                Zijn er nog mensen die in de Belgische competitie spelen die hier last van hebben?

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk

Comment

Bijna een heel team met blessures bij Liverpool. Vooral dat al mijn goede keepers geblesseerd zijn is erg vervelend. Karius, Mignolet en Manninger. Daarnaast zijn Sakho, Matip, Joe Gomez, Grujic, Origi, Ings en Leiva ook nog eens geblesseerd... Ga dus straks gezeur krijgen van spelers, omdat ze te weinig speeltijd krijgen aangezien ik hierdoor natuurlijk nieuwe spelers moest aantrekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kjhkevin Bekijk berichten
                                    Bijna een heel team met blessures bij Liverpool. Vooral dat al mijn goede keepers geblesseerd zijn is erg vervelend. Karius, Mignolet en Manninger. Daarnaast zijn Sakho, Matip, Joe Gomez, Grujic, Origi, Ings en Leiva ook nog eens geblesseerd... Ga dus straks gezeur krijgen van spelers, omdat ze te weinig speeltijd krijgen aangezien ik hierdoor natuurlijk nieuwe spelers moest aantrekken.
                                    Komen de blessures allemaal uit wedstrijden? Als er ook veel uit trainingen komen moet je misschien de belasting verlagen.

Comment

Speelschema is in BelgiŽ echt niet te doen... 5 wedstrijden op 2 weken, soms maar 1 dag tussen wedstrijden. Is in het echt niet zo.

Comment

Ongelofelijk ben nu net begonnen met Ajax en ik heb al 5 ongelukkige spelers omdat ze niet weg mogen.
                                        Veldman , Cerny , van de Beek , Bazoer en Riedewald,

En natuurlijk allemaal topclubs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErikEagles Bekijk berichten
                                          Ongelofelijk ben nu net begonnen met Ajax en ik heb al 5 ongelukkige spelers omdat ze niet weg mogen.
                                          Veldman , Cerny , van de Beek , Bazoer en Riedewald,

En natuurlijk allemaal topclubs
                                          Dit!

Echt verschrikkelijk irritant dat je binnen 2 weken minimaal 5 ongelukkige spelers hebt die de boel op stelten willen zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rik1991 Bekijk berichten

Dit!

Echt verschrikkelijk irritant dat je binnen 2 weken minimaal 5 ongelukkige spelers hebt die de boel op stelten willen zetten.
                                            Idd

Zeer irritant ik denk als dit zo door gaat ik op 31 augustus geen spelers meer heb..........

Comment

ErikEagles en rik1991 als je gewoon even wacht en niet boden afslaat maar gewoon een absurde prijs aangeeft. Dan komt er eerst een gesprek waarin de speler een realistisch bod wil. Dan doe je dat, of je gaat net wat hoger zitten en dan wacht je een tijdje, als het goed is komen er dan geen biedingen meer en wil de speler gewoon bij Ajax blijven.

Comment

Mijn 17-jarige megatalent mag niet spelen in de Bundesliga omdat hij te jong is. Wat is dat dan voor regel?

Comment

Heb nu te maken met 2 bugs. Al mijn contractonderhandelingen met nieuwe spelers worden meteen gecancelled. En ik kan niet meer op 'continue' klikken en moet dus elke keer op vakantie gaan. Iemand meer last van? Heb het al gemeld bij SI.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X