Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik speel nu tegen...

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gefeliciteerd hoor!

Comment

• Toch gewonnen, maar wederom onverdiend.

Comment

• Dat zijn de lekkerste die onverdiende overwinningen.

Comment

• hoppaaa!

Comment

• Even de #2 op zijn plek gezet Richarš. Daniell

Comment

• Tactiek lijkt goed te werken voor je Fantasy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                Tactiek lijkt goed te werken voor je Fantasy
                Hij doet het aardig ja In de competitie nu 15 gespeeld; 14 gewonnen en één keertje gelijk gespeeld.

Comment

• Comment

• Je bent goed bezig Bolderbast ga zo door.

Altijd fijn om het seizoen met een prijs te beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GAE EAGLES Bekijk berichten
                      Je bent goed bezig Bolderbast ga zo door.
                      Thanks, valt overigens mee. Dit zijn spectaculaire wedstrijden die ik op het nippertje win. In de competitie gaat het wat minder en sta ik tweede achter Dortmund. Denk ook niet dat ik die kan achterhalen.

Wordt het bij jou niet tijd voor een nieuwe uitdaging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten
                        Thanks, valt overigens mee. Dit zijn spectaculaire wedstrijden die ik op het nippertje win. In de competitie gaat het wat minder en sta ik tweede achter Dortmund. Denk ook niet dat ik die kan achterhalen.

Wordt het bij jou niet tijd voor een nieuwe uitdaging?
                        Oke, die zie ik dan niet langskomen. Heb een paar screens van je gezien in de CL en dat ziet er goed uit.

Denk dat ik nog wel even blijf hier, heb een leuk team staan en wil wat meer eigen jeugd inpassen en het wat Engelser maken.

Comment

Oke, die zie ik dan niet langskomen. Heb een paar screens van je gezien in de CL en dat ziet er goed uit.

Denk dat ik nog wel even blijf hier, heb een leuk team staan en wil wat meer eigen jeugd inpassen en het wat Engelser maken.
                          Over de CL gesproken:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten

Over de CL gesproken:

Lekker hoor, wie wordt de tegenstander?

Hier ook de tweede prijs van het seizoen binnen.

Comment

• Arsenal. Moet wel te pakken zijn. Competitie is ook spannend maar het einde van het seizoen bewaar ik voor het weekend Congrats met je prijsje

Comment

• Na vier gelijke spelen (S.S. Lazio, Zenit St. Petersburg en FC Midtjylland) eindelijk winst, en hoe! Richarš. Daniell

edit; Helaas derde geworden met 7 punten
                                Last edited by Fantasy; 17 mrt 2017, 22:20.

Comment

• Lekker hoor!

Comment

• Gaat gewoon weer lekker hoor Fantasy! Jammer dat je niet weet te overwinteren in de CL maar denk dat de EL jouw team wel een stukje beter ligt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniell Bekijk berichten
                                        Gaat gewoon weer lekker hoor Fantasy! Jammer dat je niet weet te overwinteren in de CL maar denk dat de EL jouw team wel een stukje beter ligt.
                                        Dat weet ik wel zeker. Volgend jaar nog eens proberen!

Comment

• Netjes hoor Kars!

Comment

• KOEKOEK!

Comment

• Mooie club Jornski Kallstrom al teruggehaald? Of staat dat niet op de planning?

Jammer dat we met deze statistieken slechts 2 keer wisten te scoren.

Comment

Mooie club Jornski Kallstrom al teruggehaald? Of staat dat niet op de planning?
                                                Staat zeker op de planning, helaas speelt hij nog bij Djurgardens vanaf dit seizoen dus tot op heden is hij nog niet geļnteresseerd. Hopelijk na dit seizoen dat ik hem kan inlijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

Staat zeker op de planning, helaas speelt hij nog bij Djurgardens vanaf dit seizoen dus tot op heden is hij nog niet geļnteresseerd. Hopelijk na dit seizoen dat ik hem kan inlijven.
                                                  Dat zal wel mooi zijn, die jongen moet daar eigenlijk zijn carričre afsluiten.

Comment

• Daniell
                                                    Je tactiek werkt nog altijd aardig huhu. Tegen UMF Stjarnan pas de eerste tegengoal in de Pepsideildin

Vanaf dit seizoen ook steeds meer eigen jeugd proberen in te passen, om ook nationaal de uitdaging er een beetje in te houden Richarš.
                                                    Last edited by Fantasy; 20 mrt 2017, 21:40.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There are currently 2 users online. 1 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X