Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn laatste transfer

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vuurtjih Bekijk berichten

Prima zomer, zijn er alleen maar sterker op geworden
    Alexander Isak voor 10 miljoen, je lijkt wel gek. 92 miljoen transfer in mijn game.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jespresso Bekijk berichten

Alexander Isak voor 10 miljoen, je lijkt wel gek. 92 miljoen transfer in mijn game.
      Ja ach, heb helemaal geen plek voor 'm
      Speel zonder spits en heb deze gasten voor de AMC:

Comment

• vuurtjih hahah tering, dat is niet gek. Heb op dit moment 3 wonderkids uit eigen jeugd, alle 3 spitsen. Vrij bizar. Heb maar plek voor 1, maar wil die anderen niet verkopen. Beetje zonde.

Comment

vuurtjih hahah tering, dat is niet gek. Heb op dit moment 3 wonderkids uit eigen jeugd, alle 3 spitsen. Vrij bizar. Heb maar plek voor 1, maar wil die anderen niet verkopen. Beetje zonde.
          Verhuren? Kunnen ze in ieder geval niet stil blijven staan in hun ontwikkeling als ze daar veel wedstrijden spelen.
          Last edited by Jornski; 7 sep 2017, 12:18.

Comment

• Eerste aankoop voor volgend seizoen is gedaan.

Comment

• Bakkes12 prima speler, en Engels, weer!!

Deze jongen is een koopje: 15,75M (ik hou van clausules voor CL clubs). Barca zat ook achter hem aan dus moest opschieten.

Comment

• Volgens mij ga je er elk jaar iig niet op achteruit Jespresso

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                  Volgens mij ga je er elk jaar iig niet op achteruit Jespresso
                  Qua geld sowieso niet. Nu Bruno Martins Indi (14m) en Donny van de Beek (10m) verkocht. Haalde BMI gratis en Beek voor 1,9m.

En inderdaad, m'n scouts zorgen voor zoveel goede spelers. Heb nog nooit zoiets meegemaakt. Bovenstaande speler toverde die ook ineens uit zn hoge hoed.

EDIT: + ik heb Virgil van Dijk (even oud als BMI) gehaald voor 14m. Zelfde geld, ga er kwalitatief sowieso op vooruit.
                  Last edited by Jespresso; 7 sep 2017, 14:57.

Comment

• Wtf je haalt echt zieke spelers Jespresso ik heb net Raheem Sterling binnen gehengeld. Kost me 23 miljoen maar ja hij is Engels. Denk dat dat wel ten koste van Memphis gaat. Die heb ik voor maar 7,5 miljoen gehaald en kan ik dus voor een mooie winst verkopen.

Comment

vuurtjih hahah tering, dat is niet gek. Heb op dit moment 3 wonderkids uit eigen jeugd, alle 3 spitsen. Vrij bizar. Heb maar plek voor 1, maar wil die anderen niet verkopen. Beetje zonde.
                      Netjes, hier tot nu toe 1 bruikbare speler uit de jeugd:

Heeft echter concurrentie van de Ligt, dus veel zal die nog niet spelen.

Comment

• Dendoncker voor 20.5 mil naar fiorentina gehaald
                        Last edited by komodo25; 8 sep 2017, 20:42.

Comment

• Deze baas voor 5,75 miljoen overgenomen van Chelsea

Comment

• Zo lekker hoor Bakkes12 hoe heb jij je scouting ingericht, je vindt telkens de toppers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten
                              Zo lekker hoor Bakkes12 hoe heb jij je scouting ingericht, je vindt telkens de toppers.
                              Veel door mn hoofdscout laten doen

Comment

• ff gratis vastgelegd.

Comment

• Gratis is nooit vervelend

Comment

• Transfers voor t nieuwe seizoen. Mooie winst gemaakt.

Pasalic haalde ik jaren terug voor 6,75m van de transferlijst
                                    Ziyech haalde ik voor zo'n 17,75m van de transferlijst
                                    Tete voor 3m van de transferlijst
                                    Grujic is voor evenveel gegaan
                                    Gabriel Silva had nog maar één jaar contract en ik haalde mijn enige speler binnen als nieuwe linksback.

Lacombe en Cifuentes heb ik ondertussen teruggehaald van hun huurperiode ivm blessures.

Comment

• Heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat

Comment

• vuurtjih hahah wat een vies goede transfers zeg

Spoiler for Stats Konaté:

Niet gek voor iemand die geen 50 wedstrijden voor mij heeft gespeeld. Prima speler, maar staat volledig in de schaduw van mijn beste 3 spelers. Zou hem best willen houden maar voor 110 mil kan ik wel wat anders leuks halen.
                                        Last edited by Jespresso; 15 sep 2017, 10:46.

Comment

• 110 miljoen zou ik ook niet laten liggen damn, daar kan je inderdaad erg leuke dingen mee doen!

Comment

• Huidige seizoen is nog niet afgelopen... Maar de kloof dit seizoen met Real en Atleti was groot.
                                            Dus heb alvast actie ondernomen:

Comment

• flink gecasht, had eigenlijk niet echt versterkingen nodig maar John kon ik niet laten lopen en kramer wou weg bij Feyenoord.

Daniell

Comment

• Prima zaken gedaan inderdaad Duarte. En natuurlijk helemaal in lijn met je beleid.

Comment

• Afscheid genomen van één van onze sterkhouders, wilde al een tijdje naar een grotere competitie en een mooie winst gemaakt.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X