Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go or No Go?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Duarte. Heb het geweigerd. Gaat rouleren met Ziyech. Als ie toch weinig minuten maakt kan ik hem altijd nog kwijt denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten

welke club?
      Palermo, vierde seizoen begint nu nadat ik 2'de ben geworden. Denk dat ik Bernadeschi niet ga doen, veel geld voor een bankzitter. Karsdorp is wel echt een sterkhouder.

Comment

• Kovacic aan Bayern verkopen voor 132 miljoen euro? Hij is nu 26 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daz Bekijk berichten

Palermo, vierde seizoen begint nu nadat ik 2'de ben geworden. Denk dat ik Bernadeschi niet ga doen, veel geld voor een bankzitter. Karsdorp is wel echt een sterkhouder.
          imo is Karsdorp wel voor dat bedrag te vervangen en je maakt dan natuurlijk wel een hele mooie winst in een jaar. Bernardeschi zou ik idd niet halen, is heel veel geld voor een bankzitter, kun je beter een goede back voor halen.

N4z4reno doen, kun je een waardige vervanger voor halen lijkt me.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N4z4reno Bekijk berichten
            Kovacic aan Bayern verkopen voor 132 miljoen euro? Hij is nu 26 jaar.
            GO.

Comment

Kovacic aan Bayern verkopen voor 132 miljoen euro? Hij is nu 26 jaar.
              GO.

Comment

• Mijn beste speler bij FC Groningen, Ruben Jenssen, heeft een contract voor nog maar 1 jaar en vraagt nu 28.000 per week. Dat ga ik nooit betalen natuurlijk, ook al zou ik het willen, het kan niet. Verkopen (staat in belangstelling van Feyenoord) of houden en transfervrij laten verkassen volgend seizoen?

Comment

Mijn beste speler bij FC Groningen, Ruben Jenssen, heeft een contract voor nog maar 1 jaar en vraagt nu 28.000 per week. Dat ga ik nooit betalen natuurlijk, ook al zou ik het willen, het kan niet. Verkopen (staat in belangstelling van Feyenoord) of houden en transfervrij laten verkassen volgend seizoen?
                  verkopen, dan hou je er nog iets aan over, denk dat je dan ook wel een waardige vervanger kan halen.

Comment

verkopen, dan hou je er nog iets aan over, denk dat je dan ook wel een waardige vervanger kan halen.
                    Thanks voor je advies. Weet je wellicht een vervanger?

Comment

Thanks voor je advies. Weet je wellicht een vervanger?
                      op welke positie speelde hij bij je? linkshalf of centraal op het middenveld?

Comment

op welke positie speelde hij bij je? linkshalf of centraal op het middenveld?
                        Linkshalf

Comment

Linkshalf
                          oei linkshalf is een lastige positie imo omdat vleugelspelers deze positie vaak nooit spelen. Maar misschien dat Robin Gosens (Heracles) een optie is, of speel je al met een nieuwe db?

Comment

oei linkshalf is een lastige positie imo omdat vleugelspelers deze positie vaak nooit spelen. Maar misschien dat Robin Gosens (Heracles) een optie is, of speel je al met een nieuwe db?
                            Ja man, nieuwe db. Maar AML mag ook hoor, zet ik hem gewoon op ML. Maakt niet uit.

Comment

Ja man, nieuwe db. Maar AML mag ook hoor, zet ik hem gewoon op ML. Maakt niet uit.
                              kun je daar dan niet het beste Mahi/Idrissi ofzo neerzetten?

Comment

kun je daar dan niet het beste Mahi/Idrissi ofzo neerzetten?
                                Mahi wordt verkocht en Idrissi staat op rechts.

Comment

Mahi wordt verkocht en Idrissi staat op rechts.
                                  ah dan wordt het lastig ja, vito van crooy een optie?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                  X