Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go or No Go?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
    Verkopen dat salaris kun je beter aan jongere spelers spenderen
    Thanks, helaas had Sevilla niet genoeg geld, dus hield het op.

Comment

• Ik kan Cerny in januari 2019 verkopen voor 56 miljoen aan Bayern. Zit hierover te twijfelen. Mooie deal in principe, maar hij is echt best goed voor mijn team. Geld heb ik ook niet nodig. Vervangers heb ik ook niet echt direct. Tenminste niet net zo talentvol.

Ik heb Kluivert wel, maar hij gaat de kar ook niet altijd kunnen trekken in Europa.

Sinkgraven is wellicht een goede vleugelspits, maar geen goede hangende vleugelspits. Ik zie in hem dan ook meer een goede back-up dan iemand die de kar kan gaan trekken.

Noa Lang komt nog niet echt in de buurt van het niveau dat ik nastreef in mijn selectie.

Iemand een idee wat ik het beste kan doen? Heb dus met Kluivert en Sinkgraven wel goede back-ups, maar na Cerny komt er geen topper die op bijna hetzelfde niveau zit. Zit er dus over na te denken om Cerny te houden, maar ben bang dat hij toch niet zo talentvol blijkt te zijn dan ik had gehoopt.
      Last edited by Bazoer; 10 aug 2017, 13:24.

Comment

• Bazoer ik zou Cerny niet verkopen, zeker aangezien je het geld niet nodig hebt en geen directe vervanger hebt. Waarschijnlijk kun je hem later ook voor meer verkopen? heb je Neres trouwens niet meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
          Bazoer ik zou Cerny niet verkopen, zeker aangezien je het geld niet nodig hebt en geen directe vervanger hebt. Waarschijnlijk kun je hem later ook voor meer verkopen? heb je Neres trouwens niet meer?
          Neres heb ik nog wel ja, maar hij is niet echt geschikt voor op de linkerflank. Is direct een stuk minder en als hij eenmaal natuurlijk speelt op de linkerflank ben je wel eventjes verder. Neres heeft trouwens niet eens een basisplaats nu. Heb Emre Mor aangetrokken, wat een absolute baas is dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bazoer Bekijk berichten

Neres heb ik nog wel ja, maar hij is niet echt geschikt voor op de linkerflank. Is direct een stuk minder en als hij eenmaal natuurlijk speelt op de linkerflank ben je wel eventjes verder. Neres heeft trouwens niet eens een basisplaats nu. Heb Emre Mor aangetrokken, wat een absolute baas is dat.
            Ja ik had zelf een tijdje terug een game met Ajax en daar Neres uiteindelijk voor 105 miljoen weten te verkopen aan Bayern, wel op de rechterflank.

Comment

Ja ik had zelf een tijdje terug een game met Ajax en daar Neres uiteindelijk voor 105 miljoen weten te verkopen aan Bayern, wel op de rechterflank.
              105 miljoen is wel netjes. Was hij gewoon echt goed of gewoon geluk gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bazoer Bekijk berichten

105 miljoen is wel netjes. Was hij gewoon echt goed of gewoon geluk gehad?
                hij was uiteindelijk de beste AMR in het spel. Maarja natuurlijk ook geluk dat iemand het bedrag op tafel legt.

Comment

• Ik zou hem niet verkopen. Puur door het feit dat je back-ups niet goed genoeg zijn. 56 mil is een mooi bedrag als je geld nodig hebt, maar als je dat niet nodig hebt...

Comment

• Duarte. Dit bod heb ik nu staan op Dembele. Doorzetten of niet? Heb het geld, maar heb voor de AMR positie Moussa Sylla die erg goed kan worden volgens mij en Pione Sisto. Kan hem natuurlijk ook nog als spits gebruiken..
                    Last edited by Bakkes12; 11 aug 2017, 11:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bakkes12 Bekijk berichten

Duarte. Dit bod heb ik nu staan op Dembele. Doorzetten of niet? Heb het geld, maar heb voor de AMR positie Moussa Sylla die erg goed kan worden volgens mij en Pione Sisto. Kan hem natuurlijk ook nog als spits gebruiken..
                      lastig, Dembele is natuurlijk wel een hele goede speler, kun je het geld missen? dan zou ik het doen. Het is namelijk ook een Franse speler wat al een verbetering is ten opzichte van Sisto.

Comment

lastig, Dembele is natuurlijk wel een hele goede speler, kun je het geld missen? dan zou ik het doen. Het is namelijk ook een Franse speler wat al een verbetering is ten opzichte van Sisto.
                        Heb een saldo van 94 miljoen op de bank staan en ook wel aardig wat TB.. Denk dat ik het niet ga doen. Heb deze jongen nu als back up van Sisto en heb in de jeugd nog dit ventje en dit kereltje rondlopen van beide 16. Misschien van de zomer opnieuw proberen en dat ik dan Sisto weg doe maar nu maar even laten varen.

Comment

• Zou het ook niet doen.

Comment

• Zou lekker talenten opleiden, veel leuker imo. Kocht in mijn Millwall game in 2026 nauwelijks spelers meer. Had ieder jaar 2 of 3 spelers die top werden.

Comment

• Hij heeft nu een clausule van 71 miljoen. Deze zomer activeren Jornski Jespresso Duarte. of lekker laten varen?

Comment

Hij heeft nu een clausule van 71 miljoen. Deze zomer activeren Jornski Jespresso Duarte. of lekker laten varen?
                                Weet uit ervaring wel dat hij echt heel ziek is in de toekomst. Wel leuk om zo iemand een keer te halen + hij is Fransman dus dat is altijd lekker.

Comment

Hij heeft nu een clausule van 71 miljoen. Deze zomer activeren Jornski Jespresso Duarte. of lekker laten varen?
                                  Ik zou inderdaad gewoon lekker je talenten laten spelen, kunnen misschien zelfs wel beter worden dan hij. Als je echt met geld wilt smijten kan het altijd nog.

Comment

• ik zou hem in dit geval laten lopen

Comment

Ik zou hem nemen redelijk bedrag. Een Franse topspeler die nog jaren mee kan.

Comment

Is je TB nog steeds +- 94 miljoen? Dan zou ik hem niet nemen voor 71 miljoen. Als je groter budget hebt zal ik hem wel halen. Kan de rest van zijn carrière bij je spelen. Verdien je wel terug. Fransman ook nog. Ik had het gedaan.

Comment

• HELP! Man City brengt een bod uit van 71 miljoen op een van mijn grootste talenten...
                                          Het bod bestaat uit 41,5 miljoen rechtstreeks, 13 miljoen over 12 maanden en 16,25 miljoen na 50 competitie wedstrijden.

De speler is op dit moment nog niet echt een bepalende speler maar wisselt de CAM positie een beetje af met een speler met iets meer ervaring.
                                          Ik heb het geld niet echt nodig maar kan het uiteraard wel gebruiken aangezien ik op dit moment nog maar 13 miljoen transferbudget heb.

Ik heb eventueel al wel een vervanger op t oog, die lijkt alleen mentaal wel een stukje minder. Het grote voordeel is dat hij tweebenig is.

Wat zeggen jullie?

Spoiler for Bod Manchester City:

Spoiler for Leandro Thomas:

Spoiler for Eventuele vervanger:

Comment

• Als je nog kan onderhandelen, zou ik er 14 miljoen bij vragen en dan gewoon lekker die Braziliaan kopen. Volgens mij heb je dan een prima deal en ga je er niet eens op achteruit.

Comment

• Proberen iets meer geld te vragen en dan die andere kopen. Je gaat er idd niet echt op achteruit en het zijn een hoop knaken.

Comment

• Ik zou die Braziliaan houden of een andere vervanger zoeken. Thomas zijn fysiek is beter voor de AMC positie en mentaal ook. Als extra heb je nog dat Thomas goede vrije trap heeft en met zijn vastberadenheid, team en leiderschap het team op sleeptouw kan nemen.

Comment

• Zou hem lekker verkopen mits je er nog iets meer geld voor kan krijgen. Probeer ook percentage bij doorverkoop ipv de winst bij doorverkoop, dat levert in de toekomst meer geld op.

Comment

• sirkeith Jespresso cairo Jornski Bedankt voor jullie snelle reacties!

Het is helaas een niet onderhandelbaar bod.. zou het nut hebben om dit bod te weigeren en hem dan nog een keer aan te bieden voor een hoger bedrag met een percentage bij doorverkoop?
                                                    Al dat geld na 50 wedstrijden doet mij niet zoveel.. kan goed zijn dat hij dat bij City pas na twee of drie seizoenen haalt.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X