Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Go or No Go?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Go or No Go?

Krijg je een enorm bod binnen op je beste speler en weet je even geen raad met de situatie? Dan kun je hier hulp vragen aan de mede-users en het advies dat gegeven wordt meenemen in je beslissing.

Doen of niet?
    Visca Jornski Rossini' Karlo Nom de Guerre

Guardado wil versterkingen zien en hiermee kan ik 2-3 spelers terugkopen ervoor....

Comment

Zou hem houden. Eigen jeugd en nog lang niet uitgeleerd in de Eredivisie. Zoveel geld voor hem vangen kan altijd nog, vind ik.

En trouwens, als Guardado om versterkingen zeurt zou ik reageren door te zeggen dat hij zich niet met het transferbeleid moet bemoeien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Karlo Bekijk berichten
        Zou hem houden. Eigen jeugd en nog lang niet uitgeleerd in de Eredivisie. Zoveel geld voor hem vangen kan altijd nog, vind ik.

En trouwens, als Guardado om versterkingen zeurt zou ik reageren door te zeggen dat hij zich niet met het transferbeleid moet bemoeien.
        Op steam nog aantal meningen verzameld. Zeiden als vervanger heb zou hem wegdoen. En heb Laros Duarte en Jordy wijs als potentieele vervangers en voor nu Guardado en Danny Bakker die me bestuur voor me heeft gekocht die als CM, CV, DM, MR en ML kan spelen

Comment

Zeker wegdoen ja, matige speler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kyrill Bekijk berichten

Op steam nog aantal meningen verzameld. Zeiden als vervanger heb zou hem wegdoen. En heb Laros Duarte en Jordy wijs als potentieele vervangers en voor nu Guardado en Danny Bakker die me bestuur voor me heeft gekocht die als CM, CV, DM, MR en ML kan spelen
            Danny Bakker? Van ADO? Zeer matige speler. En als het bestuur hem heeft gekocht, zal dat ook wel niet voor weinig zijn geweest.

Comment

Ac Milan seizoen 1 winterstop:

De Sciglio verkopen voor 28miljoen aan Bayern ?
              Ik heb Abate - Calabria nog voor de rechtsback positie en Antonelli - Vangioni voor op links

Comment

Ik zou het doen. 28 miljoen is veel geld en kan je genoeg talenten (ook voor RV) ervoor terughalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MilanFan Bekijk berichten
                  Ac Milan seizoen 1 winterstop:

De Sciglio verkopen voor 28miljoen aan Bayern ?
                  Ik heb Abate - Calabria nog voor de rechtsback positie en Antonelli - Vangioni voor op links
                  Zeker doen. De Sciglio gaat je never nooit meer opleveren. Als potentiele vervanger zou ik Toni Lato eens scouten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten

Zeker doen. De Sciglio gaat je never nooit meer opleveren. Als potentiele vervanger zou ik Toni Lato eens scouten
                    Ik denk dat De Sciglio makkelijk 40-50 miljoen kan opleveren, hij is nog jong he. Plus hij is eigen jeugd, voor 28 miljoen zou ik hem nooit verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vuurtjih Bekijk berichten

Ik denk dat De Sciglio makkelijk 40-50 miljoen kan opleveren, hij is nog jong he. Plus hij is eigen jeugd, voor 28 miljoen zou ik hem nooit verkopen.
                      Idem. Als ik met Milan speel probeer ik hem altijd zo lang mogelijk te houden. Op zijn top zo rond de 26-28 jaar kun je echt veel meer dan 28M krijgen.
                      Last edited by Karlo; 6 nov 2016, 20:21.

Comment

Idem. Als ik met Milan speel probeer ik hem altijd zo lang mogelijk te houden. Op zijn top zo rond de 26-28 jaar kun je echt veel meer dan 28M krijgen.

Zoiets dus

Comment

Lekker!
                          Gelukkig heb ik hem nog niet verkocht. was de laatste week van de transferperiode. Ik had niet meer gereageerd op hun bod en het laten staan. Ik wacht nog een jaar of 2 en koop dan een echte Linksback. Toekomstige rechtsback gaat waarschijnlijk Calabria worden

Comment

Ik zoek nog een Linksbuiten als concurent voor Niang.
                            ik kies momenteel uit Jesť en Sansone. Jesť kan ik voor 13.5 miljoen ophalen, Sansone voor 10miljoen
                            Het verschil tussen hun 2 is echt klein
                            als je de screenshot niet goed kan zien, dit zijn de belangrijkste punten van hun beide voor die positie

Sansone

dribbelen 14
                            passen 14
                            techniek 16
                            beslissingen 14
                            zonder bal 15
                            versneling 16
                            Fitheid 15

Jesť

dribbelen 15
                            passen 13
                            techniek 17
                            beslissingen 9
                            zonder bal 16
                            versneling 15
                            Fitheid 9

Zoals je ziet zijn beide heel erg gewaagd aan elkaar. Die 9 van Jesť op beslissingen en fitheid baart me wel een beetje zorgen
                            Sansone is ook nog eens Italiaans, niet dat het erg heel erg om doet.. maar toch
                            .

Last edited by MilanFan; 10 nov 2016, 17:22.

Comment

Persoonlijk zou ik voor Sansone kiezen als er bijna geen verschil is. Eigen nationaliteit altijd eerst dan vind ik.

Comment

Ik zou ook voor Sansone gaan, eigen nationaliteit en ik gok dat hij minder salaris eist dan Jese

Comment

Sansone is de meer complete van de 2 vind ik wel. en als ikdan naar die Fitheid en Beslissingen kijk van Jese, hmm. Hoewel Jese ook een mooie aankoop zou zijn

Comment

Dringend hulp nodig

Comment

Belangrijke speler voor je?

Dan zou ik hem alleen laten gaan voor die minimum fee release clause.

Comment

Ik denk dat je wel wat meer had kunnen krijgen voor hem, kweet natuurlijk niet hoe hij bij jou presteerd en of je al een goeie vervanger hebt staan of op het oog hebt.

Voor hoeveel heb je hem eigenlijk gekocht ?
                                        Ikzelf heb hem gratis binnengehaald begin seizoen 2

Comment

Belangrijke speler voor je?

Dan zou ik hem alleen laten gaan voor die minimum fee release clause.
                                          Heb hem erbij gehouden!

Nu dit.. Laten gaan lijkt me?

Comment

Lekker bedrag! Ik ken hem niet heel goed in fm, maar ik denk dat dit wel een niet te weigeren bedrag is

Comment

Heren,

Gabriel Barbosa speelt al de gehele voorbereiding als een krant en dus zit ik er aan te denken hem te verhuren. Doen?
                                              Overigens kan ik Berardi overnemen voor zo'n 18 miljoen euro. Wel een topspeler, anderzijds heb ik natuurlijk dus Icardi voor in de spits en Candreva voor op rechts. Biabany mag waarschijnlijk vertrekken..

Wat zouden jullie doen?

EDIT: Toch besloten het te doen. Transferbudget zit inmiddels op 30 miljoen. Berardi is daarvan mijn eerste aankoop. Ik ben nog aan het kijken naar een goede rechtsback, maar die zoektocht verloopt nog niet echt positief met slechts 5 dagen transfermarkt over. Palacia vertrekt waarschijnlijk richting het midden-oosten daar ik twee aanbiedingen heb geaccepteerd
                                              Last edited by Jotew; 11 nov 2016, 16:02.

Comment

Koop DeAndre Yedlin, als je met aanvallende backs speelt is dat een heerlijke aanwinst.

Comment

Ik krijg een bod van psg op riedewald (eerste seizoen)

19milj in eens
                                                  6milj over 12maanden
                                                  2mil bij 50 wedstrijden
                                                  2mil bij 5 interlands
                                                  25% bij door verkoop?

Ik weet dat riedewald nog niet op zijn top zit. Maar als ik het realitisch bekijk zeg ik laten gaan. De ligt door schuiven naar het eerste elftal en dit siezoen spelen met westerman en viergever en komend seizoen viergever de ligt. Eventueel viergever verkopen en st. Justin (weet niet hoe je dat schrijft) aantrekken.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X