Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Club gezocht

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Duarte. Bekijk berichten
    mijn spel met Valencia valt een beetje tegen, nu zoek ik dus een nieuwe club, qua niveau wel een beetje hetzelfde, geen topclub dus. Bij voorkeur een club met niet te veel schulden.
    Benfica kan ik je aanraden..

Comment

• Volgens mij was het stukje waar 'geen topclub dus' staat niet duidelijk genoeg
      Dit is mijn club;
      Mijn ideaal;
      Dit is de mooiste club van allemaal.
      Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet;
      Het kan dooien, het kan vriezen;
      We kunnen winnen of verliezen;
      Maar een betere club dan Ajax is er niet!!!!

Comment

• Hallo,

Ik zoek een club die in een land speelt dat laag staat op de coŽfficiŽntenlijst staat. Het zou fijn zijn als je in dat land een maximaal aantal buitenlanders hebt maar dit is een Pre.
        De club is een topclub of net geen topclub. Dat ze een beetje goed zijn in/met talenten zou ook fijn zijn maar ook een pre.

Comment

• Is er Łberhaupt een land waar die regel is dat je een max aantal buitenlanders mag opstellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door keida Bekijk berichten
            Is er Łberhaupt een land waar die regel is dat je een max aantal buitenlanders mag opstellen?
            In veel Oostblok landen zijn er regels mbt maximaal aantal buitenlanders of buiten EU spelers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten

In veel Oostblok landen zijn er regels mbt maximaal aantal buitenlanders of buiten EU spelers.
              Weet je toevallig ook welke?

Comment

Weet je toevallig ook welke?
                Nee ik weet het niet uit m'n hoofd. In AlbaniŽ mag je maximaal 4 buitenlandse spelers opstellen maar wel meer registreren.
                In TsjechiŽ mag je maximaal 5 spelers van buiten de EU opstellen. Betekent dat je wel onbeperkt spelers binnen de EU mag opstellen en als nog een vreemdelingenlegioen kan creŽren. Slowakije idem dito. Hongarije is ook hetzelfde. Bulgarije ook 5 van buiten de EU maar mag je er maximaal 3 van meenemen in je wedstrijdselectie.
                Dit waren nog landen waar ik een savegame had lopen dus even snel voor je gekeken.

Comment

Nee ik weet het niet uit m'n hoofd. In AlbaniŽ mag je maximaal 4 buitenlandse spelers opstellen maar wel meer registreren.
                  In TsjechiŽ mag je maximaal 5 spelers van buiten de EU opstellen. Betekent dat je wel onbeperkt spelers binnen de EU mag opstellen en als nog een vreemdelingenlegioen kan creŽren. Slowakije idem dito. Hongarije is ook hetzelfde. Bulgarije ook 5 van buiten de EU maar mag je er maximaal 3 van meenemen in je wedstrijdselectie.
                  Dit waren nog landen waar ik een savegame had lopen dus even snel voor je gekeken.
                  Nice dat is waar ik naar zocht. Maximaal 4 buitenlandse spelers bij je selectie. Hoop hiermee dat de andere teams ook veel Ablanische spelers opleiden.

Comment

Nice dat is waar ik naar zocht. Maximaal 4 buitenlandse spelers bij je selectie. Hoop hiermee dat de andere teams ook veel Ablanische spelers opleiden.
                    In Zuid Amerika heb je ook die regels als ik mij niet vergis

Comment

Volgens mij moet je wel de Albanese competitie downloaden omdat die niet standaard speelbaar is. Ik heb een save met Partizan Tirana, leuke club waar al paar leuke spelers rondlopen en ook nog een paar jongere spelers die al aardig niveau hebben.

Comment

Volgens mij moet je wel de Albanese competitie downloaden omdat die niet standaard speelbaar is. Ik heb een save met Partizan Tirana, leuke club waar al paar leuke spelers rondlopen en ook nog een paar jongere spelers die al aardig niveau hebben.
                        Idd AlbaniŽ zit er helaas niet in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

In Zuid Amerika heb je ook die regels als ik mij niet vergis
                          Het liefst in Europa.

Comment

• Daar weet ik het zo 123 niet . Succes iig

Comment

Idd AlbaniŽ zit er helaas niet in.
                              Je zou gewoon alle Oost Europese landen kunnen laden en ze dan ťťn voor ťťn afgaan om te kijken om vervolgens weer opnieuw te beginnen met die competitie.

Comment

Je zou gewoon alle Oost Europese landen kunnen laden en ze dan ťťn voor ťťn afgaan om te kijken om vervolgens weer opnieuw te beginnen met die competitie.
                                Heb Linfield in Noord Ierland gepakt ff kijke of wat dat is.

Comment

Noord-Ierland, mooie uitdaging! Hopelijk is het wat voor je! Succes.

Comment

Noord-Ierland, mooie uitdaging! Hopelijk is het wat voor je! Succes.
                                    Bedankt! Ik heb mijn eerste stunt al binnen. FC Midtjylland met onze grote vriend Rafael van der Vaart de EL uitgeknikkerd!

Comment

Heb in een vorige versie een schitterende carriŤre gehad met Linfield!
                                      Helaas hebben ze de laatste tijd flinke concurrentie van Crusaders en Cliftonville

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ADG-Vincent Bekijk berichten

Heb in een vorige versie een schitterende carriŤre gehad met Linfield!
                                        Helaas hebben ze de laatste tijd flinke concurrentie van Crusaders en Cliftonville
                                        Nice! Hoeveel seizoenen had je gespeeld? En hoe ging het Europees?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                        X