Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(Tussen)stand

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• In seizoen 2019/20 overtuigend kampioen geworden (96 voor 32 tegen).

Gaat dit seizoen iets minder goed, als scoren wel wel veel goals: 61 voor 15 tegen. Gelukkig wel opgeklommen van plek 4 naar 2 en gat verkleind met PSG

Comment

• Comment

• Lekker hoor. Ziek veel punten ook voor de Championship. Puntrecord lijkt me.

Comment

• Ja klopt, ook meeste overwinningen volgens mij. Ik begon echt ziek met 25-2-1 ofzoiets in de competitie en een dik doelsaldo. Ook nog Manchester United uit de League Cup geknikkerd met een B-elftal. Daarna kwam de klad er een beetje in.

Comment

• Volgend jaar CL

Comment

• Rossini' Is toch niet gelukt. Alles ging de laatste maanden echt mis en ik geraakte er niet uit. Nu wel ontslag genomen na de degradatie

Comment

• Doodzonde TomFsoccer

Comment

• Niet ontevreden. Uit het rechterrijtje alleen nog maar Leicester City en de Wolves gehad. Beide Manchester's, Arsenal en Liverpool al gehad, alleen van die laatste heb ik weten te winnen. United thuis speelde ik zoek in de eerste helft, maar maar 1 kol gemaakt en toen vond een of andere peenvogel het wel leuk om weer eens een rooie kaart te pakken: eindstand 1-5. Krijg sowieso echt superveel (rode) kaarten in mijn games, helemaal ziek word je daarvan. Meer mensen last van?

Comment

• Halverwege. Net bij de Spurs gewonnen.

Comment

• Seizoen 2033-2034

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomFsoccer Bekijk berichten

Rossini' Is toch niet gelukt. Alles ging de laatste maanden echt mis en ik geraakte er niet uit. Nu wel ontslag genomen na de degradatie
                        Wel realistisch . Stuttgart speelt hier al paar jaar in de tweede bundesliga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten

Wel realistisch . Stuttgart speelt hier al paar jaar in de tweede bundesliga
                          Ja, zitten een aantal zwakke plekken in dat team. Ben nu toch overgestapt op een nieuwe game met Montpellier!

Comment

• Leuke club succes

Comment

• City besloot me op de valreep nog even de 5e plaats te gunnen. Aardig van die jongens.

Comment

• Prima opening zo: "Twee keer gepromoveerd en nu dit".

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                X