Mededeling

Collapse
No announcement yet.

FM 2017 Kopen

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
    Ik zie bij Shop4nl een prijs van 23,99 maar dat is een special edition? Geen idee wat het precies inhoud, maar volgens mij is het wel goedkoop als ik de rest van de prijzen zie? Iemand ervaring mee?
    Nope, maar ik lees louter slechte reviews over Shop4nl. Die prijs is ook echt te laag om er winst op te maken lijkt me. Beetje dubieus dus ik zou het niet doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bolderbast Bekijk berichten

Nope, maar ik lees louter slechte reviews over Shop4nl. Die prijs is ook echt te laag om er winst op te maken lijkt me. Beetje dubieus dus ik zou het niet doen.
      Dankjewel, zal verder kijken

Comment

• Deze werkt prima. Is niet veel duurder ( 26,59).

Jornski
        Last edited by MisterX; 9 dec 2016, 20:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten

Deze werkt prima. Is niet veel duurder ( 26,59).

Jornski
          Ga ik 'm daar bestellen, merci!

Comment

• CDKeys is betrouwbaar toch? Niemand problemen mee gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten
              CDKeys is betrouwbaar toch? Niemand problemen mee gehad?
              Zeker betrouwbaar, had de key binnen enkele seconde binnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twan1810 Bekijk berichten
                CDKeys is betrouwbaar toch? Niemand problemen mee gehad?
                Heel tevreden!

Comment

• Ik heb m daar zelf gekocht en heb daarna de plek. Niet voor niets hier aangeprezen. Aanschaf gaat ging prima.

Comment

• Cd keys is echt chil heb al meerdere dingen gekocht daar super site en een scherpe prijs

Comment

• Ik wil FM2017 kopen, maar dan wel voorr de Mac. Zie hier goede recensies over CDKeys, weet iemand of de versie die ik daar kan kopen (http://www.cdkeys.com/pc/games/footb...c-steam-cd-key) ook werkt op een Mac?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LaFlavour Bekijk berichten
                        Ik wil FM2017 kopen, maar dan wel voorr de Mac. Zie hier goede recensies over CDKeys, weet iemand of de versie die ik daar kan kopen (http://www.cdkeys.com/pc/games/footb...c-steam-cd-key) ook werkt op een Mac?
                        Bij system requirements staat wel ook een overzicht van de mac. Dus hij zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon doen op de mac. Het is anders nogal raar om de requirements van een mac ertussen te zetten als het niet eens op de mac kan.

Comment

• Kan iemand me wat meer uitleg geven hoe dat dan gaat bij cdkeys?

koop je daar een code die je op steam moet ingeven en heb je dan het spel op steam staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chrisje1993 Bekijk berichten
                            Kan iemand me wat meer uitleg geven hoe dat dan gaat bij cdkeys?

koop je daar een code die je op steam moet ingeven en heb je dan het spel op steam staan?
                            Je krijgt per mail een code, en die voer je in op steam. Het spel blijft inderdaad onder je gekochte games in steam staan (wordt natuurlijk wel lokaal opgeslagen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lolkejan Bekijk berichten

Je krijgt per mail een code, en die voer je in op steam. Het spel blijft inderdaad onder je gekochte games in steam staan (wordt natuurlijk wel lokaal opgeslagen).
                              Oke en dat geld voor alle spellen die daar staan want bv. Pcm 2016 staat daar ook maar mijn vorige pcm spellen lopen niet via steam.

Comment

• Gekocht met de Steam Summer Sale, 18,69
                                Last edited by bobjuh; 13 jul 2017, 12:14.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                X