Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontevreden spelers

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ontevreden spelers

Yuw

Klein vraagje over ontevreden jeugdspelers/wonderkids.

Vorig seizoen kocht ik 2 Duitse talentjes van begin 16. Met de winter-transferperiode in het vooruitzicht dacht ik er aan om ze speeltijd te gunnen bij een andere team in de vorm van verhuring. Ik zet deze spelers op de huurlijst.

midden januari komen alle grotere clubs ( Bayern/man city/Juventus/barca/asroma) aankloppen om de spelers definitief over te nemen. Uiteraard weiger ik alle voorstellen want het geld heb ik niet nodig.

ik laat de 2 ondertussen 17-jarigen ondertussen opnemen in het a-team en stel ze op in bekerwedstrijden en makkelijke tegenstanders.
    De 2 zijn niet te spreken over het feit dat ze niet naar een grotere club konden gaan, en dienden een transferverzoek in.
    Inmiddels heb ik al aan mijn kapitein gevraagd om met ze te praten, naar ook deze kwam van een kale reis terug

Nu mijn vraag, hoe kan ik ze overtuigen om toch te blijven en, eventueel hun contract te verlengen?

Ter info; ik speel mijn 3DE seizoen Atletico madrid(2x CL/1xprimaira Division/1x Spaanse beker/2x wereldbeker voor clubs)

Alvast bedankt!

Dit heeft niet echt iets te maken met een downloadbare tactiek. Probeer het eens in dit topic

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
    X