Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rossini' - 3-4-3 Back in Business

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Rossini' - 3-4-3 Back in Business

3-4-3 Back in Business

We zijn back in the game. Na maanden geen tactiek meer uitgebracht te hebben, werd het hoog tijd om weer een tactisch pareltje te bezorgen aan mijn geliefde forumleden. Vier seizoenen lang heb ik deze tactiek getest, met heel veel sleutelwerk. Bijgevolg is deze tactiek zeker en vast een meerwaarde voor mensen die onderstaande visie op het spelletje delen.

Een leuke 3-4-3 is wat ik nu wou creŽren, inspiratie opgedaan bij het Chelsea van meestertacticus Antonio Conte. Maar ook het blok van Juventus en hun geweldige omschakelingen waren een bron van inspiratie. De visie achter deze tactiek is dat je met je elftal een hele wedstrijd als een collectief speelt. Heel veel druk zetten wanneer je de bal niet hebt, en wanneer je de bal veroverd hebt proberen te profiteren van desorganisatie bij de tegenstander. Het tempo is daarom ingesteld op zeer hoog. Maar vergis je niet, dankzij de keuze van de formatie ontwikkel je ook bijzonder veel balbezit en zijn het zeker en vast niet alleen maar snelle tegenaanvallen wanneer je de bal hebt.

Tijdens de voorbereiding train ik steeds zwaar op fysiek en op teamwork (eerste seizoen wel ook op tactiek). Onder het jaar gebalanceerd en defensief positie kiezen. Het is trouwens aan te raden om achterin snelle spelers te hebben, en bovendien ben ik fan van een elftal met goeie fysieke en mentale eigenschappen.

In vier seizoenen met FC. Koln behaalde ik twee titels en de Europa League, imo toch wel een mooie prestatie met deze goeie middenmoter. Verder ga ik er niet al te veel woorden meer aan vuil maken, ik zou zeggen download hem en geniet!

P.S. Dit is geen eenvoudige tactiek! Voor optimale prestaties moet deze ingespeeld zijn, en je spelers moeten de rollen aankunnen. Indien deze voorwaarden niet vervuld zijn heb je geen garantie op prestaties.

DOWNLOAD

gebruik je ook nog iets van tegenstanders instructies?

Comment

NICE

Deze gaan we even proberen, bij welke clubs behalve Chelsea of Juventus zou hij geschikt zijn?

Comment

Ook bij mindere clubs hele goede resultaten mee geboekt top tactiek!

Comment

Karlo Op het eerste zicht Ajax, Anderlecht, Celta Vigo, Bilbao,Southampton ook nog wel en verscheidene teams in ItaliŽ, daar zou ik zeker eens kijken. Maar ik denk dat overal je selectie pas optimaal gaat zijn na een volledig seizoen transfers.

Oorspronkelijk geplaatst door henkyh Bekijk berichten
          gebruik je ook nog iets van tegenstanders instructies?
          Nope!

Comment

Nog mentions voor TomFsoccer Bennie iJefferd Kev. W8er Ibinho Speedjuh Maurice' Jaspeeer123

Comment

Ik heb je tactiek gisteren gedownload. Alleen nog niet aan testen toegekomen aangezien ik weer helemaal verslaafd ben aan Diablo 2. Heb vandaag niet al te veel plannen dus ik zal FM straks eens aanslingeren om te kijken hoe 'ie werkt. Thanks voor de mention

Comment

Ik kan hem niet downloaden.... ik krijg alleen het scherm met een M in het midden en verder niets?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vincentbakk Bekijk berichten
                  Ik kan hem niet downloaden.... ik krijg alleen het scherm met een M in het midden en verder niets?
                  Bij mij, en anderen, lukt het wel. Klik op download en wacht dan even. Vervolgens moet je kiezen om te downloaden via de browser.

Comment

Jaaa! Met onze oude tactiek gebruikte ik deze opstelling ook Rossini' en het werkt ook gewoon lekker. Ik speelde dan ook met deze vleugelverdedigers terwijl ik met 2 CV's speelde. Mijn 3e verdediger was dan een VM. Dit werkte heel lekker bij topteams als Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Bayern etc. Bij kleinere teams kreeg je dan veel tegengoals, maar dat was makkelijk te verklaren. Om dan je VM als CV in te stellen is dan het beste om alsnog dominant te blijven spelen met nog gewoon een sterk volle defensie. Top tactiek weer dus!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rossini' Bekijk berichten

Bij mij, en anderen, lukt het wel. Klik op download en wacht dan even. Vervolgens moet je kiezen om te downloaden via de browser.
                      het nu idd wel gelukt. Ik denk dat ik te ongeduldig was.... bedankt voor de tactiek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vincentbakk Bekijk berichten

het nu idd wel gelukt. Ik denk dat ik te ongeduldig was.... bedankt voor de tactiek
                        Geen probleem, succes ermee!

Comment

Bedankt voor je mention Rossini'. Heb nu zelf al wel een super tactiek, maar zal zeker gebruik maken van deze.

Comment

Rossini' ; het lukt me nog niet om mijn team (Leicester) goed te laten spelen met deze tactiek. Ik wil graag met wingbacks spelen door de aanwezigheid van Fuchs en Albrighton. Het lijkt me nice om Mahrez in de rol te laten spelen van 'Hazard'. Centraal achterin begin je natuurlijk met Morgan & Huth, veel trager krijg je ze niet, dus heb hen vervangen door snellere verdedigers: Elvedi (van BMG), Waguť en Benalouane. Snelheid 13-15.

Problemen doen zich verdedigend vooral voor door dieptepasses door de verdediging uit de rug van de voorstopper, spits staat standaard 1-op-1. Aanvallend merk ik dat er heel veel geschoten wordt, maar heel weinig op doel. Het team is er nog niet helemaal aan gewend, speelt nog een aardige rol: dus ik ga het weer ff verder met het proberen. Tips zijn altijd welkom.

Spoiler for screenshot:
                            Last edited by Abe; 19 sep 2017, 13:53. Reden: screens toegevoegd van de verdedigende situatie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Abe Bekijk berichten
                              Rossini' ; het lukt me nog niet om mijn team (Leicester) goed te laten spelen met deze tactiek. Ik wil graag met wingbacks spelen door de aanwezigheid van Fuchs en Albrighton. Het lijkt me nice om Mahrez in de rol te laten spelen van 'Hazard'. Centraal achterin begin je natuurlijk met Morgan & Huth, veel trager krijg je ze niet, dus heb hen vervangen door snellere verdedigers: Elvedi (van BMG), Waguť en Benalouane. Snelheid 13-15.

Problemen doen zich verdedigend vooral voor door dieptepasses door de verdediging uit de rug van de voorstopper, spits staat standaard 1-op-1. Aanvallend merk ik dat er heel veel geschoten wordt, maar heel weinig op doel. Het team is er nog niet helemaal aan gewend, speelt nog een aardige rol: dus ik ga het weer ff verder met het proberen. Tips zijn altijd welkom.

Spoiler for screenshot:
                              Geef eens een screenshot van je teaminstellingen en opstelling. Heb je ook individuele instellingen aangepast?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X