Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rossini' - 4-2-3-1 Gegenpressing

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ibinho Bekijk berichten
    Ik moet zeggen dat het er wel aardig goed uit ziet en de rollen wel goed zijn verdeeld.

Alleen vraag ik me af hoe vaak je een tegengoal heb gekregen na balverlies? Want je speelt met veel pressie/druk om zo de bal terug te veroveren maar ťťn diepe bal en weg is de tegenstander.

Natuurlijk gebeurt dit bij een ieder wel maar ben benieuwd hoe vaak dit gebeurt met de "Klopp-tactiek"?!

Overigens goed uitgelegd.
    Bedankt. Het merendeel van de tegendoelpunten komen idd uit de counter. Het beste is om snelle CV's achterin te posteren..

Oorspronkelijk geplaatst door Speedjuh Bekijk berichten
    Hm... Bij mij werkt ie niet meer zo goed na de patch. Won de eerste 10 wedstrijden op rij met FC Utrecht. Nu schiet ik veel op de paal en lat en speel ik drie keer gelijk en verlies ik vier keer op rij (waaronder tegen de nummer laatst en Emmen in de beker)
    Dat is zonde... Hopelijk kom je er weer bovenop

Comment

Inmiddels weer redelijk op gang, maar niet zo sprankelend als het was. Met een iets diepere verdedigende lijn gaat het wel, maar ik loop vast op verdediging. Switchen van Control naar Standaard of zelfs Counteren helpt verdedigend, maar aanvallend is het niet om over naar huis te schrijven...
      Last edited by Speedjuh; 3 jan 2017, 23:10.

Comment

tegen counterploegen is dit een enorm moeilijke tacktiek. maar met een goede scouting moet je dit wel kunnen voorkomen. Dus best 3 tacktieken aanleren die het team goed kent!

Verdedigers met ervaring/anticiperen/snelheid heb je wel nodig in deze tacktiek (al moeten deze eigenschappen niet allemaal in dezelfde speler zitten)

Comment

Ik ben er eindelijk achter waarom de tactiek ineens niet meer werkte.
          Voorheen, als je tijdens een wedstrijd, een wijziging in de tactiek maak, sloeg hij dit niet op. Tegenwoordig houd hij die wijzigingen vast.
          Hierdoor stond de tactiek niet meer zoals het hoorde, maar waren er kleine aanpassingen gedaan.
          Vreemd... Maar het lag in ieder geval dus niet aan de tactiek!

Comment

Oke, bij mij loopt het weer als een trein. Uitwedstrijdjes tegen kleine ploegen soms wat lastig, soms verlies ik ze ook. Maar weer helemaal tevreden!

Comment

Zeker een goede tactiek! Alleen ik krijg mijn VSM (A) niet echt lekker aan 't voetballen (Ziyech). Vaak onzichtbaar en bijna geen goals of assists. Verder zoals hierboven al eerder genoemd, tegen kleinere clubs - die vaak op de counter spelen - heb ik het vrij lastig en scoren ze uit de counter. Zijn dan snelle verdedigers de enige oplossing? Zat te denken om dan meer 'controlerend' te spelen.

Comment

Snelle verdedigers helpen zeker.

Comment

Deze tactiek eens geprobeerd. Met hier en daar wel wat tactische aanpassingen tijdens een wedstrijd. Gaat lekker.

Comment

Heerlijk

Comment

Ik heb leuke resultaten met Arsenal, tweede in bpl en zes groepswedstrijden gewonnen in de cl. Heb je ook nog tegenstander instructies of laat je die door de assistent doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FortunaSC Bekijk berichten
                        Ik heb leuke resultaten met Arsenal, tweede in bpl en zes groepswedstrijden gewonnen in de cl. Heb je ook nog tegenstander instructies of laat je die door de assistent doen?
                        Assistent!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                        X