Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project: Pressen zoals Atletico Madrid

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

r4vje aangezien editen blijkbaar niet werkt... :

Ik heb beide tactieken even in FM geladen en het ziet er naar uit dat ze identiek zijn, op de naam na?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iJefferd Bekijk berichten
      r4vje aangezien editen blijkbaar niet werkt... :

Ik heb beide tactieken even in FM geladen en het ziet er naar uit dat ze identiek zijn, op de naam na?
      Raar dan is 1 van de 2 overschreven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4vje Bekijk berichten

Raar dan is 1 van de 2 overschreven
        Wat heb je de 2 dmc's als instructies gegeven?

Comment

Wat heb je de 2 dmc's als instructies gegeven?
          Zelfde als bij de mc's voor zover dat gaat. Veel druk zetten en directe passing.

Comment

Ik ben hier een paar wedstrijden mee aan de gang geweest. Wat me voornamelijk opvalt is dat ik met twee MC's echt nog enorm kwetsbaar ben. Nu kan het natuurlijk ook aan m'n spelersmateriaal liggen. Verder krijgen we misschien 3-4 echte kansen per wedstrijd. Die we natuurlijk faliekant missen. Ik blijf nog wel even sleutelen aan deze tactiek. Ik denk dat ik er 1 VMC neerzet met de taak balafpakker. De schaduwspits werkt ook niet geheel fijn. Dus daar moet ik ook nog even naar kijken.

Comment

Ik ben hier een paar wedstrijden mee aan de gang geweest. Wat me voornamelijk opvalt is dat ik met twee MC's echt nog enorm kwetsbaar ben. Nu kan het natuurlijk ook aan m'n spelersmateriaal liggen. Verder krijgen we misschien 3-4 echte kansen per wedstrijd. Die we natuurlijk faliekant missen. Ik blijf nog wel even sleutelen aan deze tactiek. Ik denk dat ik er 1 VMC neerzet met de taak balafpakker. De schaduwspits werkt ook niet geheel fijn. Dus daar moet ik ook nog even naar kijken.
              Klopt, daarom heb ik op een gegeven moment twee DMC's neergezet. Blijft lastig om een goede countertactiek te maken aangezien de kansen die je krijgt erin moeten en FM werkt niet altijd mee.

Comment

Zolang je geen effectieve pressing triggers kunt instellen, zal het behelpen blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4vje Bekijk berichten

Klopt, daarom heb ik op een gegeven moment twee DMC's neergezet. Blijft lastig om een goede countertactiek te maken aangezien de kansen die je krijgt erin moeten en FM werkt niet altijd mee.
                  Zo moeilijk is counteren in FM toch niet? In mijn Nuneaton game werk ik ook met dat principe. Een groot deel van de assists komt van eigen helft. Centrale verdedigers die nog net niet vanuit eigen zestien een assist geven. Heerlijk. Al valt die tactiek niet binnen dit topic. Totaal niet het doel om de tactiek van Atletico na te maken. Maar een countertactiek maken gaat prima. Ook al ben ik ook bij lange na niet overal tevreden over.

Comment

Ik merk toch echt dat als ik een countertactiek maak dat ik te veel punten verspeel omdat er kansen gemist worden. Kan natuurlijk liggen aan de kwaliteit van de spelers die ik heb naar toch. Ik krijg het nog niet naar tevredenheid gemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MisterX Bekijk berichten

Zo moeilijk is counteren in FM toch niet? In mijn Nuneaton game werk ik ook met dat principe. Een groot deel van de assists komt van eigen helft. Centrale verdedigers die nog net niet vanuit eigen zestien een assist geven. Heerlijk. Al valt die tactiek niet binnen dit topic. Totaal niet het doel om de tactiek van Atletico na te maken. Maar een countertactiek maken gaat prima. Ook al ben ik ook bij lange na niet overal tevreden over.
                      Ben erg benieuwd naar jou teaminstructies? Ik zelf probeer bin countertactiecken vaak met zo min mogelijk instructies te werken omdat ik alle mogelijkheden tot een snelle tegenaanval open wil houden. Speel dus zonder spelmaker en met weinig instructies, wel met een hoger tempo en pass into space bijvoorbeeld. Toch krijg ik het vaak niet goed voor elkaar om echt assists te produceren vanaf eigen helft

Comment

Misschien scheelt het ook dat ik op LLM niveau speel en dat er dus vaak genoeg blinde ballen naar voren getrapt worden die heel toevallig goed vallen, zeker omdat de verdedigers nu ook niet het meest sterk zijn. Formatie is in ieder geval een 5-3-2. Heb FM nu niet aan staan. Weet de details niet uit mijn hoofd.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                        X