Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stafleden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stafleden

Onmisbaar voor je club, het liefst natuurlijk zo gekwalificeerd mogelijk. Deze Football Manager zijn er een aantal nieuwe stafleden bijgekomen, zoals de Data Analyst en de Sports Scientist. In mijn optiek handig voor analyses na wedstrijden voor een betere samenvatting (dit kan je zelf natuurlijk ook gewoon doen).

Heb je goede stafmembers die bij geen enkele club mogen ontbreken, deel ze met je fourmgenoten! Iedereen kan wel een goede assistent, hoofd jeugdopleiding of keeperstrainer gebruiken om zijn ploeg naar een hoger niveau te tillen.

Nu is mijn eerste vraag eigenlijk: zijn eerder genoemde stafleden een waardevolle toevoeging en zo ja, welke stats moeten we dan op letten om ze echt waardevol te maken?

Sowieso doorzettingsvermogen, discipline en motivatie. Is voor elk staflid belangrijk. Verder voor de eerder genoemde stafleden lijkt het me tactische kennis dat wel is belangrijk kan zijn.

Comment

De nieuwe stafleden hebben geen specifieke kwaliteiten nodig, hun aanwezigheid alleen is voldoende. Je kunt dus kiezen voor de goedkoopste, of voor die met de meeste scoutingkennis (landen).

Comment

Over de nieuwe staffuncties staat er nu een gids op onze site.
        http://fm.manutd.nl/

Comment

Wel erg jammer dat nieuwe stafrollen zo slecht uitgewerkt zijn blijkbaar. Enige wat uitmaakt is of je ze hebt of niet. De kwaliteit boeit totaal niet.

Comment

Nope, dat klopt. Is helaas weer een gemiste kans van SI. Net als het feit dat sommige dingen binnen je club totaal niet bijdragen aan spelersontwikkeling. Maar goed, dat is natuurlijk deels ook de enige manier waarop ze het spel kunnen laten werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door r4vje Bekijk berichten
              Nope, dat klopt. Is helaas weer een gemiste kans van SI. Net als het feit dat sommige dingen binnen je club totaal niet bijdragen aan spelersontwikkeling. Maar goed, dat is natuurlijk deels ook de enige manier waarop ze het spel kunnen laten werken.
              Aan wat voor aspecten denk jij dan? Ik denk dat een groot deel van de logische eigenschappen etc wel bijdraagt aan spelersontwikkeling. Benieuwd wat ik gemist hebt.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
              X