Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[Groepsfase] Poule C

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [Groepsfase] Poule C

Beste 2 gaan door. Gebruik het team Youth Rovers tijdens de wedstrijden, geen ander team! 2 wedstrijden onderling, direct achter elkaar spelen. Voor overige regels check de Algemene Informatie. Voor downloaden en bekijken Youth Rovers check hier. Verdere informatie over het online spelen staat in de tutorial.

Verantwoordelijk voor bijhouden van deze poule is: Juca

Deelnemers:
    Vilhena
    Patje!
    Roelandersen
    David Luiz

Uitslagen kunnen in het topic gepost worden. Het is aan te raden een screen te maken van de uitslagen, mocht er discussie daarover ontstaan.

Steamnamen ontvangen jullie later vandaag per PM van de organisatie.

Deadline van de groepsfase is 22 maart.

Stand wordt hier door organisatie geüpdatet.

Last edited by Vilhena; 23 mrt 2017, 08:45.

Ha jongens. Het liefst speel ik mijn wedstrijden op maandag-, dinsdag-, of woensdagavond. Ik hoor wel wanneer jullie willen spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
      Ha jongens. Het liefst speel ik mijn wedstrijden op maandag-, dinsdag-, of woensdagavond. Ik hoor wel wanneer jullie willen spelen.
      Ik kan altijd mijn wedstrijden spelen, behalve op woensdagavond.

Roelandersen David Luiz Vilhena

Comment

Kun je zometeen? Patje!

Comment

Ik denk het niet. Ben nog aan het werk. Maar ik zal mijn best doen. Vilhena Ik kan op woensdagavond wel na 22:45 uur.
          Last edited by Patje!; 1 mrt 2017, 16:26.

Comment

Zal kijken of ik dan nog trek heb om FM te spelen. Laat het je weten Patje!

Comment

Iemand vandaag potje spelen? Patje! David Luiz Roelandersen

Comment

Is goed. Ik heb vanavond tijd Vilhena . De hele avond dus, kijk maar...

Comment

Top! Zal dan vroeg in de avond worden. Ik zal je straks even toevoegen op Steam en dan stuur ik wel een bericht.

Comment

Vilhena 1-2 Patje!
                    Patje! 2-2 Vilhena

Juca

Comment

Heeft één van jullie tijd om een potje te spelen morgenavond (zaterdagavond)?

David Luiz Roelandersen

Comment

Roelandersen David Luiz Laat aub van jullie horen. Anders liggen jullie er over twee weken sowieso uit...

Comment

Roelandersen David Luiz Heeft één van jullie tijd om een potje te spelen?

Comment

Roelandersen David Luiz

Kom op heren. Beide users wachten op jullie.

Comment

Roelandersen David Luiz Kan één van jullie vanavond of komend weekend een pot spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                Roelandersen David Luiz Kan één van jullie vanavond of komend weekend een pot spelen?
                                Ik heb de moed eigenlijk al opgegeven met deze twee..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten

Ik heb de moed eigenlijk al opgegeven met deze twee..
                                  Ik heb Roelandersen nog proberen toe te voegen op Steam. Zonder succes... en David Luiz heb ik wel op Steam, maar reageert daar niet. Erg jammer dit...

Comment

Ach, bennen we wel verder als dit zo blijft...

Comment

Morgen is de laatste dag dat er wedstrijden gespeeld kunnen worden in deze poule. Het lijkt erop dat Patje en ik doorgaan naar de volgende ronde, omdat de andere heren niks van zich laten horen. Nogmaals een reminder.

Patje! David Luiz Roelandersen

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                      X