Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM2012] - De sluwe vos

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Leuk gedaan, subscribed

Comment

• Update 80

UEFA Champions League

Spoiler for Reacties:

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
      Een zeer goede start . PSV en Ajax al vroeg op 5 punten . Lekker bezig dus
      Een goed begin is het halve werk, laten we hopen dat het gat met Ajax en PSV blijft.

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
      Twee goede overwinning en in de competitiestand goed bezig.
      Een lekkere start, vooral doordat de concurrentie punten laat liggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
      Al meteen een gat van vijf punten op PSV en Ajax. Om over Feyenoord nog maar te zwijgen. Heracles gaat zo te zien weer meer dan een woordje meepraten in de Eredivisie dit seizoen.
      Heracles kan hopelijk weer meestrijden om de bovenste plekken, de start is veelbelovend. Feyenoord is de laatste jaren slecht bezig en behoort ook niet tot de favorieten.

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
      De grote clubs kijken meteen al tegen een grote achterstand aan wat in je voordeel is.
      Dat is zeker een voordeel. Nu zorgen dat we het vasthouden en de concurrentie op afstand houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Spurs12345 Bekijk berichten
      Alleen nog maar winstpartijen, met een 1e plek als gevolg..... Een prima start dus!
      Klopt, altijd lekker om sterk te beginnen. Het vertrouwen binnen de spelersgroep is groot.

Oorspronkelijk geplaatst door bobjuh Bekijk berichten
      Leuk gedaan, subscribed
      Bedankt voor je reactie!

Comment

• Pittige maar mooie poule op zenit na . Atletico of benfica was mooier geweest . Benieuwd of je Europees kunt overwinteren

Comment

• Je hebt wel een leuke loting voor de Champions League!

Comment

• Interessante loting, al vind in Zenit wel een zeer zure ploeg om punten tegen te pakken. Op dit moment zou ik tekenen voor de derde plaats.

Comment

• De loting van de CL biedt wel mogelijkheden om überhaupt door te gaan in Europa of CL of EL. De loting van de KNVB beker is een eitje wat dat betreft.

Comment

• Allemaal leuke ploegen om tegen te spelen in de CL, als je mij vraagt. De wedstrijd tegen de Treffers moet een formaliteit zijn normaal gesproken......

Comment

• Update 81

Profiel: Dick van der Meulen

Spoiler for Reacties:

Pittige maar mooie poule op zenit na . Atletico of benfica was mooier geweest . Benieuwd of je Europees kunt overwinteren
                  Over de tegenstanders ben ik niet ontevreden, het had een stuk zwaarder gekund.

Oorspronkelijk geplaatst door FM_Lesly Bekijk berichten
                  Je hebt wel een leuke loting voor de Champions League!
                  Inderdaad, een loting met mogelijkheden waarbij ik niet op voorbaat kansloos ben.

Interessante loting, al vind in Zenit wel een zeer zure ploeg om punten tegen te pakken. Op dit moment zou ik tekenen voor de derde plaats.
                  Het eerste punt is binnen, op bezoek bij Zenit, wat zeker geen slechte ploeg is. Een derde plaats zou niet verkeerd zijn.

De loting van de CL biedt wel mogelijkheden om überhaupt door te gaan in Europa of CL of EL. De loting van de KNVB beker is een eitje wat dat betreft.
                  Klopt, dat is ook wel de doelstelling. Pananthinaikos lijkt op papier de zwakste van de tegenstanders en mijn grootste concurrent voor plek drie.

Allemaal leuke ploegen om tegen te spelen in de CL, als je mij vraagt. De wedstrijd tegen de Treffers moet een formaliteit zijn normaal gesproken......
                  De Treffers is een lekker begin van de KNVB Beker, over de CL loting ben ik tevreden.

Comment

• Lekkere opener in de CL, toont meteen dat je ambitie mag hebben. Nu zien of Heracles ook de opeenvolging van wedstrijden goed zal kunnen blijven verteren.

Comment

• Knap resultaat in Rusland . Ook een leuk talentje er bij

Comment

• Een goed punt gepakt. En een leuk talent gehaald.

Comment

• Mooie EL loting ondanks de twee verre verplaatsingen, succes!

Comment

• Ziet er weer prima uit, twee goede resultaten en een zeer leuk talent!

Comment

• In Rusland spelen is altijd lastig, dus ik denk dat je best tevreden kan zijn met een 1-1. Ik had je novelle nog niet eerder ontdekt, maar het ziet er allemaal goed uit! Ik blijf je volgen.

Comment

• Update 82

Spoiler for Reacties:

Lekkere opener in de CL, toont meteen dat je ambitie mag hebben. Nu zien of Heracles ook de opeenvolging van wedstrijden goed zal kunnen blijven verteren.
                                Ambitie hebben we zeker, of het terecht en realistisch is moet blijken.

Knap resultaat in Rusland . Ook een leuk talentje er bij
                                Bedankt, met zeker tevreden met van der Meulen en kon hem nu voor een mooi prijsje oppikken.

Een goed punt gepakt. En een leuk talent gehaald.
                                Tevreden met het punt tegen Zenit, nu doorpakken.

Mooie EL loting ondanks de twee verre verplaatsingen, succes!
                                CL loting.. Ik ben zeker niet ontevreden, het had veel zwaarder gekund.

Ziet er weer prima uit, twee goede resultaten en een zeer leuk talent!
                                Bedankt! Van der Meulen komt in de winterstop, maar heeft voldoende potentie.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                                In Rusland spelen is altijd lastig, dus ik denk dat je best tevreden kan zijn met een 1-1. Ik had je novelle nog niet eerder ontdekt, maar het ziet er allemaal goed uit! Ik blijf je volgen.
                                Hopelijk kan ik je blijven interesseren om mijn novelle te volgen. De 1-1 was een goed resultaat gezien het een uitduel betrof.

Comment

• Nog steeds ongeslagen en een eerste driepunter in de CL, prima bezig dus!

Comment

• Prima resultaten . Ocampos is lekker bezig zo te lezen . Benieuwd na het tweeluik met Liverpool .

Comment

• Gaat weer goed met Heracles. Ongeslagen in de Eredivisie en ook simpel door in de beker.

Comment

• Prima resultaten weer, trek deze lijn door!

Comment

• Mooie resultaten, de eerste twee wedstrijden zijn goed in de Champions League. Ben benieuwd wat jullie tegen Liverpool kunnen, succes!

Comment

• Goede resultaten vooral in de EL ook!

Comment

• Net weer even bijgelezen en het gaat prima met Heracles. De selectie is in stand gehouden en de start van het seizoen is veelbelovend. Ga zo door!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Comment

• Zowel in de competitie, als in de beker, als Europees, heb je alles goed onder controle.

Comment

• Mooie resultaten hoor!

Comment

• Update 83

Spoiler for Reacties:

Nog steeds ongeslagen en een eerste driepunter in de CL, prima bezig dus!
                                                    De eerste nederlaag is een feit, Liverpool was vele malen sterker.

Prima resultaten . Ocampos is lekker bezig zo te lezen . Benieuwd na het tweeluik met Liverpool .
                                                    Ocampos heeft het heel goed opgepakt. De eerste van het tweeluik is een teleurstelling geworden. Ik had weinig in te brengen.

Gaat weer goed met Heracles. Ongeslagen in de Eredivisie en ook simpel door in de beker.
                                                    Ondanks de nederlaag kan ik tevreden zijn over de resultaten tot nu toe.

Prima resultaten weer, trek deze lijn door!
                                                    Bedankt, we maken nog steeds stappen.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                                                    Mooie resultaten, de eerste twee wedstrijden zijn goed in de Champions League. Ben benieuwd wat jullie tegen Liverpool kunnen, succes!
                                                    Liverpool heeft ons met de benen op de grond gezet. Een voetballes ontvangen.

Goede resultaten vooral in de EL ook!
                                                    Het is duidelijk dat we niet tot de Europese top behoren en het gat ook niet snel zullen dichtlopen.

Oorspronkelijk geplaatst door coma_303 Bekijk berichten
                                                    Net weer even bijgelezen en het gaat prima met Heracles. De selectie is in stand gehouden en de start van het seizoen is veelbelovend. Ga zo door!
                                                    Bedankt, de selectie is in orde, maar de interesse neemt toe. Het zal lastig worden om de belangrijke spelers te behouden.

Zowel in de competitie, als in de beker, als Europees, heb je alles goed onder controle.
                                                    In Europa nu een minder resultaat, maar op basis van begroting en status een logische.

Oorspronkelijk geplaatst door jessy1107 Bekijk berichten
                                                    Mooie resultaten hoor!
                                                    Bedankt!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X