Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM2012] - De sluwe vos

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goed dat de spelers verlengen hopelijk krijgen ze een boost.

Comment

• De uitslagen zijn even iets minder al was het wel erg vreemd dat er een beker wedstrijd gepland stond tijdens een internationale wedstrijd. Hopelijk kunnen de jongens de hoofden weer oprichten en de resultaten omdraaien!!

Comment

• Altijd fijn als drie basisspelers zich langer aan de club verbinden. En met Lasse Vigen Christensen heb je weer een prima speler erbij.

Comment

• Update 69

Tussenstand Eredivisie [t/m speelronde 33]

Spoiler for Reacties:

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
          Goede zaken gedaan met al die spelers. Christiansen vertoont ook de nodige potentie.
          Ben zeer tevreden dat ik de contracten heb kunnen verlengen van deze basisspelers.
          Lasse Vigen toont zeker potentie, door meerdere scouts is hij bekeken en volgens hun moest ik hem halen.

Oorspronkelijk geplaatst door delichris Bekijk berichten
          Goed gedaan met de spelers. Jammer van het gelijke spel.
          Vitesse blijft een lastig te bespelen tegenstander voor Heracles.

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
          Goed nieuws door de contracten de verlengen .
          Hiermee hebben we naar mijn mening een belangrijke slag geslagen. Ze zijn helemaal tevreden, en ik ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Jens. Bekijk berichten
          Proficiat met de landstitel nog, toch een mooie prestatie!
          Bedankt! Een mooie prestatie voor Heracles die smaakt naar meer.

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
          Goed dat de spelers verlengen hopelijk krijgen ze een boost.
          Laten we het hopen, ze waren nu al belangrijk, laat staan als nog een boost krijgen ook.

Oorspronkelijk geplaatst door coma_303 Bekijk berichten
          De uitslagen zijn even iets minder al was het wel erg vreemd dat er een beker wedstrijd gepland stond tijdens een internationale wedstrijd. Hopelijk kunnen de jongens de hoofden weer oprichten en de resultaten omdraaien!!
          De planning was voor mij ook niet te begrijpen, maar ik kon er helaas niets aan doen. Een hele vreemde situatie.

Oorspronkelijk geplaatst door Spurs12345 Bekijk berichten
          Altijd fijn als drie basisspelers zich langer aan de club verbinden. En met Lasse Vigen Christensen heb je weer een prima speler erbij.
          Bedankt, voor de club belangrijke zaken die tijdig geregeld zijn.

Comment

• Goede resultaten . Nu het seizoen nog goed afsluiten

Comment

• Goede resultaten. Je spits loopt gewoon meer dan 1 op 1. ik ben benieuwd of hij een kandidaat is voor de Gouden Bal aan het einde van het jaar.

Comment

• Heerlijke wedstrijd voor de boeg nog om het seizoen af te sluiten. Kleine domper dat Hadji zijn 50e niet zal scoren maar er staan genoeg vervangers klaar om het seizoen in stijl af te sluiten.

Comment

• Wat een heerlijk seizoen is het tot op heden geweest, die spits is een absolute topper voor jouw ploeg. Met 49 doelpunten heeft hij iets unieks gepresteerd!!

Comment

• Nog twee mooie overwinningen! en 49 doelpunten, wat een seizoen van je goudhaantje, zeg!

Comment

• Ach de manier waarop heeft niet zo'n belang, 3 punten zijn 3 punten!

Comment

• Update 70

Eindstand Eredivisie

Statistieken [seizoen 2012/2013]

Amido Baldé

Spoiler for Reacties:

Goede resultaten . Nu het seizoen nog goed afsluiten
                        De derby niet kunnen winnen, maar sluit toch af met een goed gevoel.

Goede resultaten. Je spits loopt gewoon meer dan 1 op 1. ik ben benieuwd of hij een kandidaat is voor de Gouden Bal aan het einde van het jaar.
                        Cristiano Ronaldo schoot er 28 in en werd Europees topscorer, Hadji werd keurig tweede.

Heerlijke wedstrijd voor de boeg nog om het seizoen af te sluiten. Kleine domper dat Hadji zijn 50e niet zal scoren maar er staan genoeg vervangers klaar om het seizoen in stijl af te sluiten.
                        Ik liet juist Hadji staan om tot de vijftig te komen, zijn vervanger speelde goed, maar wist het net niet te vinden.

Oorspronkelijk geplaatst door coma_303 Bekijk berichten
                        Wat een heerlijk seizoen is het tot op heden geweest, die spits is een absolute topper voor jouw ploeg. Met 49 doelpunten heeft hij iets unieks gepresteerd!!
                        Helemaal blij met Hadji, die eigenlijk als back-up werd gehaald. Hij heeft mij verbaasd, maar je hoort me niet klagen.

Nog twee mooie overwinningen! en 49 doelpunten, wat een seizoen van je goudhaantje, zeg!
                        Een goudhaantje is het zeker. De 80.000 euro die hij heeft gekost is een schijntje geweest voor de waarde die hij heeft voor Heracles.

Ach de manier waarop heeft niet zo'n belang, 3 punten zijn 3 punten!
                        Klopt, winst is winst. Domineren en veel doelpunten zijn leuk meegenomen, maar niet het voornaamste.

Comment

• Al een eerste goede versterking. Zaak van nu de balans te houden en volgend seizoen met een gemotiveerde groep te kunnen starten. Daar zal je dan waarschijnlijk een Armenteros en misschien ook nog anderen voor moeten opofferen, maar zoals je zelf ook aangeeft, elke speler heeft zijn prijs. Het was in ieder geval een prachtig seizoen, hopelijk volgt volgend seizoen nog meer van dit! Succes alvast.

Comment

• Een goed seizoen gespeeld. En Baldé kan Arnenteros doen vergeten. Armenteros had ik direct op de transferlijst gezet. Als je weg wilt dan ga je maar.

Comment

• Baldé werd als ik het me goed herinner altijd als een groot talent gezien, alleen heeft die het irl jammer genoeg niet kunnen waarmaken. Maar in FM lijkt me dit een mooie transfer!

Comment

• Prima versterking . Er zal nog wel wat meer bij komen gok ik .

Comment

• Mooie versterking en het seizoen goed afgesloten! Ben benieuwd wat Heracles Almelo volgend seizoen in de CL kan brengen...

Comment

• Goed dat je al gaat voorruit denken! Dat de toeschouwer de winnaar was in een 0-0 gelijkspel is ook wel opvallend!

Comment

• Update 71

Ed Hoekstra | Pape Souaré

Spoiler for Reacties:

Al een eerste goede versterking. Zaak van nu de balans te houden en volgend seizoen met een gemotiveerde groep te kunnen starten. Daar zal je dan waarschijnlijk een Armenteros en misschien ook nog anderen voor moeten opofferen, maar zoals je zelf ook aangeeft, elke speler heeft zijn prijs. Het was in ieder geval een prachtig seizoen, hopelijk volgt volgend seizoen nog meer van dit! Succes alvast.
                                      Wat frisse gemotiveerde krachten kan zeker geen kwaad. Al is het altijd lastig om afscheid te nemen van spelers die hun steentje hebben bijgedragen.

Een goed seizoen gespeeld. En Baldé kan Arnenteros doen vergeten. Armenteros had ik direct op de transferlijst gezet. Als je weg wilt dan ga je maar.
                                      We zullen zien wat met Armenteros gaat gebeuren, met Baldé heb ik in ieder geval een goed aanspeelpunt aan mijn selectie toegevoegd.

Baldé werd als ik het me goed herinner altijd als een groot talent gezien, alleen heeft die het irl jammer genoeg niet kunnen waarmaken. Maar in FM lijkt me dit een mooie transfer!
                                      Klopt, hopelijk kan hij bij Heracles wel zijn talent waarmaken. Hij zal achter Hadji moeten beginnen en die heeft zijn waarde al bewezen.

Prima versterking . Er zal nog wel wat meer bij komen gok ik .
                                      Klopt, twee spelers die de rangen van Heracles komen versterken.

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                      Mooie versterking en het seizoen goed afgesloten! Ben benieuwd wat Heracles Almelo volgend seizoen in de CL kan brengen...
                                      Daar ben ik ook benieuwd naar, zal natuurlijk mede afhangen van de loting.

Goed dat je al gaat voorruit denken! Dat de toeschouwer de winnaar was in een 0-0 gelijkspel is ook wel opvallend!
                                      Het was opvallender dat er geen doelpunt viel gezien de vele kansen aan beide kanten. Vooruit zien is regeren...

Comment

• Die Hoekstra kan wel eens een grote jongen gaan worden. Goede aanwinst . Hopelijk blijf je wel aan . Wil wel weten hoe Heracles het in de CL gaat doen . Hopelijk niet hetzelfde als Heerenveen of Willem II . Maar dat je teleurgesteld bent snap ik wel

Comment

• Spelers met potentie. Knap dat je inzet op de jeugd en de accommodatie zo belangrijk vind.

Comment

• Twee leuke spelers gehaald hoor. En dat nu je stadion groter wordt geeft ook mogelijkheden. Je krijgt meer geld en dat kan betekenen nog meer investeren in de jeugd.

Comment

• Genk heeft de laatste jaren zeer goede jeugd, hopelijk breekt hij bij jou ook door!

Comment

• Update 72

Spoiler for Reacties:

Die Hoekstra kan wel eens een grote jongen gaan worden. Goede aanwinst . Hopelijk blijf je wel aan . Wil wel weten hoe Heracles het in de CL gaat doen . Hopelijk niet hetzelfde als Heerenveen of Willem II . Maar dat je teleurgesteld bent snap ik wel
                                                Het scenario van Heerenveen en Willem II hoop ik te voorkomen. Met Hoekstra ben ik zeer tevreden, technisch is hij zeer sterk.

Spelers met potentie. Knap dat je inzet op de jeugd en de accommodatie zo belangrijk vind.
                                                Grote transfersommen neerleggen is niet mijn ding. Ik probeer altijd creatief te zijn en hoop op doorstroming vanuit de jeugd. De prioriteit ligt bij mij dan altijd op het zo snel mogelijk verbeteren van de jeugdopleiding. Deze beslissing is voor mij dan ook zeer teleurstellend, ik moet nu afwachten wanneer ik het opnieuw kan vragen.

Twee leuke spelers gehaald hoor. En dat nu je stadion groter wordt geeft ook mogelijkheden. Je krijgt meer geld en dat kan betekenen nog meer investeren in de jeugd.
                                                Klopt, natuurlijk is het vergroten van het stadion belangrijk, maar op dit moment had ik graag eerst de accommodatie verbeterd.

Genk heeft de laatste jaren zeer goede jeugd, hopelijk breekt hij bij jou ook door!
                                                Hoekstra heeft in ieder geval de potentie om het te gaan maken en hij gaat zeker kansen krijgen.

Comment

• Mooie transfers, nog minder dan voorzien uitgegeven en Armenteros voor een mooi bedrag kunnen verkopen. Zijn transfer was toch niet tegen te houden zoals je aangeeft.

Comment

• Goed dat Ocampos blijft . Mooi bedrag voor Armentoros

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 17:04.

Working...
                                                    X