Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Living the Nations - Norway

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM17] Living the Nations - Norway

Introductie
    Al een tijd hink ik tegen de gedachte aan om een langdurige game te starten met een andere opzet dan dat ik normaal hanteer. Als ik een game start begin ik vaak bij een club, blijf daar langdurig en maak op een gegeven moment de overstap naar een ander avontuur. Op dat punt gaat het altijd fout. Ik heb er moeite mee om mijn club los te laten en de motivatie verdwijnt. Daarom gaan we het vanaf nu anders doen. Ik start mijn carrière als bondscoach van een land. De keuze van het land kwam volgens loting tot stand en Noorwegen werd de gelukkige. Als bondscoach neem ik het Scandinavische land onder mijn hoede en de eerste doelstelling zal zijn om het WK 2018 te bereiken. De gedachte is verder dat ik de eerste vijfentwintig jaar als bondscoach zal proberen naam te maken en de voetbalwereld wil veroveren. Pas als ik vijfentwintig seizoenen in het spel heb voltooid, mag ik een club onder mijn hoede nemen.

Norges Fotballforbund stelt Reidar Nyman aan als opvolger van Lars Lagerbäck
    19 februari 2016 - Op een persconferentie heeft Noorse voetbalbond bekend gemaakt afscheid te nemen van Lars Lagerback als bondscoach. Het nieuwe bestuur van de bond lijkt voor een ander beleid te kiezen en zet in op een nieuwe laptop manager die naar verluidt indruk heeft gemaakt met zijn gedachtegang over het voetbal. Zonder enige ervaring krijgt Reidar Nyman de leiding over het Noorse voetbal en journalisten spreken schande van de benoeming van Nyman. De nieuwe bondscoach zelf vroeg hem te beoordelen op zijn prestaties en iedereen kijkt dan ook reikhalzend uit naar het twee-luik tegen Frankrijk. Eerst zal er een uitwedstrijd op het programma staan, waarna een paar dagen later de Fransozen het vliegtuig zullen pakken richting het Hoge Noorden.

.

Last edited by Reidar; 19 sep 2017, 20:23.

Succes bij Noorwegen!

Comment

Mooie insteek. Succes met Noorwegen, zeker geen sinecure om het WK te halen.
      Topbanner ook overigens!

Comment

succes met Noorwegen!

Comment

Succes in Noorwegen!

Comment

Noorwegen Succes met dit prachtland.

Comment

Mooie uitdaging, veel succes met de Noren. De eerste twee duels zijn in ieder geval een goede vuurproef.

Comment

Het seizoen 2016/17 - Een mooie start
                Het eerste echte seizoen onder mijn leiding zit erop en iedereen was vol verwachting op de resultaten. In de vorige update viel te lezen dat we een tweeluik tegen Frankrijk zouden gaan spelen. Direct na mijn aanstelling besloot ik het programma te wijzigen en te oefenen tegen tegenstanders van een kleiner kaliber. De gelukkigen waren Noord-Korea en Denemarken. Op papier zouden we hier onze eerste wedstrijd wel kunnen winnen. Dit was uiteindelijk ook het geval en we wonnen de eerste wedstrijd onder mijn leiding met 6-2, in ieder geval lekker veel doelpunten. Hier was echter wel te zien dat onze verdediging kwetsbaar is bij het verdedigen van standaardsituaties.

Noord-Korea wist hier al twee keer van te profiteren en omdat we niet wisten te scoren maar de Denen wel, verloren we onze tweede wedstrijd. We pakten het echter goed op en onze trip naar Noord-Amerika leverde twee mooie overwinning op tegen de VS (2-1) en Canada(6-2). Tenslotte zochten we in onze oefencampagne een soort gelijke tegenstander als Azerbeidzjan en vonden we deze in buurland Armenië (5-0). Een positieve voorbereiding op de kwalificatieronde richting het WK.

De kwalificatie begon voortvarend en Azerbeidzjan werd aan de zegekar gebonden alsof het niets was (5-2). Een avond met mooi voetbal, maar toch weer twee tegendoelpunten. Aangezien we de volgende wedstrijd tegen Duitsland zouden spelen besloot ik om wat behoudener te gaan spelen en ons zelf iets terug te trekken, om uiteindelijk te gaan counteren. Een verdiende overwinning volgde (2-1) en zo stonden we na twee wedstrijden met zes punten op de eerste plaats in de poule. De rest van de wedstrijden in de groepsfase bleven we ongeslagen, maar een echt dieptepunt was het 1-1 gelijk spel tegen San Marino. De dwergstaat had aan een aanval en schot op doel genoeg om het missen van onze kansen af te straffen. Een blamage. Het enige verlies in 2017 was de oefenwedstrijd tegen Schotland(1-2) waar wederom de effectiviteit ontbrak. De huidige stand kunnen jullie hieronder vinden en ik denk dat we er prima voor staan. Zeker met een onervaren manager aan het roer.

Jornski Marius Duarte. DeJarnoxD Juca ROEMM Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk bevalt deze update jullie, dit zal de manier van presenteren worden aangezien ik minimaal vijfentwintig seizoen als bondscoach aan de slag wil zijn.

Comment

Goede update en paar goede overwinningen. Wel een dieptepunt inderdaad tegen San Marino.

Comment

Knappe zege tegen Duitsland! 1-1 met een penalty moeten gelijkspelen in San Marino is inderdaad zeer zuur. Nu opletten dat je Tsjechië niet dichtbij laat komen.

Comment

gaat lekker hoor!

Comment

Het is duidelijk dat je té veel doelpunten tegen krijgt. De overwinning tegen Duitsland is dan ook des te verrassender maar wel mede bepalend voor jouw tweede plek in de tussenstand. Het ziet er goed uit, maar toch opletten om dit niet meer uit handen te geven.

Comment

Je doet het uitstekend in de kwalificatiereeks, maar krijgt wel teveel doelpunten tegen. Hopelijk weet je daar nog iets op te vinden.

Comment

Leuke manier van updaten . Gaat lekker met Noorwegen . Maar winnen tegen Duitsland en dan gelijkspelen tegen San Marino dat zijn twee uitersten

Comment

Je bent echt prima begonnen met Noorwegen!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                              X