Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NvdW] [FM17] Montpellier Hérault SC - Zuiders bloed

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Prima versterkingen weten te halen en een prima voorbereiding . Zware poule in de CL wel een goede leerschool

Comment

Ce sera la saison de Montpellier?

We beginnen stevig aan de officiële wedstrijden met een prachtige 5-2 overwinning op PSG in de Trophée des Champions! Verrassend genoeg werden ze echt helemaal weggespeeld. Twee wedstrijden daarna hebben de mannen uit Parijs wel even revanche genomen, maar verder zijn de resultaten uitstekend. Met 22 op 27 staan we aan kop dus dat beloofd. Ik denk dat het inderdaad mooi zou zijn om top 3 te halen, al zou top 2 ook mogelijk moeten zijn. Qua bekers ga ik nu niet meer kijken, Europees wil ik graag 3e worden om toch verder te strijden in de Europa League. Een 0-0 uit in Rome helpt daar zeker bij. Ik heb alvast zin in het verdere verloop van het seizoen, jullie ook?

Jornski Rossini' Duarte. Marius komodo25 La Joya Wallemme Lensherr Twan1810 DeJarnoxD nasje92 bobjuh

Comment

Zeer goede resultaten. En je weet nu dat PSG te pakken is

Comment

Knap resultaat in Rome.

PSG lijkt me wat minder dit jaar. Kans om te profiteren!

Comment

Jammer dat je PSG na de 1e overwinning niet kon kloppen in de competitie. Gelukkig heb je toch een kleine bonus. Europees is het nog te vroeg om iets zinnig te zeggen, maar potentieel sta je voor een mooi jaar inderdaad.

Comment

Uitstekende start van de competitie!

Comment

Eerste prijs is binnen en goede start dat je kent in de competitie!

Je herpakt je wel Europees!

Comment

Eerste prijs dit seizoen in de pocket! Start is zeer goed te noemen, in de CL ook een goed resultaat behaald.

Comment

Montpellier, c'est la Champions League

Het gaat momenteel uitstekend! We staan op een mooie 1e plaats, met 5 punten voorsprong op PSG. En dat niet alleen, kijk eens naar die prestaties in Europa. Met een beetje geluk eindigen we op de tweede plaats en doen we gewoon mee in de Champions League. In de volgende rond wacht Europa League-winnaar Chelsea ons op.

Jornski komodo25 Lensherr Rossini' Marius Duarte. Twan1810 DeJarnoxD La Joya nasje92 Wallemme bobjuh

Comment

Lekker bezig gast! Heerlijk dat je verder gaat in de CL

Comment

Uitstekende prestaties in de Ligue 1, al is het gat nog overbrugbaar natuurlijk. In de CL toch een gelukje. Met zeven punten haal je normaal gesproken immers de tweede ronde niet. Maar anderzijds heb je slechts één keer verloren, en dat is best ook wel knap.

Comment

Het gaat lekker hoor hopelijk kan je dit volhouden.

Comment

Heerlijke prestaties . Knappe prestaties en knap om door te gaan in de CL

Comment

Rester sur la ligne droite

Geen update over transfers aangezien er niets is gebeurd. Ik ga niets gaan verkopen nu het goed gaat en we misschien de titel kunnen gaan pakken. Daarom ook geen aankopen. Januari en februari gingen wat moeilijker. Een aantal nederlagen, maar dit komt ook doordat we op vele fronten meestrijden. In de bekers speel ik wel met veel jeugdspelers. In de competitie is de kloof met PSG kleiner geworden, nu 1 punt. We gaan dus ons best mogen doen om dit te behouden.

La dernière saison au Montpellier?

"De coach van Montpellier staat dankzij zijn goede prestaties in de belangstelling bij een aantal buitenlandse clubs. Met name AS Roma, Borussia Mönchengladbach en een andere, niet-gekende club lijken geïnteresseerd. De Duitse club heeft al contact opgenomen met de oefentrainer. Gladbach staat momenteel op een 12e plaats in de Bundesliga, te weinig volgens het bestuur. Wordt vervolgd."

Jornski Rossini' Lensherr Twan1810 Marius Duarte. komodo25 bobjuh DeJarnoxD nasje92 La Joya Wallemme

Comment

Je zal nog je uiterste best mogen doen om PSG af te houden, maar indien je je enkel richt op de competitie lukt het misschien wel. Succes alvast!

Comment

Titel pakken dan naar Gladbach zou ik wel cool vinden.

Comment

Je bent nog lang niet klaar bij Montpellier vind ik, nog genoeg prijzen om te pakken. Jammer dat PSG genaderd is tot 1 punt, hopelijk kan je hen afhouden van een nieuwe titel.

Comment

Gaat nog spannend worden dat gat met PSG . Benieuwd of je vertrekt of blijft

Comment

Le dernier pas

We zijn er bijna! Het seizoen is bijna over en we staan nog steeds bovenaan. Competitie is prioriteit nummer één, de rest heb ik laten varen. Daar speel ik met vele jeugdspelers. Er blijven in de Ligue 1 nog 3 wedstrijd over. Strasbourg en Auxerre zouden niet voor problemen mogen zorgen, tegen Rennes moeten we oppassen. Echter moet hier gewoon 9 op 9 gehaald worden en dan is de titel binnen. Nu we zo dicht bij de titel staan, vind ik het seizoen niet geslaagd zonder. Nog even koppen bij elkaar en vlammen!

Jornski Rossini' Lensherr Twan1810 Marius Duarte. komodo25 Wallemme nasje92 bobjuh DeJarnoxD La Joya

Comment

Dit moet lukken!

Comment

Spannende weken hoor één misstap kan fataal zijn.

Comment

Het wordt erg spannend .

Comment

De wedstrijd uit bij Stade Rennais kan een sleutelmoment worden. De andere twee ploegen zouden je weinig problemen mogen opleveren. Succes alvast.

Comment

De wedstrijd tegen Stade Rennais is de match die beslist of je nummer één wordt! Hopelijk herhaling van 2012! Opvolgers van Giroud en co.

Comment

Non, ce n'est pas un rêve

Het is gebeurd! Montpellier is kampioen! Toch nog met 4 punten voorsprong op PSG geëindigd met een puntentotaal van 91. Wat een mooi seizoen is het geworden. De aankopen schitteren, de jongeren breken door en de financiën zijn fantastisch. Hassan blonk weer uit met 33 doelpunten dit seizoen en linksback Roussillon gaf zo even 17 assists. Ook de defensieve versterkingen hebben meegeholpen aan het succes en er stond een vast blok. Centrale verdediger Chardonnet en Balveroverende Middenvelder Gbamin werden opgenomen in het Sterrenelftal van het Jaar in de Ligue 1. Ikzelf won voor de derde keer op rij de prijs voor Manager van het Seizoen. Ik krijg meerdere uitnodigingen voor een sollicitatiegesprek: Villarreal, Sampdoria en Stoke voegen zich toe in het lijstje. Roma blijft geïnteresseerd, Mönchengladbach haakte af.

Jornski Rossini' Marius Duarte. Wallemme nasje92 DeJarnoxD komodo25 La Joya Lensherr bobjuh Patje! Twan1810

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X