Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NvdW] [FM17] Montpellier Hérault SC - Zuiders bloed

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[NvdW] [FM17] Montpellier Hérault SC - Zuiders bloed

Montpellier HSC, de club die in 2012 verrassend de Ligue 1 won, is de club waarmee ik het zuiders bloed sneller door de supporters hun aders zal doen stromen. Het doel is natuurlijk om na een aantal jaren clubs als PSG en Monaco voorbij te steken. Moeilijk, maar niets is onhaalbaar. In het eerste seizoen krijg ik als doelstelling om niet te degraderen, maar hier moet meer in zitten. Ik mik voor de middenmoot, top 10 zou perfect zijn. Ik zal mij vooral focussen op de financiën, zodat we ons in het tweede seizoen flink kunnen versterken.

Ik heb de selectie eens doornomen en geweldig was het niet. Vooral op de nummer 10 miste ik eigenlijk echt kwaliteit, dit is dan ook prioriteit één. Daarnaast mag er nog een flankspeler bij en een speler die wat ervaring met zich meebrengt om de jongens op sleeptouw te nemen. Liefst iemand met een goede vastberadenheid en goed karakter om de jonkies wat wegwijs te maken. Dit moet natuurlijk binnen de financiële mogelijkheden blijven.

Volgende update: Transferperiode!

Even een mention voor deze zeer mooie banner: Wallemme
    Last edited by Marius; Gisteren, 05:28.

Montpellier, leuke clubkeuze! Logo en shirts vind ik zelf ook fantastisch, dus ik ga je zeker volgen!

Comment

Success

Comment

Aantrekkelijke club met mooie clubkeuren ... uitstekende keuze! Succes! Schitterende banner ook inderdaad!

Comment

succes in Frankrijk!

Comment

Succes

Comment

Bonne chance!

Comment

Succes met deze mooie club Tom!
                Last edited by DeJarnoxD; 18 sep 2017, 16:00.

Comment

La période des transfers

Eigenlijk konden we op elke positie wel versterking gebruiken, maar dat is niet haalbaar natuurlijk. Zoals in de vorige post vermeld, was ik op zoek naar versterking op de nummer 10. Daar had de club vrijwel niemand die vanop die positie de creativiteit in de ploeg kon brengen. Er was amper een miljoen beschikbaar in transfergelden dus ben ik naar huurlingen gaan kijken. Twee toppers voor het niveau van deze club heb ik gevonden in Guilherme Biteco (Hoffenheim) en Boschilia (Monaco). Daarnaast zocht ik nog een goedkope flankspeler. Die heb ik gevonden in de naam Prejuce Nakoulma. De ervaren rot(s) waar ik naar op zoek was, vond ik eind juli. Didier Zokora strandde in Montpellier en bracht een ton aan ervaring met zich mee. De voormalige speler van onder andere Tottenham en Sevilla kan hier een aantal jongens begeleiden en kent het land ook dankzij zijn passage bij Saint-Etienne van 2004 tot 2006. Eirik Haugan is de laatste versterking die is gehaald, deze zal zich wel eerst even in het B-team moeten bewijzen. Een jongen voor de toekomst!

Volgende update: Tactiek, teamvoorstelling en voorbereiding!

Jornski bobjuh Marius Duarte. Lensherr Rossini' DeJarnoxD Wallemme

Comment

Goede transfers! Een pak ervaring met Zokora en die Boschilia zijn stats zien er zeker indrukwekkend uit.

Comment

Die huurling van Monaco is een goede speler en zal voor de nodige doelpunten en assists zorgen. Misschien Thomas Drage nog een aanwinst? Volgens mij ook transfervrij en heeft ook prima stats voor aanvallende middenvelder.

Comment

prima transfers! met die Boschilla een prima speler gehuurd!

Comment

Benieuwd wat je kunt presteren met MHSC, je eerste versterkingen zien er redelijk goed uit. Succes!

Comment

Hopelijk kan de broer van de te betreuren Matheus Biteco je team op sleeptouw nemen.

Comment

La tactique du Sud

Gebaseerd op wat ik in het team heb lopen. Sowieso hou ik van druk zetten, daarom de twee BVM's op het middenveld. Linkerflank komt naar binnen, rechterflank gaat de lijn af. Zo hebben we zowel voorzetten in huis als een actie naar binnen. Voorin puzzel ik nog tussen een CS(O) of een TM(O). We gaan kort passen met licht opkomende backs. Benieuwd wat het gaat geven, aangezien ik toch geen tactisch genie ben in dit spel.

TEAM: Totale Excellence Au Montpellier

Dit is dan het team waarmee we het gaan doen. Ja, de sterren zien er mooi uit, maar dit wil nog niets zeggen. Achterin zal het moeilijk zijn om het toe te houden dit seizoen en voorin twijfel ik ook nog een beetje aan het afwerkingsgevaar. We zien het wel, halen we top 10 dan ben ik blij.

Se préparer pour le combat

De voorbereiding was best wel goed. Goede overwinningen tegen Anderlecht en Genk!

Volgende update: Begin van het seizoen!

Comment

Mooie voorbereiding in ieder geval achter de rug. Tactisch is de vraag of je op het middenveld niet af en toe overlopen gaat worden.

Comment

mooie voorbereiding, tactiek ziet er goed uit, zelf positieve ervaringen met 2 BVM's

Comment

Goeie voorbereiding achter de rug! Twee BVM's centraal werkt idd zeer goed, al zal je mss één de verdedigende rol moeten geven moest er toch te veel doelgevaar zijn

Comment

Goede voorbereiding een de selectie ziet er ook goed uit!

Comment

Mooi om één van mijn favoriete opstellingen hier te treffen. Het seizoen is alvast goed ingezet met de voorbereiding!

Comment

Médiocre Montpellier

Zoals jullie kunnen zien, gaat het niet van een leien dakje. Nu blijft mijn doelstelling middenmoot en liefst top 10 dus dat is zeker nog haalbaar. Vooral jammer dat we verliezen tegen teams als Angers en Dijon. Die zouden we toch moeten aankunnen. Zal een stuk beter moeten, herpakken is het woord van dit moment!

Volgende update: Wedstrijden tot en met december!

Comment

Je slikt wel wat doelpunten. Jammer dat je ook meteen uit de Coupe de la Ligue ligt. Ik zou je spits omwisselen voor een VM, dat gaat voor meer stabiliteit in je team zorgen.

Comment

Enkele overwinningen en het kan er weer helemaal anders uit zien. Niet opgeven!

Comment

De laatste wedstrijden loopt het even wat minder, toch kun je niet ontevreden zijn met een elfde plaats. Er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Succes!

Comment

Un pas vers le haut

November en december waren al veel beter. Tegen PSG natuurlijk gewoon overklast, konden we niets tegen beginnen. 12 op 24, kan beter maar volgens mij ook niet slecht. Ik zit al verder in de game en was vergeten een screen te nemen van de stand. Maar we stonden op een keurige 9e plaats, daar ben ik toch blij mee. Ik heb voorlopig nog aan de huidige tactiek vastgehouden, maar bedankt voor de tips! Een ander leuk nieuwtje was dat één van onze jongelingen op het middenveld, Ellyes Skhiri, een individuele prijs heeft gewonnen.

Un peu d'argent pour mettre de côté

Ik geef ook even de wintertransfers mee. Ik doe niet graag aankopen in januari, dus het blijft meestal heel rustig. Twee spelers zijn wel vertrokken: sterkhouder Congré, die centraal in de verdediging speelde, wou absoluut naar Watford en Zokora kon toch niet presteren en drukte enorm op de financiën met zijn niet kleine salaris. Voor beiden werd intern een oplossing gezocht en dat zal blijken in de volgende update! De andere uitgaande transfers waren spelers uit het reserveteam.

Last edited by TomFsoccer; 22 sep 2017, 15:25.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X