Mededeling

Collapse

WIN FM18 incl. Beta met de MU Stoelendans VII

Doe mee met de MU Stoelendans en maak kans op een gloedjenieuwe versie van Football Manager 2018 inclusief Beta! Topic is hier te vinden: http://forum.manutd.nl/forum/random-...toelendans-vii
See more
See less

Novelle van de Week (September - 3)

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Novelle van de Week (September - 3)

Het is alweer tijd voor de 3e nominatie voor deze maand namens 4 personen werden er 3 novellen genomineerd.

Als eerste hebben we coma_303 en Jornski die er voor kozen om Leeds United - Pro leg et Lege te nomineren met de volgende motivaties: ''Goede novelle die al een tijdje mee gaat en waar een mooi project wordt neergezet. Overzichtelijke updates met niet te veel poespas, door de screens en info wordt je in de reis naar de top meegenomen'' en ''Duidelijke updates met screens en een korte uitleg erbij geschreven. Hij weet wat hij wilt bereiken en in zijn korte carrière al de nodige prijzen gewonnen met Leeds. Een club die weer terug is aan de Engelse top met hopelijk nog genoeg updates die volgen.''

vervolgens was het aan JordiW. om Age is just a number te nomineren met de volgende motivatie: ''
    Zeer nette en professionele updates, een fijn verhaal om te lezen. Verder heeft hij een mooie uitdaging en een duidelijk doel dat hij wil bereiken.

ten slotte hebben we nog prinz poldi die er voor koos om de weg naar de eerste klasse te nomineren met de volgende motivatie: ''Is al heel lang bezig en heeft al enkele keren net naast een verkiezing gegrepen. Doet het goed qua resultaten, net weer een promotie behaald. Houdt vast aan het concept van zijn novelle om iedere keer een ploeg naar eerste klasse te brengen en dan weer opnieuw te beginnen.''

jullie hebben tot maandag 19:00 om te stemmen.
    10
    Leeds United - Pro leg et Lege
    60,00%
    6
    Age is just a number
    10,00%
    1
    De weg naar eerste klasse
    30,00%
    3

The poll is expired.

Volgens mij staat de poll op de verkeerd tijdnotatie ingesteld.

jullie hebben tot maandag 19:00 om te stemmen.
    5 Stemmen
    Leeds United - Pro leg et Lege 40,00% 2 votes
    Age is just a number 20,00% 1 vote
    De weg naar eerste klasse 40,00% 2 votes
    The poll is expired

Comment

Ik heb het even aangepast, stemmen kan weer gewoon tot vanavond 19u.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
        Ik heb het even aangepast, stemmen kan weer gewoon tot vanavond 19u.
        Ik had beter gezwegen haha nu ga ik weer niet winnen

Comment

Bedankt voor degenen die op mij gestemd hebben!

En TeamWesil en Bingbangboem , doe zo verder!!!
          Last edited by Rossini'; 18 sep 2017, 21:37.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
          X