Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Caught Somewhere in Time

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Behoorlijk wat buitenlanders, maar wel met de nodige kwaliteiten.

Comment

Geen bekende namen, maar qua sterren lijk je een prima selectie te hebben.

Comment

Je hebt een ruime selectie tot je beschikking en een aantal aardige spelers kunnen toevoegen.
        Op basis van de sterren lijkt de selectie in orde, al kan ik me voorstellen dat er misschien nog wat spelers verdwijnen.

Comment

Ziet er prima uit, je hebt een goede selectie voor komend seizoen!

Comment

Mja, het is toch een ferme uitdaging... Hopelijk blijft ze boeiend. Twee Luxemburgers aantrekken vind ik verdacht... Waarschijnlijk zie je het qua geldgewin groots in maar toch in acht nemen dat het al lang niet meer het belastingsparadijs van weleer is...

Comment

Spoiler for Reacties:
              Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
              Behoorlijk wat buitenlanders, maar wel met de nodige kwaliteiten.
              Klopt, al kun je een aantal van de spelers ook als Portugees zien aangezien ze al jaren hier spelen. Zeker met de Brazilianen is dat vaak zo.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
              Geen bekende namen, maar qua sterren lijk je een prima selectie te hebben.
              De selectie is breed en op niveau. Geen bekende namen helaas nee, daar voor spelen we op een te laag niveau nog.

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
              Je hebt een ruime selectie tot je beschikking en een aantal aardige spelers kunnen toevoegen.
              Op basis van de sterren lijkt de selectie in orde, al kan ik me voorstellen dat er misschien nog wat spelers verdwijnen.
              Er staan aardig wat spelers onder contract, die we wellicht ook nodig gaan hebben. En anders verdwijnen er op termijn nog een aantal, gedurende het seizoen zal dat besloten worden.

Oorspronkelijk geplaatst door FM_Lesly Bekijk berichten
              Ziet er prima uit, je hebt een goede selectie voor komend seizoen!
              Oorspronkelijk geplaatst door prinz poldi Bekijk berichten
              Mja, het is toch een ferme uitdaging... Hopelijk blijft ze boeiend. Twee Luxemburgers aantrekken vind ik verdacht... Waarschijnlijk zie je het qua geldgewin groots in maar toch in acht nemen dat het al lang niet meer het belastingsparadijs van weleer is...
              Het zal een mooie en flinke uitdaging gaan worden, ben benieuwd De Luxemburgers zijn prima talenten en dat is toch echt de enige reden dat wij ze hebben aangetrokken

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
              Een paar leuke spelers weten aan te trekken
              Dank je! Ben benieuwd hoe ze het zullen gaan doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
              Grote selectie heb je tot je beschikking. Benieuwd naar de eerste resultaten!
              We zullen gaan zien hoe het gaat lopen we hebben inderdaad genoeg spelers tot onze beschikking!

Oorspronkelijk geplaatst door Vlonkie Bekijk berichten
              goede transfers gemaakt
              Dank je!!

004

[SIZE=14px]De voorbereiding is voor onze ploeg begonnen met een wedstrijd tegen onze jeugdploeg, deze wedstrijd is vooral belangrijk om zo alle spelers aan het werk te zien. En eventueel te kijken welke spelers een kans verdienen bij het eerste elftal. Tegen de regionale teams van GRAP en Atletico Reguengos wordt eenvoudig gewonnen. De wedstrijd tegen AD Fafe is echter een heel ander verhaal, het team speelt een niveau hoger en laat dit ook zien in deze wedstrijd. We zijn kansloos al hadden we op meer gehoopt in dit soort wedstrijden. Vervolgens hebben we een zeer lucratief toernooi in eigen huis georganiseerd. Tegen grote tegenstanders is het voor onze club belangrijk om veel kaarten te verkopen en zo de populariteit van de club te verhogen. De resultaten doen er niet toe op dit soort toernooien, al is een kleine stunt altijd erg leuk. Helaas lukt dat ons niet al zijn we tegen Werder Bremen en Toulouse wel dicht bij een gelijkspel wat ook als een regelrechte stunt gezien mag worden. De laatste wedstrijd van de voorbereiding hebben we gelijk gespeeld tegen het regionale team van Micaelense, een wedstrijd die we normaal gesproken zouden hebben moeten winnen.

Zo sluiten we een redelijk goede voorbereiding af en kunnen we ons op gaan maken voor de eerste wedstrijden in het Campeonato Nacional Prio. We zijn in groep E ingedeeld, er zijn in totaal acht groepen waarvan de bovenste twee teams zich plaatsen voor de Promotie play-offs. Van hieruit worden weer twee groepen gemaakt en totaal gaan er vier teams promoveren naar de Liga II Ledman. Als team wil je niet in de degradatie play-offs terecht komen, hierin speel je alleen nog maar om degradatie te ontlopen en kun je eigenlijk niets meer winnen. De onderste twee teams uit die play-offs degraderen en de op twee na laatste moet daarna nog een play-off spelen tegen degradatie. Om in de promotie play-offs te komen gaan we in een 4-3-3 formatie spelen. De invulling van de spelers en hun rollen staat na onze voorbereiding redelijk vast en hopelijk kunnen we hiermee goede resultaten gaan boeken.

Comment

Leuke tactiek. De oefenwedstrijden waren vooral interessant voor de financiële kant van de zaak, hopelijk niet al te veel gevolgen voor de moraal.

Comment

prima voorbereiding

Comment

Ben benieuwd of je tactiek gaat werken. Voorbereiding had twee kanten, maar het ritme is het meest belangrijk.

Comment

Veel succes.
                      Benieuwd hoe je tactiek het zal doen.

Comment

Aanvallende tactiek . Op zich geen verkeerde voorbereiding

Comment

Een voor jou doen gebruikelijke voorbereiding waarin je kiest om thuis een aantal grote tegenstanders te ontvangen, financieel aantrekkelijk. Tegen OM geen kans, maar verder niet weggespeeld wat ook voor vertrouwen moet zorgen. Een mooie aanvallende 4-3-3. Succes!

Comment

Ben benieuwd of dat gaat werken met drie vooruitgeschoven spelmakers op het middenveld. Verder kun je niet ontevreden zijn over de voorbereiding. Geen slechte resultaten tegen Werder en Toulouse.

Comment

Interessante tactiek, benieuwd of je uw afmaker aan het scorer krijgt en of een middenveld met 3 VSM's zal lukken. Echt benieuwd.

Heb je tactiek opgebouwd rond je spelers of andersom?
                              Last edited by prinz poldi; 10 sep 2017, 07:16.

Comment

Spoiler for Reacties:
                                QUOTE=Marius;n7649316]Leuke tactiek. De oefenwedstrijden waren vooral interessant voor de financiële kant van de zaak, hopelijk niet al te veel gevolgen voor de moraal.
                                [/QUOTE]Gelukkig is het moraal door de nederlagen niet al te ver gedaald zoals je aan de uitslagen kunt zien!

prima voorbereiding
                                Dank je, we mogen tevreden zijn.

Ben benieuwd of je tactiek gaat werken. Voorbereiding had twee kanten, maar het ritme is het meest belangrijk.
                                De tactiek gaat redelijk al ben ik nu wel overgestapt omdat de tegendoelpunten te makkelijk vallen.

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten
                                Veel succes.
                                Benieuwd hoe je tactiek het zal doen.
                                Dank je, het gaat prima al zijn we wel overgestapt qua tactiek.

Aanvallende tactiek . Op zich geen verkeerde voorbereiding
                                Een voor jou doen gebruikelijke voorbereiding waarin je kiest om thuis een aantal grote tegenstanders te ontvangen, financieel aantrekkelijk. Tegen OM geen kans, maar verder niet weggespeeld wat ook voor vertrouwen moet zorgen. Een mooie aanvallende 4-3-3. Succes!
                                Geld is voor deze club erg belangrijk aangezien er flinke verliezen worden geleden.

Ben benieuwd of dat gaat werken met drie vooruitgeschoven spelmakers op het middenveld. Verder kun je niet ontevreden zijn over de voorbereiding. Geen slechte resultaten tegen Werder en Toulouse.
                                Het loopt inderdaad nog niet zoals we willen en daardoor zijn we ook omgeschakeld van tactiek.

Interessante tactiek, benieuwd of je uw afmaker aan het scorer krijgt en of een middenveld met 3 VSM's zal lukken. Echt benieuwd.

Heb je tactiek opgebouwd rond je spelers of andersom?
                                De tactiek was een bestaande van mijn vorige game, maar ben nu toch overgestapt

005

We zijn de competitie op een fantastische manier begonnen, halverwege de eerste ronde hebben we nog geen wedstrijd verloren en staan we bovenaan in de competitie. Toch is het voor mij als manager nog geen reden om de loftrompet te blazen aangezien het spel niet altijd even goed is en bij een aantal resultaten we toch ook wat mazzel hebben gehad. In de beker is het echter een stuk minder gegaan en liggen we er na twee speelrondes uit tegen divisiegenoot Felgueiras. Een zeer teleurstellend resultaat voor onze ploeg aangezien we onszelf als één van de betere teams uit onze divisie zien.

Deze uitschakeling in de beker heeft er voor gezorgd dat we onze tactiek hebben aangepast. We zijn overgestapt van een 4-3-3 naar een standaard 4-4-2 met een ruit op het middenveld. Hierdoor is het team iets meer in balans en geven we hopelijk wat minder kansen weg aan de tegenstander. De kwetsbaarheid bij counters zou met deze tactiek ook lager moeten zijn. Door de eerste plaats is het bestuur zeer tevreden met mij als manager, laten we hopen dat we dit col kunnen houden. Financieel gaat het met de club niet al te best, per maand wordt er ongeveer 200K verlies gedraaid. Een groot deel hiervan gaat op aan salarissen van de staf en de jeugdopleiding. Naar mijn idee twee posten waarop niet bezuinigd zou moeten worden. Hopelijk kunnen we dan ook snel onze opbrengsten verhogen zodat deze extra kosten opgevangen kunnen worden.

Spoiler for Tevredenheid, financien en groot talent Pedro Luis:

De goede vorm van de ploeg is niet onopgemerkt gebleven en juist de manager die ik achterna wil heeft zijn lof geuit over onze ploeg. Mourinho is onder de indruk van de goede vorm van de ploeg en is hier zeer tevreden over, hij wenst de ploeg het beste toe de rest van het seizoen.

Last edited by coma_303; 10 sep 2017, 20:44.

Comment

Goede resultaten in de competitie . Benieuwd of de nieuwe tactiek het gewenste effect heeft

Comment

Alvast een mooie start.

Comment

Goede competitie start hoor! Verstandig dat je ook switcht van tactiek voor meer balans. Ook leuk dat Mourinho vol lof is

Comment

Mooi dat Mourinho onder de indruk van je is

Comment

Leuk om zo'n compliment van Mourinho te krijgen Verder ga je prima in de competitie, je bent nog ongeslagen en dat is zeker lekker.

Comment

Altijd mooi als je voorbeeld je harde werk looft, en nog verdiend ook!

Comment

Ondanks de goede resultaten toch je tactiek aanpassen, hopelijk zorgt dit voor het gewenste effect. De uitleg is in ieder geval logisch. Grappig dat Mourinho zich uitspreekt. Succes!

Comment

Héérlijk dat Mourinho jou al in het snotje heeft Prachtig voor je novelle!

Ik had al mijn twijfels bij de atypisch tactiek maar weet je, die maken mij net zo curieus. Ook nu de combo DS/TM(a) vind ik bijzonder, is dat groot en stevig gecombineerd met een kleine snelle spits?

Die resultaten waren eigenlijk lang niet slecht met je eerste tactiek, merk je nu beterschap in het spel want de resultaten blijven in eerste instantie gelijkaardig.

Comment

Spoiler for Reacties:

Goede resultaten in de competitie . Benieuwd of de nieuwe tactiek het gewenste effect heeft
                                                  Dank je, de tactiek doet nog niet wat het moet doen maar toch zijn de resultaten best goed te noemen en hebben we ons geplaatst.

Oorspronkelijk geplaatst door W8er Bekijk berichten
                                                  Alvast een mooie start.
                                                  Dank je, we mogen niet klagen nee.

Goede competitie start hoor! Verstandig dat je ook switcht van tactiek voor meer balans. Ook leuk dat Mourinho vol lof is
                                                  Dank je, het is leuk om complimenten te krijgen van collega trainers

Mooi dat Mourinho onder de indruk van je is
                                                  Dank je, waardering voor je werk is altijd leuk!!

Leuk om zo'n compliment van Mourinho te krijgen Verder ga je prima in de competitie, je bent nog ongeslagen en dat is zeker lekker.
                                                  We mogen niet klagen over de resultaten nee.

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                                                  Altijd mooi als je voorbeeld je harde werk looft, en nog verdiend ook!
                                                  Dank je, we doen ons best, met de gewenste resultaten.

Ondanks de goede resultaten toch je tactiek aanpassen, hopelijk zorgt dit voor het gewenste effect. De uitleg is in ieder geval logisch. Grappig dat Mourinho zich uitspreekt. Succes!
                                                  De resultaten waren ook niet slecht nee, toch een switch voor de stabiliteit en meer ondersteuning voor de spitsen.

Héérlijk dat Mourinho jou al in het snotje heeft Prachtig voor je novelle!

Ik had al mijn twijfels bij de atypisch tactiek maar weet je, die maken mij net zo curieus. Ook nu de combo DS/TM(a) vind ik bijzonder, is dat groot en stevig gecombineerd met een kleine snelle spits?

Die resultaten waren eigenlijk lang niet slecht met je eerste tactiek, merk je nu beterschap in het spel want de resultaten blijven in eerste instantie gelijkaardig.
                                                  De combinatie klopt ongeveer wel ja, en ik kijk daarbij voornamelijk naar de beste rol van de spelers. Dit is misschien niet altijd even goed voor de balans in het team. Maar probeer zo wel iedereen op zijn beste manier te laten functioneren. De balans in het team is nu iets beter en vooral voorin creëren we meer en hebben meer balbezit.

006

Waar we de eerste helft van de eerste ronde nog ongeslagen zijn gebleven is ons dit in het tweede deel niet gelukt. We verliezen zelfs twee van de negen wedstrijden, opvallend hieraan is dat het beide thuiswedstrijden zijn. Vooral de nederlaag tegen Fatima doet zeer omdat beide teams strijden om de bovenste plaatsen. Uiteindelijk is het genoeg gebleken om ons te plaatsen voor de promotie play-off wedstrijden. We hebben vier punten voorsprong op nummer twee Fatima en zes op Benfica e Castelo Branco. We worden bij de promotie play-offs ingedeeld in groep B waar we wederom CD Fatima tegen gaan komen alsmede SC Farense, een club die jaren op het hoogste niveau heeft gespeeld. De nummers één van beide groepen gaan spelen om de titel op het derde niveau. De beide nummers twee het mogen opnemen tegen de nummers zeventien en achttien van de Liga II Ledman om promotie naar het tweede niveau af te dwingen.

Er is ondertussen wat belangstelling voor mijn persoon geweest, aangezien het goed gaat met het team heeft onder meer FC Oss mij op gesprek uitgenodigd. Aangezien ik net bij de club zit en hier in Portugal nog niet klaar ben heb ik geweigerd. Het bestuur is hier zeer tevreden mee en heeft dit ook openbaar kenbaar gemaakt. Voor mij was het niet zo vreemd aangezien het niet handig is om tijdens een lopend seizoen bij een club binnen te komen waar het ook nog eens niet goed draait. Dit is vragen op problemen en zal meestal niet goed uitpakken, of het moet echt een grote club zijn die je niet kan weigeren.

Comment

Prima besluit om te blijven . Succes in de serie om promotie

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X