Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Caught Somewhere in Time

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Caught Somewhere in Time

"Like a wolf in sheep's clothing
    You try to hide your deepest sins
    Of all the things that you've done wrong
    And I know where you belong"

001

Na een korte afwezigheid door het crashen van mijn vorige game heb ik een mooie nieuwe uitdaging gevonden. Als trainer wil ik groter worden dan één van de meest succesvolle trainers van deze generatie. Mijn carrière zal beginnen in het land en bij de club waar zijn loopbaan gestart is. Begonnen in juli 2001 bij de club en in januari 2002 overgestapt naar een grotere club in het land waar hij grote successen zou gaan vieren. De club heeft daarna nog Europees gespeeld en met een nieuw stadion zijn ze acht maal gastheer geweest voor het Nationale team. Ditzelfde stadion heeft er voor gezorgd dat de club in de financiële problemen is gekomen en hierdoor zelfs gedegradeerd is tot het derde niveau. De club kon de salarissen van de spelers niet meer betalen en werd hierdoor terug gezet door de Nationale voetbalbond.

Het derde niveau is ook waar ik de club op zal pakken aan het begin van seizoen 2016/17. Qua financiën is het nu redelijk stabiel al is er nog niet veel ruimte om flinke salarissen te betalen aan de spelers. Het trainings- en jeugdcomplex zijn zeer goed te noemen voor een club op dit niveau. Er zit veel toekomst in zowel de selectie als club, en ook het stadion dat in 2003 gebouwd is kan met zijn 23.888 plaatsen nog wel wat jaren mee.

Het doel in de game zal zijn om de grootste trainer aller tijden te gaan worden. Sowieso zal ik qua punten Alex Ferguson voorbij moeten maar ook de manager welke ik achterna ga wil ik voorbij streven. Het zal een flinke uitdaging worden aangezien in veel games hij namelijk Ferguson voorbij is gegaan in punten. Hopelijk wordt dit een lange en succesvolle game met een even zo lange novelle van mijn kant!!

Bij welke club ga ik aan de gang en in welke manager zijn voetsporen wil ik treden?

Last edited by coma_303; 29 aug 2017, 19:54.

success

Comment

Mooi intro. Heb geen idee wie je achterna wilt en ook niet bij welke club je gaat beginnen maar het idee dat de club zover is teruggezakt klinkt interessant.

edit:

Na wat gezoek op internet ben ik er ondertussen ook achter gekomen
      Last edited by Jornski; 30 aug 2017, 06:48.

Comment

Ik weet in ieder geval over welke club het gaat. Over de manager weet ik het niet zeker. Het stukje met Ferguson brengt mij in verwarring. En als er iemand anders mee bedoeld wordt dan weet ik wel wie het is

Comment

Veel succes, interessante uitdaging.

Comment

succes

Comment

Geloof dat het officieel zijn tweede club was maar succes met het in zijn voetsporen treden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen. Bekijk berichten
                Geloof dat het officieel zijn tweede club was maar succes met het in zijn voetsporen treden.
                Klopt, dat was vrij kort en voor mij een minder grote uitdaging.

Comment

Mooie clubkeuze en uitdaging!

Comment

Goed dat je er weer bent met een novelle. Deze uitdaging zal je wel even zoet houden...

Comment

Spoiler for Reacties:
                      Oorspronkelijk geplaatst door bobjuh Bekijk berichten
                      success
                      Dank je, dat gaan we nodig hebben met deze uitdaging

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                      Mooi intro. Heb geen idee wie je achterna wilt en ook niet bij welke club je gaat beginnen maar het idee dat de club zover is teruggezakt klinkt interessant.

edit:

Na wat gezoek op internet ben ik er ondertussen ook achter gekomen
                      het zou inderdaad niet zo heel moeilijk moeten zijn, maar toch lastig genoeg om te weten hahah

Oorspronkelijk geplaatst door sennid Bekijk berichten
                      Ik weet in ieder geval over welke club het gaat. Over de manager weet ik het niet zeker. Het stukje met Ferguson brengt mij in verwarring. En als er iemand anders mee bedoeld wordt dan weet ik wel wie het is
                      En, had je het goed? Wou bij de intro niet te veel prijsgeven

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                      Veel succes, interessante uitdaging.
                      Dank je, hij kan leuk worden ja!!

Oorspronkelijk geplaatst door Vlonkie Bekijk berichten
                      succes
                      Dank je!!

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen. Bekijk berichten
                      Klopt dat het officieel zijn tweede club was, maar Benfica vond ik niet zo'n grote uitdaging om te beginnen

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
                      Mooie clubkeuze en uitdaging!
                      Dank je, hopelijk ga ik het redden!!

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
                      Goed dat je er weer bent met een novelle. Deze uitdaging zal je wel even zoet houden...
                      Dank je, het god om weer een novelle te hebben, het begon te kriebelen!!

002

Zoals al door velen geraden is, is de trainer in wiens voetsporen ik wil treden The Special one of hoe hij zichzelf momenteel ook noemt. Jose Mourinho is een grote trainer die vele prijzen gewonnen heeft in zijn carrière. Hij wordt gezien als een groot tacticus die nogal eens beschimpt wordt als een trainer die verdedigend voetbal speelt. Toch is dit niet zo, het is een trainer die op resultaat speelt. Bij Real Madrid bijvoorbeeld heeft hij het record gevestigd van meeste doelpunten in één jaar, 121 doelpunten. Ga ik spelen als Mourinho, nee uiteraard niet. Ben ik een betere trainer dan Mourinho, nee uiteraard ook niet. Wat dan wel? In de loop der jaren hoop ik ooit een wedstrijd te spelen tegen een team met Mourinho op de bank. Hierna in een rechtstreeks duel zijn team te verslaan. Als laatste wil ik Mourinho in punten voorbij en de meeste punten van alle managers ooit halen en zo statistisch gezien de grootste trainer ooit worden.

Mijn nieuwe club is niet helemaal de eerste echte club van Mourinho geweest, hij is namelijk officieel begonnen bij Benfica, maar daar na ruzie met de nieuwe voorzitter na een paar maanden vertrokken. De uitdaging in Leiria lijkt me een stuk groter al hoop ik later nog manager van Porto of Benfica te kunnen worden. Het is niet het idee om alle clubs af te gaan waar Mourinho heeft gezeten, maar de absolute top halen is het doel. En of dit dan via clubs wordt waar Jose ook heeft gewerkt zullen we gaan zien in de komende jaren.

Uniao de Leiria is een club die het in de afgelopen jaren zeer zwaar heeft gehad. De terug zetting door de bond naar het derde niveau is de club tot op heden niet te boven gekomen. Het zal een flinke uitdaging gaan worden om de club terug op het hoogste niveau te krijgen. De faciliteiten zijn prima te noemen voor een club op dit niveau, er zou dus zeker op termijn iets mogelijk moeten zijn. Het bestuur heeft uitgesproken dat we minimaal de promotie groepsronde moeten bereiken, hiervoor moeten we in de top twee eindigen van de reguliere competitie. Een prima doelstelling die met een paar gerichte versterking ook haalbaar zou moeten zijn. Maar hier in de volgende update meer over.

Spoiler for Club info:

Comment

succes

Comment

Succes bij Leiria. Jammer dat Mourinho niet bij de favoriete personeelsleden staat.

Comment

Ik had het dan toch goed Ben benieuwd bij welke clubs je gaat werken in de toekomst.

Comment

Leuke club keuze

Comment

Zeer interessante clubkeuze. Ik heb Mourinho als manager ook hoog zitten. Ik ben benieuwd naar het vervolg!

Comment

Een club die flink is teruggevallen, hopelijk kun jij ze weer glans geven. Succes!

Comment

Het is natuurlijk een pittige uitdaging, maar dat zijn net de leukste!

Comment

Je teksten zijn - comme d'abbitude - schitterend en prikkelend geschreven. De uitdaging op zich is 'uitdagend' te noemen... Maar het verhaal zal sowieso nóg beter worden!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Mooie uitdaging

Comment

Interessante uitdaging, veel succes!

Comment

Spoiler for Reacties:
                                            Oorspronkelijk geplaatst door Vlonkie Bekijk berichten
                                            succes
                                            Dank je!!

Oorspronkelijk geplaatst door Jornski Bekijk berichten
                                            Succes bij Leiria. Jammer dat Mourinho niet bij de favoriete personeelsleden staat.
                                            Dank je, hij staat wel bij de iconen dus heeft in zijn korte tijd bij de club wel indruk gemaakt!!

Oorspronkelijk geplaatst door sennid Bekijk berichten
                                            Ik had het dan toch goed Ben benieuwd bij welke clubs je gaat werken in de toekomst.
                                            Ik wou niet te veel prijs geven en de gok toch wat groter maken. Wat de toekomst gaat brengen weet ik ook nog niet, al hoop ik net als Mourinho ook bij de grootste clubs ter wereld terecht te komen!

Oorspronkelijk geplaatst door bobjuh Bekijk berichten
                                            Leuke club keuze
                                            Dank je, hopelijk blijf je de novelle volgen!

Oorspronkelijk geplaatst door Patje! Bekijk berichten
                                            Zeer interessante clubkeuze. Ik heb Mourinho als manager ook hoog zitten. Ik ben benieuwd naar het vervolg!
                                            Dank je wel, ik ben nooit groot fan van hem geweest maar hij is toch wel erg charismatisch en weet een club naar zijn hand te zetten. Hier kun je alleen maar respect voor hebben!

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
                                            Een club die flink is teruggevallen, hopelijk kun jij ze weer glans geven. Succes!
                                            Het zal een zware opgave gaan worden maar ik hoop de club weer naar de Nationale top te krijgen!

Oorspronkelijk geplaatst door Marius Bekijk berichten
                                            Het is natuurlijk een pittige uitdaging, maar dat zijn net de leukste!
                                            Klopt, en dat is ook precies de reden dat ik niet bij Benfica ben begonnen!

Oorspronkelijk geplaatst door prinz poldi Bekijk berichten
                                            Je teksten zijn - comme d'abbitude - schitterend en prikkelend geschreven. De uitdaging op zich is 'uitdagend' te noemen... Maar het verhaal zal sowieso nóg beter worden!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
                                            Dank je voor de mooie woorden, hopelijk kan ik ze ook waarmaken

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
                                            Mooie uitdaging
                                            Dank je!

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                                            Interessante uitdaging, veel succes!
                                            Dank je!

003

Het eerste en belangrijkste bij mij nieuwe club is er voor zorgen dat alle randvoorwaarden op orde zijn. Het belangrijkste hierin is misschien wel het personeel dat bij de club in dienst is. Met goede trainers kun je spelers beter maken, de fysiotherapeuten zorgen dat ze fit blijven en met de juiste scouts zorg je voor nieuwe spelers van een goed niveau. We hebben er voor gekozen om aardig wat mensen te laten gaan en zo de vrijgekomen en nog niet ingevulde plaatsen in de technische staf op te vullen met goede kandidaten. De trainingen zijn nu goed ingevuld voor een club op het derde niveau, op termijn zal ik bij het bestuur aandringen op meer trainers zodat we het niveau nog verder omhoog kunnen brengen. Of dit ook financieel haalbaar gaat zijn valt nog te bezien.

De selectie is bij binnenkomst redelijk op peil er staan een aantal goede spelers onder contract en er is ook genoeg talent aanwezig bij de -19 ploeg, zodat de toekomst er goed uit ziet. Er zijn in de transferperiode een aantal gerichte aankopen gedaan en een aantal talentvolle spelers aangetrokken die zich mogen gaan ontwikkelen in de jeugdploeg. Voor het eerste elftal hebben we rechtsback Thales gehaald, een prima Braziliaanse back die vorig jaar nog voor het B-elftal speelde van Braga. Miguel Abreu is een goede middenvelder die zowel als verdedigend als centrale middenvelder kan spelen. In potentie een topper voor de ploeg. Mitch Cooper is een Australische centrale middenvelder die ook als aanvallende middenvelder kan spelen, een groot talent voor onze ploeg. Kristjab Gauti Emilsson is een IJslandse spits die dit jaar bij ons voor de doelpunten moet gaan zorgen, een erg goede speler voor ons team. Naast deze spelers zijn Thiongo (Keniaan), Silva (Braziliaan) en Simon en Muratovic (beide Luxemburger) aangetrokken met het oog op de toekomst. Voor nu mogen ze zich bij de jeugdploeg gaan ontwikkelen en op termijn deel uitmaken van het eerste elftal.

Spoiler for Techinsche kader:

Spoiler for Selecties:

Selectie -19

Spoiler for Transfers en nieuwe spelers:

Last edited by coma_303; 4 sep 2017, 18:56.

Comment

Een paar leuke spelers weten aan te trekken

Comment

Grote selectie heb je tot je beschikking. Benieuwd naar de eerste resultaten!

Comment

goede transfers gemaakt

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X