Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[LLM] The road to glory

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Leuke club gevonden, kan een mooie uitdaging gaan worden!!

Comment

Voorbereiding

Ik was gelukkig vroeg aangesteld en dat gaf mij ook genoeg tijd om zaken op orde te stellen en het gaf ons ook de tijd om een goede voorbereiding te hebben. Ook door de nieuwe aankopen moesten de jongens aan elkaar wennen en de spelers moesten ook conditie en wedstrijdritme opdoen voor het begin van het nieuwe seizoen. Om te beginnen liet ik de jongens eerst tegen het onder 18 elftal spelen en de tweede wedstrijd zou tegen het reserve elftal zijn. Ze kon ik ook deze twee elftallen zien spelen en beoordelen hoe goed de spelers van die elftallen waren. Totaal zouden er buiten die twee wedstrijden tegen mijn onder 18 en reserve elftal nog vier andere wedstrijden worden gespeeld in de voorbereiding, twee tegen clubs in dezelfde divisie (wel andere groep) en twee wedstrijden tegen clubs die een divisie hoger speelde. Ik was nieuwschierig hoe we ons zouden verhouden tegen een club die beter dan ons zou moeten zijn. Het zou een goede test zijn om te zien hoe goed we daadwerkelijk waren of niet.

Onze eerste wedstrijd was tegen ons onder 18 elftal en zoals verwacht kregen we vrij weinig tegenstand in deze wedstrijd. We scoorde in deze wedstrijd zes keer en vier daarvan werd gemaakt door Gianpaolo De Blasis die meteen zijn visite kaartje had achtergelaten en ook Riccardo Collocola die twee assist maakte had een goede indruk achtergelaten. In onze tweede wedstrijd speelde we een veredeld elf tegen elf van onze selectie, voor het reserve elftal was voornamelijk spelers die reserve waren in ons eerste elftal. We wonnen met 3-1 en middenvelder Davide Grenni maakte twee van onze doelpunten en aanvaller Michele Sinisi maakte twee assist. Bij de reserves maakte Fabio Pari het enigste doelpunt.

Ons eerste eigelijk echte duel in de voorbereiding was tegen Sporting San Salvo, we wonnen dit met 2-0 dankzij doelpunten van Riccardo Collocola en Michele Sinisi en ook Pro Pagani werd vrij makkelijk opzij gezet met 4-2 door Davide Grenni, Alessandro Gelsi en Gianpaolo De Blasis. De derde helft van onze voorbereiding verwachtte we dat het wat moeilijker zou worden maar niets was minder waar we wonnen beide wedstrijden net zo makkelijk zo niet makkelijker ondanks dat onze tegenstanders een divisie hoger speelde. Nuova Boys Caivanese werd makkelijk opzij gezet door met 3-1 dankzij Michele Lella, Valerio Neccia en Luca Zaccagnino. Ook tegen Temeraria 1957 San Mango was er geen vuiltje aan de luch en werd er met 3-0 gewonnen dankzij goals door verdediger Tonino Bizzarri,Alessandro Gelsi en Michele Sinisi.

Al met al was ik heel erg tevreden over de voorbereiding we wonnen alles heel erg makkelijk en zelfs tegen teams die in een hogere divisie speelde wonnen we zonder enige problemen. Ook voorzitter Stefano Campobassa was tevreden, promotie leek dit seizoen bijna onvermijdelijk met een elftal zoals dit. Maar er kunnen altijd dingen gebeuren we moesten wel op onze hoeden blijven en niet te makkelijk gaan denken want dat zou ons punten kunnen kosten. Hoe dan ook had ik goede hoop dit seizoen op een goede afloop.

Volgende keer:
      Trial Day en meer transfers

Met dank aan Wallemme voor de nieuwe banner
      Last edited by bobjuh; 11 sep 2017, 14:54.

Comment

Goede voorbereiding gespeeld, dit geeft goede moed voor het komende seizoen!!

Comment

Trial Day en Transfers

Na een van onze trainingen kwam de voorzitter naar de toe en duwde een fax in me handen, het was een uitnodiging van de Italiaanse bond om de trial days bij te wonnen. De trial days was een dag dat twee teams van spelers die zonder club zaten tegen elkaar speelde. De meeste spelers waren veelste goed voor een club zoals Polesiana een heleboel van de spelers waren spelers die uit de jeugd kwamen van Serie A en Serie B club en/of in de Serie C hadden gespeeld. Ik had dan ook niet de illusie dat het veel zin zou hebben maar na overleg met Technisch Directeur Mirko Pieri, Assistent Gianpaolo Parisi en hoofd scouting Miriam Peruzzi toch maar wel te gaan. Nee hadden we en ja konden we krijgen en wie weet hadden we wel geluk en zouden we toch een goede speler weten te strikken.

Gewapend met hoofd scouting Miriam Peruzzi en Technisch Directeur Mirko Pieri vertrokken we naar de trial wedstrijd. We waren onder de indruk van de spelers maar het werd nogmaals weer duidelijk dat out of our league waren. Miriam maakte flink wat aantekeningen over spelers en we besloten toch wat spelers te polsen of ze eventueel interesse hadden om bij ons te komen spelen. Alle vierenviertig spelers werden gevraagd of ze interesse hadden maar uiteindelijk kwamen wisten we toch twee spelers binnen te halen en beiden aanvallers. Luca Zaccagnino die uit de jeugd van Serie B club Juva Stabia komt en ook heeft gespeeld voor Serie D club Potenza en Valerio Neccia die uit de jeugd kwam van Serie C1 club Frosinone Calcio had gespeeld voor Serie D club Palestrina.

Buiten de trial days waren we nog met andere spelers bezig om ze proberen over te halen om voor onze club de komen spelen. We hadden al behoorlijk wat transfers gedaan maar op sommige positie's hebben we nog wel versterkingen nodig, we zijn altijd op zoek naar betere spelers voor de posities die we al bezet hebben en ook spelers om ons in de breedte van het elftal te versterken. Uiteindelijk zaten we wel met veel te veel keepers maar gelukkig konden we de meeste ook wel gebruiken in ons reserve en onder 18 elftal.

Transfers in

Goal
          Alessandro Liocco: Keeper voor het reserve elftal
          Pasquale Valentini: Reserve keeper in het eerste elftal
          Lorenzo La Licata: Gehaald als eerste keeper
          Pietro Remedi: Onder 18 keeper

Verdediger
          Tonino Bizzarri: Gaat als links back spelen.
          Lorenzo Mastropietro: Gehaald als reserve voor de verdediging

Middenveld
          Francesco Pelliccioni: Reserve voor links op het middenveld
          Alessandro Donadi: Linker Middenvelder in onze basis elf

Aanvallers
          Luca Zaccagnino: Mag gaan vechten voor een basisplek
          Valerio Neccia: Mag ook gaan vechten voor een basisplek

Volgende keer:
          Begin van het seizoen

Spoiler for reacties:

USER="21469"]coma_303[/USER] Absoluut ja!
          Last edited by bobjuh; 11 sep 2017, 14:55.

Comment

Goed van de overige staffleden om je op andere gedachten te brengen. Je weet maar nooit welke nuttige spelers je nog tegenkomt en als ze nu niet van pas komen misschien over enkele seizoenen wel of als je promoveert!

Comment

Voor elke linie een aantal versterkingen.
              Je weet dat je maar één keeper mag opstellen
              Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeJarnoxD Bekijk berichten
                Goed van de overige staffleden om je op andere gedachten te brengen. Je weet maar nooit welke nuttige spelers je nog tegenkomt en als ze nu niet van pas komen misschien over enkele seizoenen wel of als je promoveert!
                Absoluut

Oorspronkelijk geplaatst door Wallemme Bekijk berichten
                Voor elke linie een aantal versterkingen.
                Je weet dat je maar één keeper mag opstellen
                Succes!

Oh echt? Ik stel altijd me keepers overal op ook als aanvallers.
                Misschien dat het daarom niet zo goed gaat
                Last edited by bobjuh; 16 sep 2017, 10:15.

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                X