Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[NVDW][FM17] Rossini' - We gaan voor GOUD!

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [NVDW][FM17] Rossini' - We gaan voor GOUD!

Pro rege et lege. Voor de wet, de koning en het volk. Het motto van de inwoners van Leeds. En natuurlijk van hun plaatselijke helden die elke week de grassprieten opvreten voor hun toeschouwers. Het werd eens tijd voor mijn allereerste novelle hier op MU. En dat wil ik doen met een gevallen absolute grootheid uit het Engelse voetbal, Leeds United.

Leeds heeft een fantastische historie, een geweldige aanhang en het is een leuke uitdaging. Deze roemrijke club speelt al jaren niet meer in de BPL en dit is wat ik hen terug wil geven: een plaats aan de top, waar ze thuishoren. Hun laatste titel in de hoogste klasse dateert van 1992. En in het begin van de eeuw speelden ze zelfs nog Champions League. Je kan het jezelf haast niet meer voorstellen.

In het eerste seizoen hoop ik om in de top 6 te eindigen en via de play-offs promotie af te dwingen, dat zou geweldig zijn. Heb geen ambities in de beker. Over verdere ambities zal ik me later over uitspreken. Ik wil een jonge, enthousiaste ploeg, ik ga namelijk grote kuis houden dit seizoen in de kern en jonge talenten proberen te huren/kopen. Op termijn wil ik graag evolueren naar een kern met 75% spelers uit de UK.
    Last edited by Rossini'; Gisteren, 13:10.

Veel succes bij Leeds United!

Comment

Mooiste club van Engeland! Heel veel succes.

Comment

Leuk begin, wel benieuwd hoe je de novelle gaat aanpakken. Je mag me best mentionen, makker!

Comment

Een mooie club met een rijke historie. Aan je tactische kennis gaan het niet liggen, zet 'm op!

Comment

Succes met Leeds!

Comment

Veel geluk ermee

Comment

Veel succes!

Comment

Veel succes met Leeds! Altijd al een leuke club gevonden. Hun generatie die de halve finales van de CL wist te halen was werkelijk om van te smullen.

Comment

Prachtige clubkeuze, hopelijk kan je Leeds snel weer in de top van het Engelse voetbal krijgen. Mooie ambitie ook om 75% UK spelers te willen hebben. Veel succes!

Comment

Succes met Leeds. Hopelijk kan je ze weer succes brengen.

Comment

Transfer time!

Ik trof bij Leeds al een goeie selectie aan, maar ik ontdekte toch nog enkele mankementen. We hadden veel te veel centrale middenvelders, waardoor ik besloot om talent Vieira uit te lenen aan Bury en Diagouraga te verkopen aan Nantes. Die laatste bracht nog serieus geld in het laadje, ondanks dat ie bij ons geen speelkansen had.

Verder ontbraken er nog enkele spelers achterin. Jack Vann, opgeleid bij de club, haalde ik terug. Jonge, 18-jarige CV in wie ik potentieel zie en ik rustig wil brengen. Joleon Lescott haalde ik ook naar de club, iedereen kent hem ongetwijfeld wel. Hij moet voor ervaring en stabiliteit zorgen achterin. Tenslotte keerde ook Aidan White terug naar Leeds. De linksachter speelde in een vroeger verleden al bij ons en wordt nu de back-up van Bortwick-Jackson.

Selectie

Deze transfers resulteerde in de volgende selectie. Ik acht ze sterk genoeg om via de play-offs promotie af te dwingen.

Laat die voorbereiding maar komen!

Comment

Niet al te gek gedaan op de transfermarkt, ziet er prima uit!

Comment

Een selectie die me waardig lijkt om mee te strijden voor promotie.

Comment

toch een prima selectie!

Comment

Prima selectie hoor! Met Jack Vann inderdaad weer een talent teruggehaald (wist niet dat zn contract afgelopen was) en met Lescott ook de nodige ervaring!

Comment

Op basis van de sterren heb je een leuke selectie tot je beschikking met voor de meeste posities een goede bezetting.
                                  Nog een mooi bedrag ontvangen voor een overbodige speler. Succes!

Comment

Mooie clubkeuze! Maar geen sinecure om ze in eerste instantie naar de Engelse top te sturen... Ene Brian Clough hield het er maar 6 wedstrijden uit

Comment

Goede selectie, nu zien wat het seizoen brengt

Comment

Met deze selectie moet wel wat mogelijk zijn in het kampioenschap, succes!

Comment

De voorbereiding

Er werd gekozen om tegen relatief makkelijke tegenstanders te spelen. Dit omdat er een hele nieuwe tactiek moet ingespeeld worden en we graag met het nodige vertrouwen aan het seizoen willen beginnen. Achteraf bekeken hadden we misschien beter nog tegen één echte klepper gespeeld om onze ploeg grondig te testen! Maar ik ben zeker tevreden over de voorbereiding, en heb geen blessures...

Let's talk tactics...

En dan nu het belangrijkste voor mij, de tactiek! Ik gebruik een Gegenpressing tactiek van mezelf. De centrale gedachte bij Gegenpressing is hoog druk zetten om de bal snel te veroveren na balverlies, en dan de bal zo snel mogelijk terug naar voren brengen. Dit wil dus ongetwijfeld zeggen dat je elftal goed georganiseerd moet staan en 90 minuten moeten knokken. Eigenlijk is Gegenpressing een vrij simpele tactische benadering: in balverlies wordt de tegenpartij meteen op haar eigen helft onder druk gezet om hen tot verkeerde beslissingen te dwingen. In balbezit wordt er meteen gekeken naar de openliggende ruimtes om de zo snel mogelijk een nieuwe aanval te lanceren. Dus eigenlijk kan je onze speelstijl kenmerken met twee woorden: PASSIE en STRIJD!

We zijn klaar voor het komende seizoen!

Bij deze zou ik ook nog graag Wallemme bedanken voor de prachtige banner!

Spoiler for Reacties:

Comment

Die banner, heerlijk. Goede voorbereiding gehad dus nu zien wat het seizoen brengt!

Comment

Een voorbereiding die vertrouwen geeft, het tactisch plan ziet er goed uit en met Wood heb je een goed speerpunt.

Comment

Prachtige banner! De resultaten van de oefenwedstrijden zijn meer dan goed en Valladolid was toch een behoorlijke tegenstander? Tactiek ziet er ook goed uit, al mietje misschien de rol van je spits bijstellen?

Comment

Voorbereiding gewoon goed en dat geeft zeker het nodige vertrouwen aan de spelers. Nu begint het echte werk.
                                                  Bannen is inderdaad zeer fraai, één van de mooiste stadions van Engeland, Elland Road!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X