Mededeling

Collapse

WIN FM18 incl. Beta met de MU Stoelendans VII

Doe mee met de MU Stoelendans en maak kans op een gloedjenieuwe versie van Football Manager 2018 inclusief Beta! Topic is hier te vinden: http://forum.manutd.nl/forum/random-...toelendans-vii
See more
See less

[FM17] [VID] Journeyman | Nibbors Plays Football Manager 2017

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

[FM17] [VID] Journeyman | Nibbors Plays Football Manager 2017

Episode 1: My options
    Last edited by Nibbors; 31 jul 2017, 13:46.

Nee nee en nogmaals nee .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door komodo25 Bekijk berichten
      Nee nee en nogmaals nee .
      Dag Komodo,
      Zou je misschien iets uitgebreider feedback kunnen geven? Ik heb nog niet eerder een let's play opgenomen maar ben benieuwd naar eventuele kritiek. Voor iemand die al zo lang lid is en zo veel berichten gepost heeft kan ik me niet voorstellen dat dit het enige is dat je er over hebt te zeggen.

Comment

Voor mij is dit helemaal niks . Screenshots en text vind ik geweldig . Maar YouTube kanalen vind ik niks . Mocht dit jouw ding zijn ga gewoon door . Was niet persoonlijk naar jou toe . Er zullen zeker mensen zijn die dit kunnen waarderen

Comment

Llm is tof trouwens
          Last edited by komodo25; 1 aug 2017, 09:23.

Comment

Voor mij is dit helemaal niks . Screenshots en text vind ik geweldig . Maar YouTube kanalen vind ik niks . Mocht dit jouw ding zijn ga gewoon door . Was niet persoonlijk naar jou toe . Er zullen zeker mensen zijn die dit kunnen waarderen
            Bedankt voor de feedback. Ik heb besloten om het te proberen toen ik een Youtube-kanaal van DoctorBenjyFM vond en met erg veel plezier de playlists door ging. Vooral tijdens de rit naar mijn werk zijn het leuke filmpjes om er op te hebben, ik hoef niet naar het scherm te kijken maar weet wat er gebeurt en hoe hij problemen op probeert te lossen. Daar dient FM zich dan toch redelijk goed voor.

Ik hoop dat er toch wat mensen zijn die het wel interessant vinden, maar ik zal het zeker onthouden en het proberen entertainend te houden.

Comment

Llm vind ik erg leuk misschien ook een simpele novelle met screenshots en text. Dan ben ik in . Hopelijk zijn er ook mensen die dit leuk vinden .

Comment

Tof man! Altijd wel respect voor mensen die het zo doen, je moet het maar kunnen, willen en durven.. Zolang het niet langdradig wordt is het erg prettig om naar te kijken. Je Engels is ook erg fijn om naar te luisteren. GZD

Comment

Zeer origineel om een videonovelle te beginnen, heel veel succes. Ik zou voor Dundela kiezen.

Comment

Leuk gedaan, ik ga het zeker volgen. Heb de laatste tijd wel meer FM let's play gekeken

Comment

Episode 2: Introductions

Comment

Spoiler for Reacties:

Llm vind ik erg leuk misschien ook een simpele novelle met screenshots en text. Dan ben ik in . Hopelijk zijn er ook mensen die dit leuk vinden .
                        Toch bedankt voor het kijken. Misschien kun je het later in de serie nog eens een kans geven.

Oorspronkelijk geplaatst door Vilhena Bekijk berichten
                        Tof man! Altijd wel respect voor mensen die het zo doen, je moet het maar kunnen, willen en durven.. Zolang het niet langdradig wordt is het erg prettig om naar te kijken. Je Engels is ook erg fijn om naar te luisteren. GZD
                        De eerste echte wedstrijd is er, dus ik hoop dat het niet langdradig is. Ik probeer er actie in te houden, maar sommige dingen moesten toch even voorgesteld worden. Ben benieuwd wat je er van vindt.

Oorspronkelijk geplaatst door JordiW. Bekijk berichten
                        Zeer origineel om een videonovelle te beginnen, heel veel succes. Ik zou voor Dundela kiezen.
                        Je hebt geluk! Het is Dundela geworden.

Oorspronkelijk geplaatst door bobjuh Bekijk berichten
                        Leuk gedaan, ik ga het zeker volgen. Heb de laatste tijd wel meer FM let's play gekeken
                        Super, bedankt voor de comment en ik hoop dat je de nieuwe aflevering gaat volgen.

Episode 3: Kick-Off!
                        Last edited by Nibbors; 2 aug 2017, 11:15.

Comment

Heb het toch weer geprobeerd maar nee voor mij is dit het niet . Wel respect dat jij het zo doet en het is ook niet aan jouw dat ik het niks vind . Vind het echt wel knap dat je dit doet en durft en het is ook niet aan jouw stem of manier van presenteren maar heb nu verschillende youtube verhalen van FM gezien maar het is gewoon niet mijn ding . Toch hoop ik van harte dat je hier lekker mee doorgaat en de mensen die dit wel geweldig vinden er een plezier mee doet . Heel veel succes

Comment

Spoiler for Reacties:

Heb het toch weer geprobeerd maar nee voor mij is dit het niet . Wel respect dat jij het zo doet en het is ook niet aan jouw dat ik het niks vind . Vind het echt wel knap dat je dit doet en durft en het is ook niet aan jouw stem of manier van presenteren maar heb nu verschillende youtube verhalen van FM gezien maar het is gewoon niet mijn ding . Toch hoop ik van harte dat je hier lekker mee doorgaat en de mensen die dit wel geweldig vinden er een plezier mee doet . Heel veel succes
                            Bedankt, ik ga mijn best doen. Als het niets voor je is, dan is dat gewoon zo

Comment

Top dat je dit doet, kijk zelf al altijd naar Loki Doki.. echt geweldig hoe hij dat doet.
                              Hij heeft ook een paar video's gemaakt met tip en trucks voor het starten van een vlog... misschien kan je daar nog wat dingen leren.

Comment

Spoiler for Reactie:
                                Oorspronkelijk geplaatst door Renkjan Bekijk berichten
                                Top dat je dit doet, kijk zelf al altijd naar Loki Doki.. echt geweldig hoe hij dat doet.
                                Hij heeft ook een paar video's gemaakt met tip en trucks voor het starten van een vlog... misschien kan je daar nog wat dingen leren.
                                Thanks. Ik heb wat tips & tricks gelezen. Ik hoop dat je enkele dingen terug gaat zien in de volgende videos. Bedankt voor de suggestie

Comment

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                  X