Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Manako koe matou ki Tāmaki Makaurau!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Zoals meerdere zeggen winst is winst Laten we hopen dat het volgende seizoen Melbourne V in de playoffs gaan terug zien! Met wat aankopen van wat Kiwi's? Waimarie Pai!

Comment

Vier prima overwinningen op rij!

Comment

Reacties:
        delichris Het waren inderdaad minieme zege's, maar zolang we blijven winnen gaat het goed!
        Marius Ik hoop dat het zo blijft gaan, want dan kunnen we nog leuke prestaties behalen met Nieuw-Zeeland!
        Titan Bij Victory wordt er komend seizoen ook amper wat verwacht, maar ik hoop het ongelijk te bewijzen!
        Vlonkie Dat is ook het enige wat telt!
        komodo25 We gaan alleen maar voor driepunters!
        ppflanel Ik wil inderdaad wat Kiwi's gaan halen, maar met Victory zijn er volgend seizoen ook geen hoge ogen verwacht!
        Josh Vier overwinningen op een rij zijn inderdaad meer dan prima, maar op de CC ging het toch wel wat minder!

Comment

Lijkt me inderdaad een beloftevol tornooi voor NZ. Werkpunt naar de toekomst toe wordt de verdediging.

Comment

jammer maar de toekomst is het belangrijkste

Comment

Je hebt je laten zien en een mooi gelijkspel tegen AustraliŽ. De nederlagen waren er zeker. Je kon alleen maar stunten tegen Chili en Duitsland.

Comment

Chili en Duitsland zijn nog een stapje te groot. Tegen de grote buurman een degelijk gelijkspel dus dat is positief voor de toekomst.

Comment

Prima resultaten hoor . Knap gedaan door Nieuw Zeeland . Dit geeft vertrouwen voor de toekomst

Comment

Niet verloren van de grote rivaal en tegen twee toplanden gewoon drie doelpunten gemaakt. Helemaal niets mis mee!

Comment

Spoiler for Melbourne Victory:

Reacties:
                      Marius Het was zeker een goed toernooi voor ons, de defensie is zeker nog een aandachtspuntje. Daarom wil ik het liefste in NZ aan de slag bij een club om zelf te gaan opleiden!
                      Vlonkie Dit was een goed leerproces voor de toekomst, omdat we qua WK Kwalificatie ook nog tegen de nummer vijf van Zuid-Amerika moeten spelen!
                      delichris We hebben laten zien dat we een land in ontwikkeling zijn en dat er serieus rekening met ons gehouden moet worden!
                      Jeroen. Chili en Duitsland zijn zeker nog een maatje te groot, maar we zijn zeker op de goede weg. Ik had niet verwacht dat we eigenlijk zo eenvoudig mee konden voetballen!
                      komodo25 Dit geeft zeker genoeg vertrouwen voor de toekomst, nu hopen dat we ons plaatsen voor het WK volgend jaar!
                      Titan Het was zeker een redelijk goed toernooi, het vertrouwen groeit met de wedstrijd en dat is alleen maar positief voor de komende jaren!

Comment

Netjes hoor! Ik zie dat je Dylan Burns, Cam Howieson heb gehaald en Clayton Lewis! Goede aankopen hoor!

Comment

Het gaat steeds beter lopen met NZ! Kwalificatie is precies wat er van de All Whites gevraagd wordt denk ik

Comment

In Oceania sta je in feite op eenzame hoogte door de keuze van Australie om in Azie te gaan spelen. De echte uitdaging zal daarna pas gaan volgen gok ik.

Comment

Mooie overwinningen gepakt. Met Melbourne heb je een goede voorbereiding gespeeld en ook leuke talenten gekregen.

Comment

Goede overwinningen . Succes in de finale

Comment

NZ op koers. Maar ook een zeer goede voorbereiding met Victory gespeeld!

Comment

Reacties:
                                    ppflanel Ik heb inderdaad een aantal NZ-spelers gehaald. Hopelijk werpt het zijn vruchten af, nog 1 ronde overleven en NZ staat op het WK!
                                    Titan Plaatsing is inderdaad wat er gevraagd wordt, maar de volgende ronde wordt echt een hele zware!
                                    Jeroen. We staan zeker op eenzame hoogte, maar tijdens de volgende ronde wordt er echt iets van ons gevraagd!
                                    delichris Het was zeker een goede voorbereiding en ik heb zeker wat aan het talent gehad!
                                    komodo25 Er volgt nog 1 finale na dit tweeluik met Papoea, maar ik heb er nu echt alle vertrouwen in!
                                    Marius We liggen zeker op koers voor het WK, maar er komt nog een loodzware ronde aan!

Comment

Papoea Nieuw-Guinea was natuurlijk ook geen waardige tegenstander dus zoals verwacht behoorlijk eenvoudig naar de laatste horde. Colombia is echter wel een zeer zware tegenstander, het zou een enorme stunt zijn als je hen kan kloppen.

Comment

Met Colombia een zware tegenstander geloot . Heel veel succes

Comment

Twee heerlijke overwinningen en nu Colombia zien te verslaan. Het wordt erg zwaar, maar het kan altijd.

Comment

Waardeloos nog steeds dat OceaniŽ niet gewoon ťťn WK-deelnemer mag sturen in plaats van het op te moeten nemen tegen een sterk Zuid-Amerikaans land. Veel succes!

Comment

Spoiler for Overig nieuws:

Reacties:
                                              Marius Papoea Nieuw-Guinea was zeker geen echte tegenstander, maar de Colombianen wel. Voor Colombia eindigde deze ronde in een deceptie door mijn strijdlustige Nieuw-Zeeland!
                                              komodo25 Met Colombia hadden we zeker een hele zware tegenstander, maar dit was wel een hele goede kans om ons echt te laten zien!
                                              delichris Op FM is altijd alles mogelijk, maar Nieuw-Zeeland heeft echt geen verkeerde selectie hoor. Iedereen vergist zich daar wel eens in!
                                              Titan Het is inderdaad waardeloos, maar we moeten het er maar mee doen. We hebben in ieder geval Colombia met het schaamrood op de kaken naar huis gestuurd en wij mogen naar Rusland!

Comment

Zeer knappe prestatie neergezet door je te plaatsen voor het WK .

Comment

Knap gedaan, nu hopen op een niet zo'n onmogelijke poule als op de Confederations Cup

Comment

Heel knap gedaan hoor. Waar speelt Auckland eigenlijk?

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                    X