Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FM17] Manako koe matou ki T‚maki Makaurau!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• [FM17] Manako koe matou ki T‚maki Makaurau!

Spoiler for Extra info:

Uitleg:
    Helaas is mijn laptop lange tijd uit de roulatie geweest, waardoor ik eigenlijk alles kwijt ben geraakt. Inmiddels ben ik al enigszins op weg met deze game in FM en wil jullie dit niet onthouden. Ik ben bondscoach van Nieuw-Zeeland en ga af en toe ook een club managen om extra dingen toe te kunnen voegen. Echter blijft mijn hoofddoel Nieuw-Zeeland omhoog helpen, waardoor de clubs echt in de schaduw komen te staan. De updates van de club zullen in een spoiler onder de wedstrijden van Nieuw-Zeeland komen!
    Last edited by Marius; 27 aug 2017, 20:11.

Succes met de 'All Whites'! Op het eigen continent weinig (tot geen) tegenstand dus stappen maken zal lastig zijn.

Comment

Succes met Nieuw-Zeeland. Hopelijk kan je veel succes boeken.

Comment

Aparte maar interessante keuze! Succes!

Comment

Leuke keuze om met Nieuw-Zeeland aan de slag te gaan! Veel succes, met name buiten het eigen continent!

Comment

succes met Nieuw-Zeeland

Comment

Succes met deze mooie uitdaging!!

Comment

Succes met Nieuw Zeeland

Comment

Yes mijn favoriet! Grote fan van Nieuw Zeelands voetbal en natuurlijk the All Whites!

Comment

Nieuw-Zeeland, dat is bijzonder! I'm in, succes.

Comment

Spoiler for Uitnodiging Tranmere Rovers:

Reacties:
                      Wallemme Op eigen bodem zal het zeer lastig worden om stappen te maken, we zullen het vooral van de oefeninterlands en de grote toernooien moeten hebben om stappen te kunnen maken!
                      delichris Ik hoop ook dat we zo snel mogelijk prijzen kunnen gaan pakken, maar dan niet de lullige prijzen in OceaniŽ. Maar gewoon de echte grote prijzen!
                      Marius Sinds de Confed Cup ben ik echt een fan geworden van Nieuw-Zeeland, dus hopelijk kan ik jullie ook een fan er van maken!
                      Titan Binnen OceaniŽ is er bijna geen concurrentie, tenzij ik een C-elftal oproep. Hopelijk kunnen we op de CC en het WK schitteren!
                      Vlonkie Thanks!
                      coma_303 Thanks, een uitdaging wordt het zeker!
                      komodo25 Thanks!
                      ppflanel Hopelijk boek ik de resultaten die je als fan graag ziet!
                      Josh Een niet alledaagse keuze, maar dat maakt het juist interessant!
                      Last edited by FM_Lesly; 3 jul 2017, 11:05.

Comment

Toch wel een verrassende nederlaag. Hopelijk gaat de twee komende wedstrijden beter

Comment

De nederlaag in Suriname is toch een behoorlijke opdoffer. Je bent natuurlijk nog zoekend anderzijds dus het betekent nog altijd niets.

Comment

Oei, dat is niet waar je op gehoopt had. Succes in de komende wedstrijden!

Comment

Geen hele goede uitslagen. Ik had hier meer van verwacht. Hopelijk kan je de volgende twee interlands wel overtuigen.

Comment

Jammer van de nederlaag, kijk eens bij Clayton Lewis van Auckland City FC.. wordt in mijn games een goede speler voor het Nationale elftal. Welke formatie speel je?

Voor de rest keep it up! Kia Ora!

Comment

gelukkig zijn het maar oefenwedstrijden. De loting voor de Confederations Cup is na de komende oefenwedstrijden?

Comment

Pff de resultaten houden nog niet over... Verlies van Suriname zou ik toch wel verrassend willen noemen, genoeg werk te verzetten dus!!

Comment

Een pijnlijke nederlaag, maar liever nu dan wanneer het wedstrijden om het 'eggie' zijn!

Comment

Een nederlaag tegen Suriname zal niet goed voor het vertrouwen zijn. Is een land dat ik toch een stuk lager inschat dan Nieuw-Zeeland.
                                        Tranmere lijkt me een leuke club om mee aan de slag te gaan.

Comment

Dat is een hele uitdaging. Succes

Comment

Spoiler for Tranmere Rovers:

Reacties:
                                            komodo25 Het was zeker een verrassende nederlaag, maar die hebben we nu goed weggespeeld!
                                            Marius Ik ben zeker nog altijd zoekende, maar die nederlaag zag ik echt niet aankomen!
                                            Josh Zeker niet waar we op hadden gehoopt, maar het duurt nog lang voor de Confed Cup!
                                            delichris Gelukkig hebben we nu wel kunnen overtuigen, ook al lijkt het niet zo qua uitslagen!
                                            ppflanel Ik zal eens een kijkje nemen, ik speel in een 1-4-1-2-3 VM Breed. Dus met een VMC en vleugelaanvallers.
                                            Vlonkie De loting voor de Confed Cup is na deze oefeninterlands, daar zal een speciale update over komen!
                                            coma_303 Er is zeker nog veel werk te verzetten, maar we zijn pas net bezig!
                                            Titan De nederlaag nu is helemaal niet erg, we zijn nog veel aan het uitproberen!
                                            Wallemme De nederlaag was natuurlijk wel een schok, maar we hebben het nu weer prima gedaan. Bij Tranmere heb ik wel een hele grote uitdaging, al wil ik liever in AustraliŽ of Nieuw-Zeeland aan de slag!
                                            N.E.R.T. Het is echt een gigantische uitdaging, maar dat maakt het wel weer leuk!

Comment

Twee goede overwinningen en een leuke bijbaan erbij

Comment

Twee goede uitslagen. En mooi dat je extra ervaring op doet in Engeland.

Comment

Met Tranmere een mooie uitdaging er bij gevonden, zal nog een flinke klus worden om hogerop te komen. Met nieuw-zeeland heb je twee logische overwinningen geboekt!!

Comment

Wat gebeurt er?

Collapse

There is currently 1 user online. 0 leden en 1 gasten.

Meeste gebruikers ooit online was 1.524, 9 nov 2010 om 16:04.

Working...
                                                  X